Háže jiskru, teče benzín, žhavý ale netopí...
-
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 187
- Dátum registrácie: 12 Jún 2006, 19:02
- Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
- Bydlisko: Třebíč
- Kontaktovať užívateľa:
Háže jiskru, teče benzín, žhavý ale netopí...
Ahoj,
tak jsem konečně přes svátky pracoval na přepojení benzínového topení BN4 , ale po vyzkoušení ( přivedení benzínu + napětí) nic... Vše funguje podle mě tak jak má jen nenaskočí topení - nepodpálí se... Přitom jsem vymontoval svíčku - jiskru háže, vymontoval jsem žhavící svíčku - žhaví, vymontoval jsem trysku - mokrá, a průchozí, ventil taky spíná...Tak teda nevím co s tím ještě může být...
Nevíte na co by jsem měl mrknout?
Dík honza
tak jsem konečně přes svátky pracoval na přepojení benzínového topení BN4 , ale po vyzkoušení ( přivedení benzínu + napětí) nic... Vše funguje podle mě tak jak má jen nenaskočí topení - nepodpálí se... Přitom jsem vymontoval svíčku - jiskru háže, vymontoval jsem žhavící svíčku - žhaví, vymontoval jsem trysku - mokrá, a průchozí, ventil taky spíná...Tak teda nevím co s tím ještě může být...
Nevíte na co by jsem měl mrknout?
Dík honza
- ondrej
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 3867
- Dátum registrácie: 29 Máj 2004, 11:05
- Kontaktovať užívateľa:
pokiaľ má kúrenie v poriadku žhavenie, iskru aj benzín a nenaskočí, skontroluj ešte, či má aj dosť vzduchu na horenie (taký tenký prívod zboku - či nie je napr. upchatý)...
samozrejmé veci písať nebudem, ale prever si pre istotu aj tie (benzín je OK? - nie napr. technický, dostatočné otáčky motorčeka, vzdialenosť elektród iskrovej sviečky 2,5mm atď...)
samozrejmé veci písať nebudem, ale prever si pre istotu aj tie (benzín je OK? - nie napr. technický, dostatočné otáčky motorčeka, vzdialenosť elektród iskrovej sviečky 2,5mm atď...)
-
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 187
- Dátum registrácie: 12 Jún 2006, 19:02
- Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
- Bydlisko: Třebíč
- Kontaktovať užívateľa:
- radek
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 1971
- Dátum registrácie: 29 Okt 2004, 08:24
- Tatry, ktoré vlastním: .........................
Tatra 613 "all in one"
Tatra 613-4 CH - Kontaktovať užívateľa:
Bylo to BN4/I Edo, že, když jsi odpojil žhavící část svíčky, motorek topení se rozběhl rychleji = bylo více pulzů pro čerpadlo benzínu a zmizel zásadní pokles napájecího napětí a čerpadlo tak dodalo alespoň trochu benzínu a topení chytlo. Když se žhavení připojilo, jeho elektrickou zátěží se zpomalilo otáčení motorku topení, klesl počet impulzů i celkové napájecí napětí na svorkách topení hluboko pod 12V a čerpadlo nebylo schopné svým občasným klepnutím dodat palivo k hoření. Stačilo opět odpojit žhavení a hle, topení startovalo. Mám pravdu?
Je to exemplární případ zanedbané údržby (kontakty přerušovače pro palivové čerpadlo) spojené se zásadními nedostatky v hlavním napájecím přívodu topení (uhnilá/oxidovaná kostra, nedotažené svorky, nízké napětí baterií(e) v autě). Ze zkušeností příležitostných uživatelů T613 s takto "kvalitně" pracujícím topením pak vznikají ty zkazky o nefunkčních a problematických topeních, co je rádi opisují novináři do svých rádobyrecenzí.....
Je to exemplární případ zanedbané údržby (kontakty přerušovače pro palivové čerpadlo) spojené se zásadními nedostatky v hlavním napájecím přívodu topení (uhnilá/oxidovaná kostra, nedotažené svorky, nízké napětí baterií(e) v autě). Ze zkušeností příležitostných uživatelů T613 s takto "kvalitně" pracujícím topením pak vznikají ty zkazky o nefunkčních a problematických topeních, co je rádi opisují novináři do svých rádobyrecenzí.....
-
- Diskutujúci
- Príspevky: 42
- Dátum registrácie: 12 Apr 2006, 20:52
- Kontaktovať užívateľa:
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 49 neregistrovaných