... to se opravdu ničeho nového nedočkáte a já nechápu, proč Radek pořád odbočuje od tématu karburátorů...? Pokud má bordel mezi svými auty, je to jeho problém, já mám svůj vozový park co se týče legislativy a smluvních vztahů zcela v pořádku.miloš bukáček napísal:radek napísal:..............A vůbec, stále jsi tu neodpověděl, jak že to bylo s tou "kvapnou" renovací T613-S a taktéž zde postrádám nějaké resumé o tom bordelu, co máš mezi svými vozidly, testovanými na historickou původnost.... se tu s náma nebavíš, či co?Cekame, cekame, ale asi se niceho nedockame......ondrej napísal:Luboš - ako to bolo s renováciou toho Specialu? Stále si neodpovedal...
niekoľkokrát sa ťa na to pýtal Miloš, pýtal sa aj Radek - a teraz to už začalo zaujímať aj mňa...
Podle mého názoru stav toho Speciálu z Krnepa té požadované ceně neodpovídá (to už jsem psal snad NĚKOLIKRÁT ve vlákně o Speciálech) a není to jen můj názor, podobné přesvědčení nabylo několik dalších lidí, co to auto viděli, včetně zakladatele toho speciálního vlákna o Speciálech. Pokud se vám můj odhad nezdá a máte jiné vidění tatry, je mi to srdečně jedno, klidně si to auto kupte a ještě si připlaťte, když se vám líbí a zdá se vám to málo. Byl bych ale nerad, abychom se tu zase dvacet stran bavili o tom, jak světla ze starého piána dělají ze Speciálu úplně jiné auto s ohromnými konstrukčními odlišnostmi, to jsme si snad už odbyli...