Technické problémy s našimi tatrovkami
-
MarekK
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 1912
- Dátum registrácie: 23 Jún 2005, 21:48
- Tatry, ktoré vlastním: Tatra 613-4 (1993)
- Bydlisko: Olomouc
-
Kontaktovať užívateľa:
Príspevok
od užívateľa MarekK » 09 Nov 2005, 19:28
V12 5,25L by to chcelo
-
Roman Maďar
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 2189
- Dátum registrácie: 20 Feb 2005, 22:21
- Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
- Bydlisko: Bernolákovo
-
Kontaktovať užívateľa:
Príspevok
od užívateľa Roman Maďar » 09 Nov 2005, 19:54
Stačí aj S-kový motor, ale nebude to žiadna raketa.
-
radek
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 1971
- Dátum registrácie: 29 Okt 2004, 08:24
- Tatry, ktoré vlastním: .........................
Tatra 613 "all in one"
Tatra 613-4 CH
-
Kontaktovať užívateľa:
Príspevok
od užívateľa radek » 09 Nov 2005, 21:05
S-kový motor? Boha, vždyť se píše rok 2005..........to by bylo vysloveně mrhání zdroji nerostného bohatství Země! Víte co palivových článků by se pod podlahu Superlonga vešlo?
Naposledy upravil/-a
radek v 09 Nov 2005, 22:00, upravené celkom 2 krát.
-
Sedo
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 1429
- Dátum registrácie: 02 Júl 2004, 16:11
Príspevok
od užívateľa Sedo » 09 Nov 2005, 21:12
Hej aspon 3 bufíky
-
michal heky
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 719
- Dátum registrácie: 28 Máj 2004, 22:10
- Tatry, ktoré vlastním: T613-3
- Bydlisko: Praha, Kobylisy
-
Kontaktovať užívateľa:
Príspevok
od užívateľa michal heky » 09 Nov 2005, 23:00
No. Já když se vyloženě rozvalim v longovi, tak je mi malej, takže superlonga nezavrhuji
-
Luboš
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 6491
- Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 11:30
- Tatry, ktoré vlastním: :::::::::::::::::::::::::
1953 - T805
1975 - T2-603
1977 - T613
1981 - T613-2
1982 - T613-2
1987 - T613-3
1991 - T613-3
1991 - T613-4
- Bydlisko: ČR
-
Kontaktovať užívateľa:
Príspevok
od užívateľa Luboš » 09 Nov 2005, 23:02
Motor bych volil spíše podle rozvodovky. Vzhledem k nárůstu hmotnosti to bude chtít převod 3,9...
-
Roman Maďar
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 2189
- Dátum registrácie: 20 Feb 2005, 22:21
- Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
- Bydlisko: Bernolákovo
-
Kontaktovať užívateľa:
Príspevok
od užívateľa Roman Maďar » 10 Nov 2005, 00:17
Luboš. a čo myslíš, že má S-ko?
-
tomas
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 2325
- Dátum registrácie: 01 Jún 2004, 23:06
-
Kontaktovať užívateľa:
Príspevok
od užívateľa tomas » 10 Nov 2005, 00:30
No ja neviem, ale cez 2t vaziace vozidlo s takym slabym motorom?
-
Luboš
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 6491
- Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 11:30
- Tatry, ktoré vlastním: :::::::::::::::::::::::::
1953 - T805
1975 - T2-603
1977 - T613
1981 - T613-2
1982 - T613-2
1987 - T613-3
1991 - T613-3
1991 - T613-4
- Bydlisko: ČR
-
Kontaktovať užívateľa:
Príspevok
od užívateľa Luboš » 10 Nov 2005, 01:10
Roman Maďar napísal:Luboš. a čo myslíš, že má S-ko?
Pokud máš motor S navíc, tak není problém. Já bych volil spíše E/E1/4/4i, ty jsou většinou snáze k dostání.
-
Luboš
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 6491
- Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 11:30
- Tatry, ktoré vlastním: :::::::::::::::::::::::::
1953 - T805
1975 - T2-603
1977 - T613
1981 - T613-2
1982 - T613-2
1987 - T613-3
1991 - T613-3
1991 - T613-4
- Bydlisko: ČR
-
Kontaktovať užívateľa:
Príspevok
od užívateľa Luboš » 10 Nov 2005, 01:15
tomas napísal:No ja neviem, ale cez 2t vaziace vozidlo s takym slabym motorom?
Tomáši, to nemůžeš takhle brát, i těch 170-200 koní u krátkých t613 je na dnešní dobu docela slabota, ale o to tak nejde. Já myslím, že ani s klasickým motorem by to nebyla vyloženě brzda provozu a s takhle dlouhým rozvorem od toho nikdo stejně nemůže čekat nějaké extra výkony...
-
Roman Maďar
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 2189
- Dátum registrácie: 20 Feb 2005, 22:21
- Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
- Bydlisko: Bernolákovo
-
Kontaktovať užívateľa:
Príspevok
od užívateľa Roman Maďar » 11 Nov 2005, 00:00
Luboš. Obidvw vraky s ktorých sa to bude robiť, sú S-ká.
-
Luboš
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 6491
- Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 11:30
- Tatry, ktoré vlastním: :::::::::::::::::::::::::
1953 - T805
1975 - T2-603
1977 - T613
1981 - T613-2
1982 - T613-2
1987 - T613-3
1991 - T613-3
1991 - T613-4
- Bydlisko: ČR
-
Kontaktovať užívateľa:
Príspevok
od užívateľa Luboš » 11 Nov 2005, 00:06
A je rozumné to dělat z vraků?
-
Chapman
Príspevok
od užívateľa Chapman » 11 Nov 2005, 00:21
luboš: A bolo by rozumné rozsekať kvoli tomu 2 zdravé kasne?!
-
Luboš
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 6491
- Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 11:30
- Tatry, ktoré vlastním: :::::::::::::::::::::::::
1953 - T805
1975 - T2-603
1977 - T613
1981 - T613-2
1982 - T613-2
1987 - T613-3
1991 - T613-3
1991 - T613-4
- Bydlisko: ČR
-
Kontaktovať užívateľa:
Príspevok
od užívateľa Luboš » 11 Nov 2005, 01:01
Také jsem nad realizací trochu uvažoval, ale stále nechápu, k čemu potřebujete dvě auta? Ano, uplatní se na tom pár dílů navíc, ale rozhodně bych nešel cestou jedno auto střihnout za C-sloupky, druhé za A-sloupky a pak ty dva kusy nějak slátat dokupy...
-
Roman Maďar
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 2189
- Dátum registrácie: 20 Feb 2005, 22:21
- Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
- Bydlisko: Bernolákovo
-
Kontaktovať užívateľa:
Príspevok
od užívateľa Roman Maďar » 11 Nov 2005, 01:15
Luboš. Obe autá sa budú strihať za B stlpikmi.Ani zostávajúce časti karosérií, nepôjdu do šrotu, ale postaví sa z nich dvojdverové coupé.
-
Luboš
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 6491
- Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 11:30
- Tatry, ktoré vlastním: :::::::::::::::::::::::::
1953 - T805
1975 - T2-603
1977 - T613
1981 - T613-2
1982 - T613-2
1987 - T613-3
1991 - T613-3
1991 - T613-4
- Bydlisko: ČR
-
Kontaktovať užívateľa:
Príspevok
od užívateľa Luboš » 11 Nov 2005, 01:22
Tak tomu říkám šetření zdroji!
Jenom aby jsi nelitoval, určití "Borci z Moravy" jsou ochotni občas dát za nekompletní vrak speciálu i šestimístnou částku v naší tvrdé měně! Takže doporučuji před prvním řezem ověřit trh...
-
Roman Maďar
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 2189
- Dátum registrácie: 20 Feb 2005, 22:21
- Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
- Bydlisko: Bernolákovo
-
Kontaktovať užívateľa:
Príspevok
od užívateľa Roman Maďar » 11 Nov 2005, 01:24
Luboš. Peniaze nie sú všetko, ver, že za tie dva vraky by toho vela nedali a čo sú peniaze proti splneným snom?
-
Luboš
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 6491
- Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 11:30
- Tatry, ktoré vlastním: :::::::::::::::::::::::::
1953 - T805
1975 - T2-603
1977 - T613
1981 - T613-2
1982 - T613-2
1987 - T613-3
1991 - T613-3
1991 - T613-4
- Bydlisko: ČR
-
Kontaktovať užívateľa:
Príspevok
od užívateľa Luboš » 11 Nov 2005, 01:32
To jsem si taky myslel u vraku v hodnotě 3000 korun a po chvíli jsem se skoro nestačil divit...
U nás na Západě to chodí tak, že s rostoucím objemem finančních prostředků roste i rychlost plnění snů.
-
Roman Maďar
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 2189
- Dátum registrácie: 20 Feb 2005, 22:21
- Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
- Bydlisko: Bernolákovo
-
Kontaktovať užívateľa:
Príspevok
od užívateľa Roman Maďar » 11 Nov 2005, 02:16
Luboš. Moje sny na rozdiel od väčšiny nie sú podmienené mojimi finančnými prostriedkami, hm, asi nežijem na západe a som tomu celkom rád
-
Zdicho
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 1174
- Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 00:22
- Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
- Bydlisko: Čórtův hrad
-
Kontaktovať užívateľa:
Príspevok
od užívateľa Zdicho » 11 Nov 2005, 09:11
Hezká vize, ale i když nevím, v jakém jsou zmíněné dva Speciály stavu, tak si myslím, že by se našly vhodnější objekty zájmu na přestavbu. Proboha proč likviduješ dva Speciály Romane? Ten S motor není až takový zázrak, raději bych zvětšil objem standardního motoru jak to udělal Števo nebo Tajemníček a světla nebo palubovku snad seženeš, ne?
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 18 neregistrovaných