Nekolik jich bylo jako servisni vozidlo, nikoliv sanitka. A ja vim alespon o trech takovychto provedenich.
Jinak pekna bila ta nahore.
K olejum, ja bych tam daval urcite nejaky lepsi mineral. Mogul ADS nebo tak nejak. Jestli jsou tam trojkove nebo ctyrkove motory je to jedno a katy se tam asi kvuli horku urcite nedavali. Syntetika ma vyznam jen u katiku ale spise u vstrikovacich motoru. Konstrukcne podle mne neni duvod. Prvni sanita se vyrobila v roce 1990 a byla spolu se ctverkou predstavena na univerzalni vystave v praze v roce 1991 (nebo jak se to jmenovalo) a posledni tusim kolem roku 1995. Nekolik nedokoncenych aut - prodlouzenych podvozku, resp. sasi se snad jeste vali v byvalem sidle jednoho pana v Mnisi u Koprivnice v koprivach. Je tedy otazka zda se vydalo 24 technicaku a cekalo na vyrobu, nebo se opravdu 24 aut postavilo a prodalo.
TATRA 613 SV SANITNE VOZIDLO
Re: TATRA 613 SV SANITNE VOZIDLO
Jaro: Ze zajímavosti by mě zajímalo jak je tam vyřešen vzadu ten motor versus místo pro pacienty (náklad). Mohl bys prosím udělat pár foto a hodit je sem? Nikde na netu nejsou. Díky moc
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 13 neregistrovaných