Slovenské duny:-)
- michal heky
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 719
- Dátum registrácie: 28 Máj 2004, 22:10
- Tatry, ktoré vlastním: T613-3
- Bydlisko: Praha, Kobylisy
- Kontaktovať užívateľa:
Lubosi, letos jsem mirny optimista, ty upravy polohy kabiny a motoru by mohly pomoct.
Nevite nekdo, co je s Macikem? Zaslechl jsem, ze po poslednim zavode prohlasil, ze liazka je holt starej krap a ze aby mel sanci, tak by ji musel celou predelat, a ze to nema cenu.
Nedavno jsem nekde cetl, ze ji komplet celou predelava , ale nejak nevim, jestli stihne nadchazejici rocnik.
Nevite nekdo, co je s Macikem? Zaslechl jsem, ze po poslednim zavode prohlasil, ze liazka je holt starej krap a ze aby mel sanci, tak by ji musel celou predelat, a ze to nema cenu.
Nedavno jsem nekde cetl, ze ji komplet celou predelava , ale nejak nevim, jestli stihne nadchazejici rocnik.
odklon kol
to je tim ze ma na vsech kolech vzduchove perovani s regulaci => nezavisi na hmotnosti
- michal heky
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 719
- Dátum registrácie: 28 Máj 2004, 22:10
- Tatry, ktoré vlastním: T613-3
- Bydlisko: Praha, Kobylisy
- Kontaktovať užívateľa:
Re: odklon kol
Jsi si jisty, ze pri skoku se to stihne uregulovat a behem zlomku vteriny snizit tlak vzduchu ve vacich? A jak by pak asi dopadl doskok na vypustene vaky, co?danecek napísal:to je tim ze ma na vsech kolech vzduchove perovani s regulaci => nezavisi na hmotnosti
- MarekK
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 1912
- Dátum registrácie: 23 Jún 2005, 21:48
- Tatry, ktoré vlastním: Tatra 613-4 (1993)
- Bydlisko: Olomouc
- Kontaktovať užívateľa:
Tie skoky sú vo velkej rýchlosti, kolá nestihnú ani spadnút.
Fotky sú z tohoto videa
http://www.loprais.cz/aktuality.php
Fotky sú z tohoto videa
http://www.loprais.cz/aktuality.php
- MarekK
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 1912
- Dátum registrácie: 23 Jún 2005, 21:48
- Tatry, ktoré vlastním: Tatra 613-4 (1993)
- Bydlisko: Olomouc
- Kontaktovať užívateľa:
Technické parametry vozidla TATRA DAKAR 2006
T 815 – 2 ZO R 45 12.400 4x4.1
Motor:BF8M 1015C vodou chlazený,přeplňovaný,
KHD DEUTZ
Zdvihový objem: 15 874 ccm
Čistý výkon motoru: 515 kW/2100
Čistý kroutící moment: 2650 Nm/1200
Převodovka: 10 TS 210, mechanická, desetistupňová
Přídavná převodovka: 2.30 TRK 1,3/2,1 dvoustupňová
Pneu: Michelin 14 R 20
Tlumiče: Fox
Délka vozu: 6320 mm
Šírka vozu: 2500 mm
Výška vozu: 3450 mm
Rozvor: 4090 mm
Celková hmotnost vozu: 12 000 kg
Objem palivových nádrží: 960 l
Max rychlost: 155 km/hod
Spotřeba: V terénu nespecifikována, na dálnici 28 l.
T 815 – 2 ZO R 45 12.400 4x4.1
Motor:BF8M 1015C vodou chlazený,přeplňovaný,
KHD DEUTZ
Zdvihový objem: 15 874 ccm
Čistý výkon motoru: 515 kW/2100
Čistý kroutící moment: 2650 Nm/1200
Převodovka: 10 TS 210, mechanická, desetistupňová
Přídavná převodovka: 2.30 TRK 1,3/2,1 dvoustupňová
Pneu: Michelin 14 R 20
Tlumiče: Fox
Délka vozu: 6320 mm
Šírka vozu: 2500 mm
Výška vozu: 3450 mm
Rozvor: 4090 mm
Celková hmotnost vozu: 12 000 kg
Objem palivových nádrží: 960 l
Max rychlost: 155 km/hod
Spotřeba: V terénu nespecifikována, na dálnici 28 l.
vzduch
Pro vsechny co neveri, ze ma tohle auto vzduchove perovani na vsech kolech, at poradne kouknou na http://www.loprais.cz. Byla tam fotka-detail predni napravy a je na ni krasne videt vzduchovy vak (tusim ze od Rubeny) i tlumice Fox na zakazku vyrobene (http://www.foxracingshox.com). Jinak regulace tlaku vzduchu neni uplne automaticka. Zakladni nastaveni tlaku ve vacich se deje cudlikem z kabiny podle charakteru terenu. O samotnych tlumicich nevim ale zkusim zjistit.
- MarekK
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 1912
- Dátum registrácie: 23 Jún 2005, 21:48
- Tatry, ktoré vlastním: Tatra 613-4 (1993)
- Bydlisko: Olomouc
- Kontaktovať užívateľa:
http://www.loprais.cz/photos/Z170-b%20(1)v.jpg
Rallye Dakar 2006
31.prosince Lisabon - Portimao (Portugalsko), 370km/83km RZ
1. ledna Portimao - Málaga (Španělsko), 567km/115km
2. ledna Nador (Maroko) - Ar-Rašídíja (Maroko), 672km/314km
3. ledna Ar-Rašídíja - Varzázát (Maroko), 639km/386km
4. ledna Varzázát - Tantán (Maroko), 819km/350km
5. ledna Tantán - Zuirat (Mauritánie), 792km/444km
6. ledna Zuirat - Atar (Mauritánie), 521km/499km
7. ledna Atar - Nuakšott (Mauritánie), 568km/508km
8. ledna volný den
9. ledna Nuakšott - Kiffa (Mauritánie), 874km/599km
10.ledna Kiffa - Kayes (Mali), 333 km/283 km
11.ledna Kayes - Bamako (Mali), 705 km/231 km
12.ledna Bamako - Labé (Guinea), 872 km/368 km
13.ledna Labé - Tambacounda (Senegal), 567 km/348 km
14.ledna Tambacounda - Dakar (Senegal), 634 km/254 km
15.ledna Dakar - Dakar (Senegal), 110 km/31 km
Rallye Dakar 2006
31.prosince Lisabon - Portimao (Portugalsko), 370km/83km RZ
1. ledna Portimao - Málaga (Španělsko), 567km/115km
2. ledna Nador (Maroko) - Ar-Rašídíja (Maroko), 672km/314km
3. ledna Ar-Rašídíja - Varzázát (Maroko), 639km/386km
4. ledna Varzázát - Tantán (Maroko), 819km/350km
5. ledna Tantán - Zuirat (Mauritánie), 792km/444km
6. ledna Zuirat - Atar (Mauritánie), 521km/499km
7. ledna Atar - Nuakšott (Mauritánie), 568km/508km
8. ledna volný den
9. ledna Nuakšott - Kiffa (Mauritánie), 874km/599km
10.ledna Kiffa - Kayes (Mali), 333 km/283 km
11.ledna Kayes - Bamako (Mali), 705 km/231 km
12.ledna Bamako - Labé (Guinea), 872 km/368 km
13.ledna Labé - Tambacounda (Senegal), 567 km/348 km
14.ledna Tambacounda - Dakar (Senegal), 634 km/254 km
15.ledna Dakar - Dakar (Senegal), 110 km/31 km
- DRracer
- Správca diskusného systému
- Príspevky: 1586
- Dátum registrácie: 31 Máj 2004, 22:23
- Tatry, ktoré vlastním: Tatra 2-603 M68
Tatra 130 1:14 - Bydlisko: CR
- Kontaktovať užívateľa:
Auto moto revue 17.12.2005 na CT1: rozhovor s Tomasem Tomeckem a par zajimavych zaberu z testovani ve slovenskych dunach.
http://www.czech-tv.cz/vysilani/porad1170433294.html
http://www.czech-tv.cz/vysilani/porad1170433294.html
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 14 neregistrovaných