za kolik tatru?

Tu môžete diskutovať o automobiloch Tatra, ktoré sú na predaj
Fojtan

za kolik tatru?

Príspevok od užívateľa Fojtan » 15 Sep 2005, 15:59

zdravim vsechny!
jako clovek absolutne neznaly pomeru cen tater se chci zeptat na naprosto elementarni otazku - za kolik se da koupit tatra 613, aby byla v naprosto provozuschonem stavu a nepotrebovala desetitisicove investice? proste kolik dat za auto, ve kterem se bude hned dat normalne jezdit, bude mit minimalne zkorodovanou karoserii, podvozek, vyfuk..., stoprocentni motor atdatd...

predem mnohokrat diky za zasvecenou odpoved.

Užívateľov profilový obrázok
michal heky
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 719
Dátum registrácie: 28 Máj 2004, 22:10
Tatry, ktoré vlastním: T613-3
Bydlisko: Praha, Kobylisy
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa michal heky » 15 Sep 2005, 16:11

:-)

Zdenek

Príspevok od užívateľa Zdenek » 15 Sep 2005, 16:23

Imho 80 000 - 800 000,- (samozřejmě dle typa, že, :D to první číslo je vobyč "trojka", to druhé jest rolls-royc v kopřivnickém podání, t.j. model "700" :mrgreen:

Užívateľov profilový obrázok
Mojžo
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 4098
Dátum registrácie: 09 Feb 2004, 21:46
Bydlisko: mám
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Mojžo » 15 Sep 2005, 16:28

A inak by som povedal že skutočne perfektnú T613 takmer ani nekúpiš lebo keď už ju niekto takto dá dohromady ten ju obvykle nepredáva. Holt

Ale áno, od 80 000 vyššie. Skôr 100 000 za model T613-3 a vyššie

Fojtan

Príspevok od užívateľa Fojtan » 15 Sep 2005, 16:53

michal heky napísal::-)
:D :D :D :D :D :D :D :D :D :D

Fojtan

Príspevok od užívateľa Fojtan » 15 Sep 2005, 16:56

jinak uvedene ceny jsou slovenske nebo ceske koruny?

to michal heky: to vis, ptam se kde muzu, nejak mne ted ty tatry zaujaly... trochu me prave zarazi ruzne inzeraty treba na annonci, ten cenovy rozptyl je dost velky... a bez znalosti se muzu lehce nachytat. bude to chcit nejakyho odbornika co vi o co jde :?

Zdenek

Príspevok od užívateľa Zdenek » 15 Sep 2005, 18:59

jinak uvedene ceny jsou slovenske nebo ceske koruny?

:shock: :shock: :shock:
Čeče kde žiješ, tys myslel že tatra je nějaké spotřebák o x-miliónách vyrobenéch kusoch??Ceny jsem uvedl v Eurech, rozumíš EURO!!! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Fojtan

Príspevok od užívateľa Fojtan » 15 Sep 2005, 19:10

Zdenek napísal:
jinak uvedene ceny jsou slovenske nebo ceske koruny?

:shock: :shock: :shock:
Čeče kde žiješ, tys myslel že tatra je nějaké spotřebák o x-miliónách vyrobenéch kusoch??Ceny jsem uvedl v Eurech, rozumíš EURO!!! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
:oops: :oops: :oops: tak na to nemam :!:
ne, vazne, sice predpokladam ze kdyz nekdo pise slovensky, tak to asi bude v sk, ale kdo vi... tak proto se ptam.

Zdenek

Príspevok od užívateľa Zdenek » 15 Sep 2005, 19:22

No tak dobre, delal sem si srandu, ok :lol:
Ceny, které jsem uvedl já, jsou v , ceny které uvedl Mojžo byla v Sk.
Tedy čili prostě a jednoduše za méně než 100 000,- Sk nebo 80 000.- Kč dobró T613-3 seženeš jen velmi, velmi zřídka. Ale někdy se i poštěstí sehnat mašinu za nižší cenu. Ovšem jak jsou na tom ceny novějších typů, jako např. T613 - miLong, miLong m95, T700, tak to opravdu nevím. Ovšem počítej s tím, že čím novější typ (resp. modelová verze :) ) tatry tak tím vyší cena. Holt za kvalitu, preciznost a třeba výbavu se prostě platí :mrgreen: :mrgreen:

Užívateľov profilový obrázok
radek
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1971
Dátum registrácie: 29 Okt 2004, 08:24
Tatry, ktoré vlastním: .........................
Tatra 613 "all in one"
Tatra 613-4 CH
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa radek » 15 Sep 2005, 19:36

Fojtane, já osobně si myslím (ač to neobjektivní členové diskuze určitě napadnou či přímo popřou), že Tebou specifikovanou T613 jednoduše a prostě nekoupíš, pokud nehodláš investovat zcela neadekvátní a přímo (s ohledem na předmět investice) nesmyslnou částku, zavdávající k pochybám o zdravém rozumu. Každé auto, T613 nevyjímaje totiž časem potřebuje desetisícové investice. A když to majitel dost dlouho ignoruje, jsou to pak statisícové investice. Otázkou zůstává, jestli pro Tebe bude mít smysl vůbec investovat do něčeho jako T613 - auto příliš mladé, než aby bylo zajímavým veteránem, auto příliš zfušované, než aby mohlo být ceněno pro svou výdrž, auto příliš staré, než aby mohlo držet krok se současným provozem, a tak dále. Narazit na tzv. "udělanou", spolehlivou T613 s minimálními (nikdy však nulovými!!!) investicemi do budoucna znamená mít obrovské štěstí a zpravidla kápnout na někoho, kdo ji za Tebe prostě do toho 99% stavu uvedl a je nucen se jí z nějakých vážných důvodů zbavit za zlomek ceny, jež do ní za dobu jejího vlastnictví nacpal. V naprosté většině totiž když už někdo takovýto "záchranný" restaurační proces provede, sám ví, že už to nikdy neprodá. Ten čas a ty vložené peníze se totiž prodejem už nikdy nevrátí.

Nicméně, nevím, jestli to přesvědčení, že prostě T613 musíš mít :D na Tebe padlo takhle najednou a kamarád se zrovna podobnou dobou rozhodl, že už to prostě dál neutáhne, prostě shodou okolností vím o jedné vymazlené, poctivě udržované a rozumné minimum investic vyžadující 613-3 k mání. Za poměrně zajímavou cenu.

Fojtan

Príspevok od užívateľa Fojtan » 15 Sep 2005, 19:48

radek napísal:Fojtane, já osobně si myslím (ač to neobjektivní členové diskuze určitě napadnou či přímo popřou), že Tebou specifikovanou T613 jednoduše a prostě nekoupíš, pokud nehodláš investovat zcela neadekvátní a přímo (s ohledem na předmět investice) nesmyslnou částku, zavdávající k pochybám o zdravém rozumu. Každé auto, T613 nevyjímaje totiž časem potřebuje desetisícové investice. A když to majitel dost dlouho ignoruje, jsou to pak statisícové investice. Otázkou zůstává, jestli pro Tebe bude mít smysl vůbec investovat do něčeho jako T613 - auto příliš mladé, než aby bylo zajímavým veteránem, auto příliš zfušované, než aby mohlo být ceněno pro svou výdrž, auto příliš staré, než aby mohlo držet krok se současným provozem, a tak dále. Narazit na tzv. "udělanou", spolehlivou T613 s minimálními (nikdy však nulovými!!!) investicemi do budoucna znamená mít obrovské štěstí a zpravidla kápnout na někoho, kdo ji za Tebe prostě do toho 99% stavu uvedl a je nucen se jí z nějakých vážných důvodů zbavit za zlomek ceny, jež do ní za dobu jejího vlastnictví nacpal. V naprosté většině totiž když už někdo takovýto "záchranný" restaurační proces provede, sám ví, že už to nikdy neprodá. Ten čas a ty vložené peníze se totiž prodejem už nikdy nevrátí.

Nicméně, nevím, jestli to přesvědčení, že prostě T613 musíš mít :D na Tebe padlo takhle najednou a kamarád se zrovna podobnou dobou rozhodl, že už to prostě dál neutáhne, prostě shodou okolností vím o jedné vymazlené, poctivě udržované a rozumné minimum investic vyžadující 613-3 k mání. Za poměrně zajímavou cenu.
diky za uprimnost, vlastne ac nerad jsem o tom uvazoval presne jako ty. v kazdym pripade je tatra krasny auto, podle me takovy cesky porsche... a rad bych takovy mel :D i pres jiste problemy s tim spojene...
kazdopadne jsem dalek si ted tohle auto koupit, ptam se tady ciste ze zajmu. a jeste neco - dik moc za nabidku, ale bohuzel momentalne nemohu slouzit...

Fojtan

Príspevok od užívateľa Fojtan » 15 Sep 2005, 19:49

btw noch etwas: jak je na tom tatra a lpg? dobra vec nebo spise k nicemu? dik

Užívateľov profilový obrázok
Luboš
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 6491
Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 11:30
Tatry, ktoré vlastním: :::::::::::::::::::::::::
1953 - T805
1975 - T2-603
1977 - T613
1981 - T613-2
1982 - T613-2
1987 - T613-3
1991 - T613-3
1991 - T613-4
Bydlisko: ČR
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Luboš » 15 Sep 2005, 20:08

Fojtane, myslím, že tvá otázka je trochu zcestná. T613, která by do 100% stavu nepotřebovala investici vyšší než desetiticíce korun dneska už nikdo nemá a pokud by někdo čirou náhodou nějakou nejetou a zakonzervouvanou vlastnil, tak ti ji určitě jen tak neprodá. Uvědom si, že to jsou auta 8-30 let stará, silně ojetá, na která už výrobce leta nedodává náhradní díly, tak to většina uživatelů bastlí jak se dá, ti spořivější to ještě kurví plynem nebo s tím provádí ještě něco horšího - viz. třeba žilinské pokusy.

Jestli opravdu chceš T613, budeš muset ze svých požadavků něco slevit. Pokud ti jde hlavně o technický stav, tak nejlepší předpoklady v tomto mají asi modely T613-3, ovšem za předpokladu solidní údržby po celou dobu provozu, což se zase tak často nevidí, je potřeba hodně vybírat. Chromky jsou už hodně stará auta a pokud do nich majitelé v minulosti hodně neinvestovali, tak to také nebude stát za nic. Od čtverek šla kvalita výroby razatně dolů, ta auta jsou neskutečně schnilá a viditelně se už taky dost šidilo na servisu. 4Mi a modely T700 jsou i přes svou vyšší cenu většinou úplná katastrofa...

Užívateľov profilový obrázok
Luboš
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 6491
Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 11:30
Tatry, ktoré vlastním: :::::::::::::::::::::::::
1953 - T805
1975 - T2-603
1977 - T613
1981 - T613-2
1982 - T613-2
1987 - T613-3
1991 - T613-3
1991 - T613-4
Bydlisko: ČR
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Luboš » 15 Sep 2005, 20:11

To je tak, když začnete psát příspěvěk a odešlete ho až po večeři... :wink:

Tominec
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 294
Dátum registrácie: 01 Jún 2004, 21:30
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Tominec » 15 Sep 2005, 20:18

...pokud nehodláš investovat zcela neadekvátní a přímo (s ohledem na předmět investice) nesmyslnou částku, zavdávající k pochybám o zdravém rozumu. Každé auto, T613 nevyjímaje totiž časem potřebuje desetisícové investice. Otázkou zůstává, jestli pro Tebe bude mít smysl vůbec investovat do něčeho jako T613 - auto příliš mladé, než aby bylo zajímavým veteránem...

Radku jen bych chtěl poznamenat. že to by potom zdravý rozum nevlastnil samozřejmě ani jeden z majitelů veterána :wink: . A myslím si, že když má někdo 613ku opravdu rád, je mu jedno jestli je oficiálním veteránem nebo ne. Pro něho samotného už veteránem může být a nemusí ho zajímat, že pro okolí je na to příliš mladý. :wink: :wink:

Fojtan

Príspevok od užívateľa Fojtan » 15 Sep 2005, 20:23

Luboš napísal:To je tak, když začnete psát příspěvěk a odešlete ho až po večeři... :wink:
nevadi, dik moc za nazor

Užívateľov profilový obrázok
michal heky
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 719
Dátum registrácie: 28 Máj 2004, 22:10
Tatry, ktoré vlastním: T613-3
Bydlisko: Praha, Kobylisy
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa michal heky » 15 Sep 2005, 21:04

jo cesky porsche?

Nabizel jsem ti, ze ti tatru predvedu, a sam bys pak videl, ze je to spis ceska prerostla Skoda 120. :)

Užívateľov profilový obrázok
radek
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1971
Dátum registrácie: 29 Okt 2004, 08:24
Tatry, ktoré vlastním: .........................
Tatra 613 "all in one"
Tatra 613-4 CH
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa radek » 15 Sep 2005, 21:18

Tominec: zřejmě si nerozumíme. O "mít rád" T613 jsem nikde nepsal a naopak, zejména vlastníci "zdravého" rozumu právě vlastní a opečovávají opravdové hodnotné veterány, ne konzumní hranaté krabice italského původu ze 70 tých let. Různí lidé mají různé nároky, nekomu stačí k myšlence že má veterána technický průkaz od jeho Wartburga z roku 1974, někdo má takový přehled a znalosti, že neuzná pravým veteránem nic, co bylo vyrobeno po II. světové válce.....

Fojtan

Príspevok od užívateľa Fojtan » 15 Sep 2005, 21:43

michal heky napísal:jo cesky porsche?

Nabizel jsem ti, ze ti tatru predvedu, a sam bys pak videl, ze je to spis ceska prerostla Skoda 120. :)
:D :D :D dik za nabidku, uvazuju o tom, sem taky z prahy. jinak se stodvacou jsi me dost zklamal :D jinak ta tvoje je podle fotky dost pekna, resp. libi se mi :)
jo a kdyztak me nekdy prosim autorizuj na icq, rad bych pohovoril o tematu... dik

Chapman

Príspevok od užívateľa Chapman » 15 Sep 2005, 23:02

Fojtan napísal: v kazdym pripade je tatra krasny auto, podle me takovy cesky porsche....
To by sa dalo povedať aj o S110R, ale hadam nemame až také nízke mienenie o Porsche :? :)

Zamknuté

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 0 neregistrovaných