613-4
- carlos
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 577
- Dátum registrácie: 14 Okt 2004, 17:35
- Tatry, ktoré vlastním: nechcem uviesť, akú Tatru mám
- Kontaktovať užívateľa:
613-4
kto má záujem je na predaj 613-4,strieborná metalíza,klíma,inak auto je v dost dezolátnom stave,treba menit pred blatníky,začína hrdzaviet okolo s kiel ,interiér-chýbajú niektoré tlačítka na prístr.doske,sedačky tmavá kocka velmi zachovalé,motor trocha zaolejovaný,karoséria v motore hnilá,spojka padnutá /pedál/,vhodné na nd,cena 14.000 menej nechce pustiť,/nie je na to odkázaný,/dočasne vyradená,je odstavena v svinnej na bývalom družstve/svinná je medzi bánovcami a trenčínom/ked ju nikto nezobere ide do šrotu kontakt na správcu predávaného majetku 0905252518
- Erik
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 807
- Dátum registrácie: 25 Nov 2004, 22:24
- Kontaktovať užívateľa:
Carlos: si si tym isty? Oni predavali viacej tatier. myslim ze 3. a medzi nimi aj Mi long. Mam to od jedneho chlapika co policajtom servisuje auta...2 by im tam este mali stat. v dezolatnom stave vhodne na vrakovisko.
No a to nieje bohvieco, ked je to 4° karburator. keby to malo nieco modernejsie, zobral by som to aspon koli tomu motoru...skoda...
No a to nieje bohvieco, ked je to 4° karburator. keby to malo nieco modernejsie, zobral by som to aspon koli tomu motoru...skoda...
Dnes sme boli s bratom pre tú štvorku a musím povedať že keby sme z nej nepotrebovali len kasňu aj to bez blatníkov,nárazníkov a kapoty, podvozok a dobrú elektriku tak ma asi je...
Inak predná náprava je ako z továrne. Tá zadná sa ešte dá zachrániť ale asi ju bude treba spevniť, len tak pre istotu.
To bola síce štvorka ale s motorom jednotkovým a so stálym prevodom 3,909 čo je super.
Inak ten motor je bobrý, nedymý, nepotrebuje ani sytič a klepot vahadiel je len tak slabulínko počuť keď sa človek poriadne započúva!!!!!!!!!!
Niečo z neho ešte bude!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Keď bude hotová tak pošlem fotky.
PS: Niečo medzi medzi prvou Ecorrou, T613 a DTM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Inak predná náprava je ako z továrne. Tá zadná sa ešte dá zachrániť ale asi ju bude treba spevniť, len tak pre istotu.
To bola síce štvorka ale s motorom jednotkovým a so stálym prevodom 3,909 čo je super.
Inak ten motor je bobrý, nedymý, nepotrebuje ani sytič a klepot vahadiel je len tak slabulínko počuť keď sa človek poriadne započúva!!!!!!!!!!
Niečo z neho ešte bude!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Keď bude hotová tak pošlem fotky.
PS: Niečo medzi medzi prvou Ecorrou, T613 a DTM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
To beriem, mohol som poďakovať.
Tak teda ďakujem.
Aj keď za vlastne zhnitú štvorku bez motora je to brutálna cena a neviem si predstaviť nekoho iného ako ju kupuje.
Inak sa priznám že ma ani nepadlo ďakovať(nieže by som nechcel) lebo som sa tu ešte s ničím takým nestretol a bral som to tak že dnes pomôžeš ty mne a zajtra ja tebe...!?
Ale som rád že sa tu dvíha úroveň.
Možno to tu raz bude aj bez tých ztrápňovaní iních (to neplatilo pre všetkých)!
Tak teda ďakujem.
Aj keď za vlastne zhnitú štvorku bez motora je to brutálna cena a neviem si predstaviť nekoho iného ako ju kupuje.
Inak sa priznám že ma ani nepadlo ďakovať(nieže by som nechcel) lebo som sa tu ešte s ničím takým nestretol a bral som to tak že dnes pomôžeš ty mne a zajtra ja tebe...!?
Ale som rád že sa tu dvíha úroveň.
Možno to tu raz bude aj bez tých ztrápňovaní iních (to neplatilo pre všetkých)!
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 9 neregistrovaných