História jednej Tatry...
- Eda
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 989
- Dátum registrácie: 30 Máj 2004, 00:41
- Tatry, ktoré vlastním: T613 Elektronic ´93
- Bydlisko: Moravská Ostrava
- Kontaktovať užívateľa:
WOSUP NIGA?
slovník mladého radijóamatéra
a) narázník jako sněhový pluh až bude zase v Geľnici zima
b) fuj, takový zkurvený hnus zakulacený
c) nárazník nesedí k hranaté kastli
d) bobr nehul
je
a) zesměšnění
b) urážení
c) subjektivní dojem sdělelený publiku
d) rada kouřícímu bobrovi
kapišto NIGA?
p.s.
upřímnou soustrast, rozbité auto = smutek majitele
slovník mladého radijóamatéra
a) narázník jako sněhový pluh až bude zase v Geľnici zima
b) fuj, takový zkurvený hnus zakulacený
c) nárazník nesedí k hranaté kastli
d) bobr nehul
je
a) zesměšnění
b) urážení
c) subjektivní dojem sdělelený publiku
d) rada kouřícímu bobrovi
kapišto NIGA?
p.s.
upřímnou soustrast, rozbité auto = smutek majitele
- Stevo
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 1180
- Dátum registrácie: 10 Feb 2004, 09:41
- Tatry, ktoré vlastním: taka bordova
- Bydlisko: Garáž
- Kontaktovať užívateľa:
btw neviem kde ste si stihli vsimnut ze tie fotky sem pridali chalani z Gelnice. Dal to sem Ondrej, lebo sa s tym chcel s nami podelit. Uz ho to ale asi davno omrzelo
Vy viete do vsetkeho len picovat, ale plody vasej vlastnorucnej prace som este nevidel. Potom sa cudujete ze je to s "Tatraklubmi" tak ako je. Sto ludi=sto chuti, ale tolerancie ani za mak.
Vy viete do vsetkeho len picovat, ale plody vasej vlastnorucnej prace som este nevidel. Potom sa cudujete ze je to s "Tatraklubmi" tak ako je. Sto ludi=sto chuti, ale tolerancie ani za mak.
Já si myslím, že Luboš vs. Mojžo - to je prostě 700km velký rozdíl v mentalitě, proto si nerozumí. Luboš jako pragmatik tu Matějovu citaci pomocí funkce "najdi " nikde nevidí, kdežto Matěj to z některých příspěvků CÍTÍ.
Asi víte, co si o tom myslím já. Za daleko závažnější považuji přestavbu elektriky+interiéru z trojky na čtverku, než nějaký NFS nárazník, který opravdu drží jenom na 6 šroubech a až to majitele přejde, snadno může být opraven výměnným způsobem.
Asi víte, co si o tom myslím já. Za daleko závažnější považuji přestavbu elektriky+interiéru z trojky na čtverku, než nějaký NFS nárazník, který opravdu drží jenom na 6 šroubech a až to majitele přejde, snadno může být opraven výměnným způsobem.
Etiene
Nikoho som vedome alebo priamo neurážal a snažil som sa na niektoré pripomienky dokonca neodpovedať. Ak to niekoho urazilo tak nech mi prepáči! Ale to už si ten konkrétny človek len domýšľal to čo v tých výrokoch nebolo a ani nemalo byť
Ja som celý čas hovoril len o tom o čom sa tu rozprávalo od vtedy čo som tu nebol až do teraz
Jednoducho to že urobili auto, boli z toho smutní, chceli nám možno ukázať a pripomenúť na čo si máme dávať pozor a niektorí z nás sa zmohli len na ich kritiku a po čase keď už možno aj videli že šlápli vedľa tak sa toho stále kŕčovite držali a nepriznali to.
Ja som si naozaj nevšimol že by som hovoril o niečom inom
PS: Jediný ktorí v ten deň možno niekoho urazil bol Luboš s tým čo mi odkázal.
Nikoho som vedome alebo priamo neurážal a snažil som sa na niektoré pripomienky dokonca neodpovedať. Ak to niekoho urazilo tak nech mi prepáči! Ale to už si ten konkrétny človek len domýšľal to čo v tých výrokoch nebolo a ani nemalo byť
Ja som celý čas hovoril len o tom o čom sa tu rozprávalo od vtedy čo som tu nebol až do teraz
Jednoducho to že urobili auto, boli z toho smutní, chceli nám možno ukázať a pripomenúť na čo si máme dávať pozor a niektorí z nás sa zmohli len na ich kritiku a po čase keď už možno aj videli že šlápli vedľa tak sa toho stále kŕčovite držali a nepriznali to.
Ja som si naozaj nevšimol že by som hovoril o niečom inom
PS: Jediný ktorí v ten deň možno niekoho urazil bol Luboš s tým čo mi odkázal.
- ondrej
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 3867
- Dátum registrácie: 29 Máj 2004, 11:05
- Kontaktovať užívateľa:
603, nie si členom TAKS, takže ťažko môžeš hodnotiť, aký TAKS skutočne je. Pokiaľ viem, nikdy si sa doňho nehlásil a ani si nebol odmietnutý, takže neviem, prečo tu stále spomínaš nejakých anonymných sklamaných ľudí, za ktorých sa schovávaš. TAKS nie je môj klub, ja žiadny "môj" klub nepotrebujem a ani nechcem. TAKS jednoducho vznikol preto, lebo v tej dobe na Slovensku žiadny iný Tatraklub neexistoval. Predtým bol iba jeden - v Lozorne, ktorý v tej dobe už neexistoval, vzkriesený bol až neskôr, ale či existuje ešte aj teraz, naozaj neviem. No je pravda, že všetky aktivity spojené so vznikom a v začiatkoch aj s financovaním TAKS a jeho internetovskej stránky, boli mojim dielom. Jednoducho som chcel, aby na Slovensku nejaký Tatraklub bol. Keby nejaký existoval, prihlásil by som sa tam a nemusel by som nič zakladať. Takto som musel obetovať veľmi veľa svojho voľného času a energie, aby sa klub rozbehol. Žiaľ, jeho činnosť je stále skoro výlučne iba na mojich pleciach, a ja žiaľ mám čím ďalej, tým menej voľného času. Už viackrát som na schôdzi núkal svoju demisiu z pozície predsedu, nikto z členov však nebol ochotný pre klub niečo spraviť, radšej to nechávali (a nechávajú) v polohe, pripravte nám niečo a my možno prídeme a potom všetko skritizujeme a povieme, ako to bolo treba spraviť. Samostatné aktivity pre klub ale žiadne. Takže v tomto máš pravdu - TAKS nefunguje tak, ako by som si želal - jednoducho nemôže byť založený na aktivitách jedného - v práci silne vyťaženého človeka. Za svoju existenciu od roku 1997 sa však Klub výrazným spôsobom zviditeľnil a vstúpil do povedomia tatrováckej verejnosti - ako výsledok aktivít jedného človeka myslím nie najhorší výkon. Za posledné roky môžem vyzdvihnúť akurát tak fantomasa, ktorý sa vrhol do organizovania "Bojníc" - môžem tu zodpovedne vyhlásiť, že keby nie jeho, preteky by sa nekonali ani raz, aj keď pri prvom ročníku výrazne pomohol aj Maťo Mojžiš, a základňa TAKS tiež. Teraz sú Bojnice tradíciou, je to najstaršia tatrovácka akcia na Slovensku.603 napísal:...
taks je ondrejov klub, a ako sa on stara, tak ho ma, to je jeho vec... necakaj od nikoho, hlavne od neclenov, ze mu pridu s navrhmi na zlepsenie... len mi je luto vsetkych sklamanych ludi..tot viac k taks nemam...
No a ako ďalej s TAKS? Nie je to len moja vec, ako píšeš, ale myslím že sa týka každého Slováka, ktorý nie je k tatrováckemu dianiu ľahostajný. Koniec koncov nik tu nebude večne a Klub nerovná sa Ondrej E. Ja som urobil úvodnú priekopnícku prácu, vykopal som studňu, aby z nej mohli piť aj druhí - čo s ňou však bude ďalej, už nemôže závisieť len odo mňa. Svoj podiel na tom má možnosť mať každý z vás, ak chce. A vedenie klubu som pripravený hocikedy odovzdať niekmu mladšiemu, kto má na to viacej času ako ja a je ochotný prevziať túto štafetu.
Najbližšia schôdza TAKS bude v stredu 19.01. o cca 18:30 v reštaurácii na Dulovom nám. 4 v Ba. Kto má dobré nápady a ochotu prispieť nejako ku klubovej činnosti, je vítaný. Kto sa však chce robiť iba múdrym a všetko kritizovať, nech ostane radšej doma...
Smrť GL 097 AA
Milí kolegovia, prečítali sme si Vaše príspevky. Dosť nás zarazili ohlasy na náš výtvor. Ale berieme každý názor. Mysleli sme, že reakcie sa budú týkať viac autonehody, ako predného nárazníka. Uznávame, hranatému autu zaoblený nárazník nesvedčí. Bola to naša prvá práca s laminátom a môžme povedať, že sa nárazník celkom podaril. S otváraním rezervy nebol problém, šlo fakt o milimetre, ale pohoda. Trochu musela pomôcť flexa (bolo potrebné skrátiť rúrku). K tej guli na volante: jedného pekného dňa horúceho leta sme boli nakupovať v novootvorenom centre Hypernova v Košiciach (nový asfalt na parkovisku)... Problém nastal pri odchádzaní. Bolo potrebné otočiť kolesá a vycúvať. Verte, bola to fuška. Tak sme to tam nahodili. Dosť to pomohlo, i keď je to dosť nebezpečný autodiel Do budúcna plánujeme namontovať sklápaciu guľu, ktorá pri jazde nevyčnieva.
Tak to bola v krátkosti naša reakcia na Vaše otázky.
Nemá niekto zadný nárazník na štvorku za rozumnú cenu?
Teraz máme snahu zohnať dobrú Tatru. V tej lacnejšej kategóriu sú bohužiaľ len trojky.
Táto havarka nám veľmi finančne nepomohla
V ponuke na výber máme tri trojky. Dve z toho sú mierne búrané z predu a tretiu sme ešte nevideli.
Ešte na reakciu jedného kolegu, ktorý napísal: "a je po ďalšej Tatre"
Je stále lepšie ak nejaká Tatra, ktorá by inak skončila vo vysokej peci, sa zrekonštruuje a jazdí. Chceme Vám odkázať, že ten budúci predný nárazník sa bude viac podobať na ten z T 700.
Neviete o nejakom poškodenom? (nieje pre nás problém opravy)
Takže prajeme všetkým veľa šťastných km na Vašich 613-kach za každého počasia v každom ročnom období
Tak to bola v krátkosti naša reakcia na Vaše otázky.
Nemá niekto zadný nárazník na štvorku za rozumnú cenu?
Teraz máme snahu zohnať dobrú Tatru. V tej lacnejšej kategóriu sú bohužiaľ len trojky.
Táto havarka nám veľmi finančne nepomohla
V ponuke na výber máme tri trojky. Dve z toho sú mierne búrané z predu a tretiu sme ešte nevideli.
Ešte na reakciu jedného kolegu, ktorý napísal: "a je po ďalšej Tatre"
Je stále lepšie ak nejaká Tatra, ktorá by inak skončila vo vysokej peci, sa zrekonštruuje a jazdí. Chceme Vám odkázať, že ten budúci predný nárazník sa bude viac podobať na ten z T 700.
Neviete o nejakom poškodenom? (nieje pre nás problém opravy)
Takže prajeme všetkým veľa šťastných km na Vašich 613-kach za každého počasia v každom ročnom období
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 31 neregistrovaných