Má někdo skušenost se seřízením elmag. ventilu topení?
Vyměnil jsem ztvrdlou membránu za novou, ale nedaří se mi upravit průtok. Stále protéká příliš mnoho paliva.
Všude se uvádí: seřízení svěřte odborné dílně ....
Elektromagnetický redukční ventil Topení Tatra 603
-
- Diskutujúci
- Príspevky: 10
- Dátum registrácie: 13 Jan 2008, 23:25
- Tatry, ktoré vlastním: T2-603
- Bydlisko: Brno
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Elektromagnetický redukční ventil Topení Tatra 603
Musí se použít velejemná membrána, která neovlivní pružinku. Moje topení má s množstvím vstřikovaného paliva taky problém, jednou je směs bohatá, jednou chudá. Pomůže lehký úder do regulátoru... .
A jak je na tom tryska?
A jak je na tom tryska?
Re: Elektromagnetický redukční ventil Topení Tatra 603
Tak už jsem na to přišel...
Topení jsem koupil rozebrané a nekompletní . Některé trubičky jsem upravoval a samozřejmě koncovka před vstupem do topení byla bez trysky. Takže jsem do ní vyřízl 4 závit a osadil tryskou. Pak už všechno šlo jak má. Seřizovacím šroubem na redukčním ventilu jsem si upravil průtok na uváděných 0,4-0,5l za minutu. Topení po spuštění chvíli lehce kouří a pak již nepatrně.
Chci se ještě zeptat. Překvapila mě celkem vysoká teplota pláště topení. Nedá se na měm udržet ruka. Je to v pořádku? V příručce sice píší, že tepelná pojistka je nastavena na cca 170st.C. ale na teplotu povrchu se mi to zdá hodně.
Topení jsem koupil rozebrané a nekompletní . Některé trubičky jsem upravoval a samozřejmě koncovka před vstupem do topení byla bez trysky. Takže jsem do ní vyřízl 4 závit a osadil tryskou. Pak už všechno šlo jak má. Seřizovacím šroubem na redukčním ventilu jsem si upravil průtok na uváděných 0,4-0,5l za minutu. Topení po spuštění chvíli lehce kouří a pak již nepatrně.
Chci se ještě zeptat. Překvapila mě celkem vysoká teplota pláště topení. Nedá se na měm udržet ruka. Je to v pořádku? V příručce sice píší, že tepelná pojistka je nastavena na cca 170st.C. ale na teplotu povrchu se mi to zdá hodně.
-
- Diskusný nováčik
- Príspevky: 2
- Dátum registrácie: 31 Mar 2010, 22:29
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Elektromagnetický redukční ventil Topení Tatra 603
Taky se připojím k tomuto topení. Topení mi po připojení sepne ventilátor, ale topit se mu nechce, hledal jsem chybu ve ventilu, ale nakonec jsem si všiml že žhavicí svíčka po vyšroubování moc nehřeje, předpokládám že když vytáhnu svíčku z topení které jsem nechal sepnuté několik minut marné snahy by měla být rozžhavená, jde svíčka vyzkoušet prostým připojením na proud z baterie?
Je nějaká možnost jak ověřit doma že relátko sepne proud do svíčky tak aby žhavila?
Je nějaká možnost jak ověřit doma že relátko sepne proud do svíčky tak aby žhavila?
- Jerry
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 1607
- Dátum registrácie: 17 Aug 2006, 07:29
- Tatry, ktoré vlastním: Tatra 613-3 r.v. 1988
Tatra 805 r.v. 1957 - Bydlisko: Rožmitál pod Třemšínem
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Elektromagnetický redukční ventil Topení Tatra 603
Ta svíčka je na napětí 4V. Takže může pracovat pouze s předřadnym odporem, co je pod držákem ochranného spínače. Zkontroluj na topení všechny spoje, bude někde něco volnýho... Nebo holt unavenýho.
Re: Elektromagnetický redukční ventil Topení Tatra 603
Doporučoval bych zkontrolovat zapojení. Mám zkušenost, že zapojení svorkovnice topení uvedené v příručkách ne některých topeních nefunguje. Nejlepší je udělat si z kabelů a přepínače sestavu a zapojit svorkovnici tak, že první poloha spínače spouští větrák a druhá spíná relé a přes předřazený odpor žhavící svíčku a elektromagnetický palivový ventil. Funkce topení je podrobně popsaná v příručce, včetně nastavení množství paliva a tepelné pojistky.
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 33 neregistrovaných