Po opravě přední nápravy jsem dopadl takto:
Když jsem začal jezdit s T613 po vyzvednutí ze servisu, tak se chovala normálně, ale časem se mi začalo zdát, že nesedí v zatáčkách a občas jsem měl pocit, že jde do smyku.
Z počátku jsem tomu moc pozornost nevěnoval, protože jsem měl hodně práce a s T613 jsem nejezdil. 28. září jsme pořádali akci k 80. letům Masarykova okruhu na starém startu v Bosonohách, ten den hodně pršelo. Byl jsem tam i se synem. Cestou domů jsem dostal na mokré vozovce smyk, který nešel zvládnout , ale naštěstí se nic vážného nestalo, jen jsem zavadil nárazníkem o mez (nárazník už mám opravený).
Nejdříve jsem příčinu přičítal vadným pneu, jejichž stav opravdu byl horší, ale po výměně pneumatik se to vůbec nezlepšilo a mám pocit, že je to horší a horší.
Příznaky:
1. v zatáčkách mám pocit, že má tendenci ustřelit zadek, i když projíždím zatáčku rychlostí do 30 km/h.
2. mám pocit,jakoby každé přední kolo zatáčelo jinam
3. špatně se vrací volant, musím ručně (toto jsem začal pozorovat jako první, již v první půlce září)
Přijde mi že je geometrie špatně, jak středy os přední a zadní nápravy, tak sbíhavost předních kol (jako by se rozbíhaly), jako by nebyl dotažen šroub na čepu rejdové tyče (povolil se) nebo se uvolnil monoblock.
Upozorňuji, že se jedná o T613-4 MiLong M'95 s monoblockem.
Rozhodně jsem divné chování zaznamenal již před nehodou, ale stále se to zhoršuje.
Prostě jsme se s tím autem málem i se synem zabili
![Sad :(](./images/smilies/icon_sad.gif)