T813 FOREWER...
- ivkej
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 346
- Dátum registrácie: 19 Sep 2007, 15:58
- Kontaktovať užívateľa:
Re: T813 FOREWER...
ano áno...je to tak..mnoho zaujímavej techniky....je to asi to miesto kde zvlákajú tie krámy od armády rozoberajú rozpalujú predávajú ako šrot a podobne....sused odtiaľ bral bezvadnú V3S...mala najazdené 1090km bola na letisku vraj dakde krásny stroj...všetko pekné premazané....porobiť pár detailov a je z toho fakt super auto na drevo postačí...no sú na nej iné smerovky diery v streche kde bol maják...
- Kiko97
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 78
- Dátum registrácie: 11 Nov 2009, 18:05
- Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru
- Bydlisko: Slovensko,Prešovský kraj,Hôrka (pri Poprade)
- Kontaktovať užívateľa:
Re: T813 FOREWER...
Mate nejaké nákresy T813 TP 8x8
- Kiko97
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 78
- Dátum registrácie: 11 Nov 2009, 18:05
- Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru
- Bydlisko: Slovensko,Prešovský kraj,Hôrka (pri Poprade)
- Kontaktovať užívateľa:
Re: T813 FOREWER...
Ked nie tak 8x8 tak aspoň na 6x6 TP
- bazilisak
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 897
- Dátum registrácie: 09 Jan 2008, 00:25
- Kontaktovať užívateľa:
Re: T813 FOREWER...
Dnes jsem si nechal něco natočit........ http://www.youtube.com/watch?v=UOWeXxEMNYQ
http://www.youtube.com/watch?v=Ew0H6AWxH-Y
http://www.youtube.com/watch?v=Ew0H6AWxH-Y
- ivkej
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 346
- Dátum registrácie: 19 Sep 2007, 15:58
- Kontaktovať užívateľa:
Re: T813 FOREWER...
813tky majú 2 štartre? dajú sa použiť oba naraz? aký bol rozdiel medzi motorom ktorý išiel do armádnych kolosov od civilov?Mali predsuvník?no ak sa nemýlim bazilišák má aj žhavenie
- Jerry
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 1607
- Dátum registrácie: 17 Aug 2006, 07:29
- Tatry, ktoré vlastním: Tatra 613-3 r.v. 1988
Tatra 805 r.v. 1957 - Bydlisko: Rožmitál pod Třemšínem
- Kontaktovať užívateľa:
Re: T813 FOREWER...
Ano některý 813 mají 2 startéry, je to kvůli startování při hlubokých mrazech. Ovládají se Boschkou kde jsou 3 polohy: 1, 1+2 a 2, což značí volbu startérů. Předsuvník se používá minimálně už od T111. Jinak motory pro všechny typy 813 by měly bejt identický.
- ivkej
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 346
- Dátum registrácie: 19 Sep 2007, 15:58
- Kontaktovať užívateľa:
Re: T813 FOREWER...
nevieš, ktoré presne ich mali? predsuvník mali aj v3s a vychádzal zo 11tkového motoru, noe nemusela ho mať 111tka...predsa ten motor bol polovičný a asi aj niečo odlišné
- Jerry
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 1607
- Dátum registrácie: 17 Aug 2006, 07:29
- Tatry, ktoré vlastním: Tatra 613-3 r.v. 1988
Tatra 805 r.v. 1957 - Bydlisko: Rožmitál pod Třemšínem
- Kontaktovať užívateľa:
Re: T813 FOREWER...
To nevím, žádnou 813 sem neobsluhoval. Jinak přípravu měl každej motor, na každej straně motoru byl otvor, nebo místo pro otvor k setrvačníku.
-
- Diskutujúci
- Príspevky: 43
- Dátum registrácie: 30 Mar 2009, 17:16
- Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
- Kontaktovať užívateľa:
Re: T813 FOREWER...
T 111 mala dve vstrekovacie čerpadlá (každé pre šesť valcov) a na jednom z nich bol predsuvník.
- Kiko97
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 78
- Dátum registrácie: 11 Nov 2009, 18:05
- Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru
- Bydlisko: Slovensko,Prešovský kraj,Hôrka (pri Poprade)
- Kontaktovať užívateľa:
Re: T813 FOREWER...
No a s tým nakresom 813 8x8 TP to asi budem riešiť asi tak že podla 6x6 TP to približne do kreslím
-
- Diskutujúci
- Príspevky: 28
- Dátum registrácie: 01 Okt 2009, 10:25
- Bydlisko: Bratislava - okolie
- Kontaktovať užívateľa:
Re: T813 FOREWER...
bazilisak: A to sa patrí takto túrovať studenú Tatru?
- bazilisak
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 897
- Dátum registrácie: 09 Jan 2008, 00:25
- Kontaktovať užívateľa:
Re: T813 FOREWER...
Krpec : nevidím to tak tragicky . Tomu motoru to nevadí, neboj, ani motoráři z TATRY by se za to na mě nezlobili.
Pokud znáš typ T815 , s motorpalem čerpadlem s automatickým přidavačem paliva , tak jistě víš, že při studeném startu třeba i při -20 °C musíš mít plný plyn, a po startu ho minimálně 10 sekund naplno držet ( 2200 ot/min ) . Pokud ho pustíš, motor zhasne, a dlouho, dlouho trvá, než spadne tlak oleje a znovu se po sešlápnutí plynu rozsvítí kontrolka ucpaného vzduchového filtru která má 2 funkce, jedna ucpaný filtr a druhá je doraz hřebenové tyče na max dodávku vstřikovacího čerpadla , pokud tato po sešlápnutí plynu nesvítí, studený motor nelze nastartovat. Takto to výrobce vyrobil, takto se to má provozovat - nezbývá než nad tím kroutit hlavou.....
Pokud znáš typ T815 , s motorpalem čerpadlem s automatickým přidavačem paliva , tak jistě víš, že při studeném startu třeba i při -20 °C musíš mít plný plyn, a po startu ho minimálně 10 sekund naplno držet ( 2200 ot/min ) . Pokud ho pustíš, motor zhasne, a dlouho, dlouho trvá, než spadne tlak oleje a znovu se po sešlápnutí plynu rozsvítí kontrolka ucpaného vzduchového filtru která má 2 funkce, jedna ucpaný filtr a druhá je doraz hřebenové tyče na max dodávku vstřikovacího čerpadla , pokud tato po sešlápnutí plynu nesvítí, studený motor nelze nastartovat. Takto to výrobce vyrobil, takto se to má provozovat - nezbývá než nad tím kroutit hlavou.....
-
- Diskutujúci
- Príspevky: 28
- Dátum registrácie: 01 Okt 2009, 10:25
- Bydlisko: Bratislava - okolie
- Kontaktovať užívateľa:
Re: T813 FOREWER...
Dobre ja nič v zlom len som sa pýtal lebo mňa vždy strašili že to nerobí motoru vôbec dobre. T 815 osobne nepoznám ale kde-tu už som sa stretol s niakou tou T 148 . A nepoznám ju len tak z videnia. Tak ale predsa len asi modernejšia konštrukcia no. Tak berem späť
- David ABA
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 117
- Dátum registrácie: 12 Júl 2008, 21:33
- Tatry, ktoré vlastním: T623(S)
- Kontaktovať užívateľa:
Re: T813 FOREWER...
já to znám aji v létě potřebuje t 815 přidat trošku víc plynu jinak nechytne takže to protažení i v zimě plně chápu
- Kiko97
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 78
- Dátum registrácie: 11 Nov 2009, 18:05
- Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru
- Bydlisko: Slovensko,Prešovský kraj,Hôrka (pri Poprade)
- Kontaktovať užívateľa:
Re: T813 FOREWER...
Máte nákresy civilnej Tatry 813 ? A ináč na TP 6x6 je kabina oproti TP 8x8 je , lebo sa mi zda že na 8x8 je biela časť kabiny trocha posunutá do zadu. Ďakujem
- bazilisak
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 897
- Dátum registrácie: 09 Jan 2008, 00:25
- Kontaktovať užívateľa:
Re: T813 FOREWER...
V sérii byly u Tp 6x6 a 80 vždy celé oranžové kabiny. Takže nevím, kterou bílou myslíš. Jinak TP 8x8 je vlastně kolos , takže pokud chceš TP 8x8 , tak vem kolose, dej na něj menší kola, jiné bočnice + adhezní zátěž a máš TPKiko97 napísal:Máte nákresy civilnej Tatry 813 ? A ináč na TP 6x6 je kabina oproti TP 8x8 je , lebo sa mi zda že na 8x8 je biela časť kabiny trocha posunutá do zadu. Ďakujem
- Kiko97
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 78
- Dátum registrácie: 11 Nov 2009, 18:05
- Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru
- Bydlisko: Slovensko,Prešovský kraj,Hôrka (pri Poprade)
- Kontaktovať užívateľa:
Re: T813 FOREWER...
No mne ide skôr o nákres kabíny ako celej tatry a s tou bielou kabínou tá čo je na popise vozidiel T 813 a obrázok v kategórií Tatra 813 TP 8x8.
- bazilisak
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 897
- Dátum registrácie: 09 Jan 2008, 00:25
- Kontaktovať užívateľa:
Re: T813 FOREWER...
Nevím jaký obrázek .........
- Kiko97
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 78
- Dátum registrácie: 11 Nov 2009, 18:05
- Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru
- Bydlisko: Slovensko,Prešovský kraj,Hôrka (pri Poprade)
- Kontaktovať užívateľa:
Re: T813 FOREWER...
Tu ti dám link http://tatraportal.sk/?ukaz=popisky/t813_sk&lang=sk pohľadaj dole je to ku Tahač přívěsů T813 TP 8x8, rozvor 1650+2200+1450mm
-
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 111
- Dátum registrácie: 30 Jan 2007, 12:18
- Tatry, ktoré vlastním: T613-3 1990 (Hasičský útvar Praha)
- Bydlisko: Odolena Voda
- Kontaktovať užívateľa:
Re: T813 FOREWER...
No vždyť to bazilisak píše, je to vojenský Kolos, který má jiné pneu, sajtny, blatníky a adhezní zátěž. Fotky se o objevily v příslušném vláknu (T813...) na truck-fóru (liaz-fóru).
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 42 neregistrovaných