Mojžo napísal:Ten chróm čo Tatra užívala v tých rokoch je celkovo dajaký divný...
Mojžo: tým ,,divný" nemyslíš náhodou ,,kvalitný"?
Čo sa týka toho tekutého kovu, ja osobne by som ho nepoužíval, pretože asi nebude mať také isté zloženie ako okolitý materiál. Jeden druh korózie totiž vzniká práve na mieste styku kovov s rôznym číslom (a teraz si už presne nepamätám akým - možno počtom elektrónov na valenčnej vrstve?). Z tohto dôvodu nie je možné napr. použiť hliníkové nity v ocelovom plechu, pretože by odtiaľ jednoducho ,,vyhnili".
Konkrétne s tekutým kovom mal môj kamarát podobnú skúsenosť - miesta ktoré týmto spôsobom na karosérií opravoval jednoducho zhrdzaveli navôkol.
Najviac by som sa priklonil ku pripájkovaniu, spájkovaciu kvapalinu použil presne na ten druh materiálu, ktorý sa ide spájkovať (je ich veľa druhov); možno by sa čistenie miesta spájkovania oplatilo použiť aj kys. soľnú - nanášal by som ju v jednej vrstve aj viac krát predtým, v záujme lepšieho očistenia spájkovaného miesta. Tá spoľahlivo odstráni nešistoty až v ,,póroch" oceľového plechu, pričom oceľový plech nepoškodí.