Nová Tatra 603
-
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 158
- Dátum registrácie: 14 Feb 2009, 17:50
- Kontaktovať užívateľa:
Nová Tatra 603
Vždy když jsem si prohlížel fotky Tatrawerkeho nebo Mojžovi Tatry, měl jsem bezesné noci o mých nedokonalých chromech, původním čalounění, kapičce oleje u řazení, o dílech podvozku natřených černou syntetikou a nedotažených detailech. Když se jedna z těch dvou tater objevila v Libereckém kraji, nelenil jsem a vyrazil si prohlédnout na vlastní oči dokonalou Tatru, abych měl inspiraci pro doladění. Nebudu nic komentovat, ale dnes budu už klidně spát. Jenom musím zprovoznit topení, protože bez toho se v zimě opravdu nedá jezdit a navíc bych měl na krku rozvod.
- tatrawerke
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 299
- Dátum registrácie: 16 Nov 2008, 17:42
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Nová Tatra 603
Není třeba nic komentovat, stačí, když nám předvedeš svojí práci.
Někdy časem, až něco postavíš od piky k absolutní dokonalosti.
Někdy časem, až něco postavíš od piky k absolutní dokonalosti.
-
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 158
- Dátum registrácie: 14 Feb 2009, 17:50
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Nová Tatra 603
Aaa potrefená husa se ozvala. Já jsem přiznal, že moje tatra není dokonalá. Ani snad nechci z ní dělat něco víc. Je to auto zkrátka staré 43 let a možná by to na něm mělo být malinko znát.
Já jsem na tvé bývalé tatře nehledal chyby, jenom jsem chtěl vidět jak to vypadá, když se do toho může vrazit tolik peněz. Tatra je pěkná, proto spíš zamrzí některé drobnosti. Třeba proč jsi nestříknul rám předních sedadel aby to tam neprosvítalo. Na tom světlém vnitřku je to docela vidět a kazí to dojem. A ta louž oleje pod autem po chvíly stání taky kazí dojem. Když už má tak pěkný lak, chromy i interier / i když to není můj šálek čaje/ tak proč se nedotáhl ten zbytek. Trochu to na mě dělá dojem, že v závěru se už trochu šturmovalo a nedostatky se neřešily.
Ještě bych měl dotaz, co Tě vedlo k takové barevné kombinaci vnitřku interieru.
Jinak jsem si taky auto postavil od šroubku z totálního vraku a dalších čtvrt roku jsem řešil nedostatky , které se projevily až provozem. Ale nebyla to tatra. Na kačeně taky budu přes zimu odstraňovat nedostatky, ať už ty které jsem nedodělal, nebo věci které se podcenily.
Já jsem na tvé bývalé tatře nehledal chyby, jenom jsem chtěl vidět jak to vypadá, když se do toho může vrazit tolik peněz. Tatra je pěkná, proto spíš zamrzí některé drobnosti. Třeba proč jsi nestříknul rám předních sedadel aby to tam neprosvítalo. Na tom světlém vnitřku je to docela vidět a kazí to dojem. A ta louž oleje pod autem po chvíly stání taky kazí dojem. Když už má tak pěkný lak, chromy i interier / i když to není můj šálek čaje/ tak proč se nedotáhl ten zbytek. Trochu to na mě dělá dojem, že v závěru se už trochu šturmovalo a nedostatky se neřešily.
Ještě bych měl dotaz, co Tě vedlo k takové barevné kombinaci vnitřku interieru.
Jinak jsem si taky auto postavil od šroubku z totálního vraku a dalších čtvrt roku jsem řešil nedostatky , které se projevily až provozem. Ale nebyla to tatra. Na kačeně taky budu přes zimu odstraňovat nedostatky, ať už ty které jsem nedodělal, nebo věci které se podcenily.
- tatrawerke
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 299
- Dátum registrácie: 16 Nov 2008, 17:42
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Nová Tatra 603
Jsi si odpověděl sám. Nedostatky Tatry se projevují až po určitém počtu ujetých KM. Co se ukázalo do mnou najetých 1500 jsem odstranil. Motor Tatra dokonale utěsnit nejde. Všude je nové těsnění a manžety. U řadičky simering. Víc leda už ho zabalit do igelitu. Převodovku dělaly v Jičíně. Nemůžu za kvalitu subdodávek.
Co se týče rámu, myslel jsem, že je celej zakrytej a nepřišel mi špatnej, neloupal se a nebyl orezlej když jsem ho umyl a až když bylo vše hotový, vylezlo to z pod těch krytů, co jsem dával až jako poslední. Ani jsem si toho nevšim, narozdíl od někoho.
Taky zadní nárazník má malou nadokonalost a na laku a chromecjh jsou občas ďubky, sice malé, ale divým se, že nebyly vypíchnuty stejně jako těsnění dveří, kdy se řeší jestli je lepší poslouchat vítr, nebo to nějak utěsnit v místě, co není zrovna na očích.
Interier vymyslela moje žena, která má cit pro barvy a díky němu, jsem za auto dostal, co jsem požadoval.Chápu, že se lidem milujícím koženku a hadr, nemusí líbit, ale vkusným lidem vyhovuje.
Věř tomu, že jsem tak dlouho čekal na sedačky, že nic neni ke konci urychlený, ba naopak. Hodně se několikrát dolaďovalo.
Co se týče rámu, myslel jsem, že je celej zakrytej a nepřišel mi špatnej, neloupal se a nebyl orezlej když jsem ho umyl a až když bylo vše hotový, vylezlo to z pod těch krytů, co jsem dával až jako poslední. Ani jsem si toho nevšim, narozdíl od někoho.
Taky zadní nárazník má malou nadokonalost a na laku a chromecjh jsou občas ďubky, sice malé, ale divým se, že nebyly vypíchnuty stejně jako těsnění dveří, kdy se řeší jestli je lepší poslouchat vítr, nebo to nějak utěsnit v místě, co není zrovna na očích.
Interier vymyslela moje žena, která má cit pro barvy a díky němu, jsem za auto dostal, co jsem požadoval.Chápu, že se lidem milujícím koženku a hadr, nemusí líbit, ale vkusným lidem vyhovuje.
Věř tomu, že jsem tak dlouho čekal na sedačky, že nic neni ke konci urychlený, ba naopak. Hodně se několikrát dolaďovalo.
- michal heky
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 719
- Dátum registrácie: 28 Máj 2004, 22:10
- Tatry, ktoré vlastním: T613-3
- Bydlisko: Praha, Kobylisy
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Nová Tatra 603
Oldjane, mohl bys zde prosím vystavit i fotky své 603ky?
-
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 158
- Dátum registrácie: 14 Feb 2009, 17:50
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Nová Tatra 603
Takhle to bude stačit.
-
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 158
- Dátum registrácie: 14 Feb 2009, 17:50
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Nová Tatra 603
Převodovka je v autě tuším od roku 1980, od té doby na ní nkdo nešáhnul. A protože převodovky nejsou moje nejsilnější stránka, tak jsem se v ní moc nešťoural.
-
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 1505
- Dátum registrácie: 26 Jún 2006, 08:26
- Tatry, ktoré vlastním: Šestsettrojky
- Bydlisko: Karwin
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Nová Tatra 603
Jendo, Tvá Tatra vypadá prudce dobově - se cení. Každopádně jak je na tom lak? Asi nový že? Kdy byl dělán? Když byl dělán, stálo za to dát starou dvojkovou zadní kapotu a zrušit borty dvojkových dveří, pak by z ní byl M66 jako lusk.
-
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 240
- Dátum registrácie: 11 Dec 2006, 13:21
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Nová Tatra 603
Je krásná.
Re: Nová Tatra 603
Je to skutečně kus co? Olda si dal záležet dal do toho kus srdce a výsledek je nádherné udržované auto lepší než na fotkách dokonce ten vůz má příběh.michal heky napísal:Oldjane, mohl bys zde prosím vystavit i fotky své 603ky?
ta bílá t 603 je přeci Americká renovace , jak se tomu tady odborně říkalo
- Mojžo
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 4098
- Dátum registrácie: 09 Feb 2004, 21:46
- Bydlisko: mám
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Nová Tatra 603
obidve vyobrazené 603-ky v tomto vlákne sú krásne.
Srdce mi ale volí tú čiernu, tá je úplne super...
Srdce mi ale volí tú čiernu, tá je úplne super...
Re: Nová Tatra 603
takže chybí ten dekl pod motorem , ten na dvě motýl matky ?...ten nejaký ten ml litřík oleje zadrží přeci než ukápnetatrawerke napísal: Motor Tatra dokonale utěsnit nejde.
- Maxono
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 688
- Dátum registrácie: 25 Aug 2006, 21:46
- Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
- Bydlisko: Krušovce, Topoľčany
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Nová Tatra 603
oldjan: k tvojej Tatre, je naozaj veľmi pekná, ale mám pár otázok. Prečo je plynový pedál tak zvláštne ohnutý? Ty musíš jazdiť total na doraz . Ďalej som si všimol volant, prečo vyzerá ako po ľahkej búračke? A ešte budíky v palubovke. Veľmi sa mi páči keď má T-603 pridané budíky, čo ukazujú tie tvoje? Ďks.
- Audin
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 59
- Dátum registrácie: 02 Jan 2008, 20:31
- Tatry, ktoré vlastním: Tatra 603 r.v. 1962, Tatra 603 r.v 1973, Tatra 603 r.v.1974
- Bydlisko: Třebíč
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Nová Tatra 603
Oldjan: super, valím bulvy
Re: Nová Tatra 603
Maxono napísal:oldjan: k tvojej Tatre, je naozaj veľmi pekná, ale mám pár otázok. Ďalej som si všimol volant, prečo vyzerá ako po ľahkej ke? Ďks.
To by jsi koukal co je raritní lehká búračka - já nic psát nebudu prostě vůz co má příběh
- tatrawerke
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 299
- Dátum registrácie: 16 Nov 2008, 17:42
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Nová Tatra 603
Nechci se přidávat k těm, co jen krityzujou, ale máš to dokonalou zplácaninu s asi americkejma reprákama v palubovce u spolujezdce, ale je to Tvoje auto a máš ho rád, nemá smysl ho pomlouvat.
Jen doufám, že Ty jsi novému majitely neznechutil radost z koupi nějakým vypichováním nedostatků jak je v českých končinách ve velké oblibě. Pomluvit práci druhého - tomu říkám frajeřina.
Jen doufám, že Ty jsi novému majitely neznechutil radost z koupi nějakým vypichováním nedostatků jak je v českých končinách ve velké oblibě. Pomluvit práci druhého - tomu říkám frajeřina.
Re: Nová Tatra 603
Jendo , píšeš všude co za kvalitu posíláš světem usa renovace (vypadaj hodně jináč) . A když ti někdo napíše pravdu , realitu , názor , tak to těžce neseš .Příklad těch repro , je to lechce odstranitelné a vůz to neznehodnotí ..Ani Já by jsem cizímu nedoporučil bastla ani nekvalitní provedenou práci..to víš koníček neni biznistatrawerke napísal:Nechci se přidávat k těm, co jen krityzujou, ale máš to dokonalou zplácaninu s asi americkejma reprákama v palubovce u spolujezdce, ale je to Tvoje auto a máš ho rád, nemá smysl ho pomlouvat.
Jen doufám, že Ty jsi novému majitely neznechutil radost z koupi nějakým vypichováním nedostatků jak je v českých končinách ve velké oblibě. Pomluvit práci druhého - tomu říkám frajeřina.
- tatrawerke
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 299
- Dátum registrácie: 16 Nov 2008, 17:42
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Nová Tatra 603
Já mám koníčka a práci v jednom. To neni špatná kombinace a pokud v někom vře zášť a závist, jeho věc, ale když je pro někoho zajímavější bastl, s dlouhým nasávačem atd, než hodně snažně vytvořená Tatra 603-2 model 1969, s vkusným, leč neoriginálně barevným interierem, z koženky což v Tatře 603 byla nebo??? To mi hlava nebere.
Tatra je krásné auto, bohužel mi připadá, že majitelé těchto vozú zůstaly tak trochu i v té době režimem řízené.
Tatra je krásné auto, bohužel mi připadá, že majitelé těchto vozú zůstaly tak trochu i v té době režimem řízené.
Re: Nová Tatra 603
Tatra je krásné auto, bohužel mi připadá, že majitelé těchto vozú zůstaly tak trochu i v té době režimem řízené.
víš někteří na to hledí s okénka historie.chtějí původní zařízení vozu. ne kůži z prasete z roku 1998 , koženka má větší cenu..originalita luxus mizerie doby
víš někteří na to hledí s okénka historie.chtějí původní zařízení vozu. ne kůži z prasete z roku 1998 , koženka má větší cenu..originalita luxus mizerie doby
-
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 158
- Dátum registrácie: 14 Feb 2009, 17:50
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Nová Tatra 603
Já to zkusím vzít po pořadě.
Jacku: tatra byla lakovaná v roce 2007. Protože se nedá sehnat ultra černá nitro a navíc to nikdo nechtěl dělat, je to stejně lakované jako porsche 911, černá báze a lak. Karoserie byla vyrobená v roce 1965, ale původní auto šlo do go, dostalo novou vybavenou karoserii a tato byla prodána. Modernizace na model 66 vznikla v roce 1971. Majitelem jsem od roku 1999. Samozřejmě jsem stál před rozhodnutím, jestli to vrátit na model 65 nebo to nechat. Plechařinu jsem měl, ale na lišty nebyly koruny. Normálně nejsou a v eccoře jsem se radši ani neptal. Stačila mi cena rámečků oken. Doklady jsou jedničkové s číslem 00136-01. Jo a dvojková kapota leží v dílně, už jsem ji zkoušel, pasuje tam, jenom ji nalakovat. ale ta trojková je hezčí.
Maxono: myslím že pedál plynu je původní, když tak udělám detail, budíky ukazují tlak a teplotu oleje, obojí elektrické a volant je o opravdu ohnutý od havarie v roce 2003. Při opravě jsem brzd, jsem nějak zapomněl vyměnit funkční posilovač a ten v krizové situaci nevydržel a tatra se zastavila o felicii. To ještě nebylo tak nejhorší, horší bylo, že se o mě zastavila t 613
Jacku: tatra byla lakovaná v roce 2007. Protože se nedá sehnat ultra černá nitro a navíc to nikdo nechtěl dělat, je to stejně lakované jako porsche 911, černá báze a lak. Karoserie byla vyrobená v roce 1965, ale původní auto šlo do go, dostalo novou vybavenou karoserii a tato byla prodána. Modernizace na model 66 vznikla v roce 1971. Majitelem jsem od roku 1999. Samozřejmě jsem stál před rozhodnutím, jestli to vrátit na model 65 nebo to nechat. Plechařinu jsem měl, ale na lišty nebyly koruny. Normálně nejsou a v eccoře jsem se radši ani neptal. Stačila mi cena rámečků oken. Doklady jsou jedničkové s číslem 00136-01. Jo a dvojková kapota leží v dílně, už jsem ji zkoušel, pasuje tam, jenom ji nalakovat. ale ta trojková je hezčí.
Maxono: myslím že pedál plynu je původní, když tak udělám detail, budíky ukazují tlak a teplotu oleje, obojí elektrické a volant je o opravdu ohnutý od havarie v roce 2003. Při opravě jsem brzd, jsem nějak zapomněl vyměnit funkční posilovač a ten v krizové situaci nevydržel a tatra se zastavila o felicii. To ještě nebylo tak nejhorší, horší bylo, že se o mě zastavila t 613
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 46 neregistrovaných