Doklady T613-3

Čo jednému chýba, iný môže mať...
dwo
Diskusný nováčik
Príspevky: 5
Dátum registrácie: 26 Sep 2007, 12:42
Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
Kontaktovať užívateľa:

Doklady T613-3

Príspevok od užívateľa dwo » 16 Nov 2008, 08:22

Ahoj, začal jsem uvažovat o pořízení starších dokladů na mou bílou 613-3, toho času 4.rokem v plné renovaci. Je to rv.1991 tudíž, jakmile ji uvedu (za rok, dva) do provozu, musel bych platit plnou pojistku, což nechci. Řeším to už teď, protože se obávám dalších stupidních zákonů z hlav těch tam nahoře. Není to jediné auto v rodině, a jako ostaní bude sloužit výhradně k nedělním výletům za pěkného počasí, tj. pár stovek km za rok. Proto ten postup. Co se týče přepisu, s tím nemám problém, jde mi spíše o cenu za doklady (jsem ochoten zaplatit rozumnou cenu) a radu, na co si dát bacha. Nezjišťoval jsem např. jak to je s barvou auta, jak by to bylo s 4kovými plastovými nárazníky vs. starší doklady vs. veteránská atestace. Osobně se snažím o původní stav (téměř nejeté LPG šlo hned ven), a mít auto v perfektním technickém stavu. S těmi nárazníky nevím, ale zřejmě budou původní, protože to je jedna z posledních trojek.
Díky za Vaše rady a komentáře.

Užívateľov profilový obrázok
D.A.
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1859
Dátum registrácie: 09 Jan 2007, 09:35
Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
Bydlisko: CZ

Re: Doklady T613-3

Príspevok od užívateľa D.A. » 16 Nov 2008, 10:20

No, dej si bacha na testační komisaře a jiné zastánce originality.

Udělal jsi dobře, že ses svěřil právě nám. Máme tu řadu na slovo vzatých erudovaných makléřů, např. Luboš ti s bohulibým plánem okrást pojišťovny skvěle poradí.

dwo
Diskusný nováčik
Príspevky: 5
Dátum registrácie: 26 Sep 2007, 12:42
Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
Kontaktovať užívateľa:

Re: Doklady T613-3

Príspevok od užívateľa dwo » 16 Nov 2008, 16:12

Tak ono je třeba říci, kdo koho v prvé řadě okrádá. Jelikož jsem komunisty zažil na podzim v první třídě, tak nemůžu srovnávat, nicméně mám pocit, že od revoluce to tu směřuje do slušné řiti a já ty parchanty nahoře rozhodně podporovat nebudu. Osobně to tedy jako okrádání rozhodně neberu, jelikož stát si to vybere dvaceti způsoby jinak a jinde. Kdyby ten systém byl vstřícný, tak to nemusím vůbec řešit.

Užívateľov profilový obrázok
radek
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1971
Dátum registrácie: 29 Okt 2004, 08:24
Tatry, ktoré vlastním: .........................
Tatra 613 "all in one"
Tatra 613-4 CH
Kontaktovať užívateľa:

Re: Doklady T613-3

Príspevok od užívateľa radek » 16 Nov 2008, 16:30

Mno jak jest všeobecně známo, atestaci podstupují lékaři, nikoli automobily, to jen aby byl pořádek. Dále Dwo, z fiormulace Tvého dotazu mají čtenáři pochopit, že 4 roky renovuješ T613/1991 a nyní potřebuješ doklady a identifikační znaky vozidla T613 až T613-2M84, aby jsi svou renovovanou T613/3 mohl těmito doklady vybavit, provést na ní testaci historického vozidla a pak, díky statutu HV, uplatnit na pojišťovně pro historická vozidla zvýhodněnou sazbu povinného ručení ve výši 1/12 aktuálních sazeb, určenou pro občasný provoz historických vozidel, nikoli určenou pro provozovatele a majitele nehistorických vozidel, kteří nejsou schopni zákonem požadovou plnou sazbu povinného ručení uhradit?

Pokud je Tvůj dotaz mnou přeložen obsahově správně, seznamuješ tu čtenáře se svým plánem zcela účelového a vědomého podvodu, postižitelného dle trestního zákona této země. Nedochází-li Ti to, doufám že jsem Ti mým příspěvkem trochu "pootevřel" očka, pokud však v této "akci" hodláš pokračovat, věz, že klubová část testace provedená nějakou podplacenou komisí (podplacení či vědomé zneužití nevědomosti komisařů nemajícících s vozy tatra zkušenosti ohledně konfliktu dokladů X identifikačních znaků X skutečného typu a stáří vozidla zde vyjde nastejno) bude poslední dokladová operace s Tvou plně renovovanou T613/3 r.v. 1991, není totiž problém testované vozidlo v registru testovaných vozidel národní autority FIVA nalézt a podniknout patřičné právní kroky, které vyústí v Tvůj postih jako organizátora podvodu, trvalé zrušení oprávnění testovat historická vozidla pro předmětnou komisi, která tímto přestane existovat (jimi dosud testovaná klubová vozidla budou muset být dále testována u jiných komisí) a samozřejmě dotčená pojišťovna bude žádat dorovnání, včetně sankcí.

Už jsem to tu psal X krát, tak snad ještě po X+1 : statut historického vozidla NENÍ určen pro majitele či provozovatele nehistorických vozidel, kteří nejsou schopni uhradit v této zemi poplatky, související s legálním provozem běžných vozidel na jeho území. .

dwo
Diskusný nováčik
Príspevky: 5
Dátum registrácie: 26 Sep 2007, 12:42
Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
Kontaktovať užívateľa:

Re: Doklady T613-3

Príspevok od užívateľa dwo » 16 Nov 2008, 16:45

Jak jsem psal, nechci platit plnou pojistku, takže jedna z odpovědí mohla být - existuje depozit, kam uložíš RZ a budeš platit za období, kdy bylo vozidlo provozováno a cesta zkrze veterána je naprostá blbost.

Užívateľov profilový obrázok
radek
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1971
Dátum registrácie: 29 Okt 2004, 08:24
Tatry, ktoré vlastním: .........................
Tatra 613 "all in one"
Tatra 613-4 CH
Kontaktovať užívateľa:

Re: Doklady T613-3

Príspevok od užívateľa radek » 16 Nov 2008, 16:52

V tom případě nechápu úvodní dotaz - shánění starších dokladů......

dwo
Diskusný nováčik
Príspevky: 5
Dátum registrácie: 26 Sep 2007, 12:42
Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
Kontaktovať užívateľa:

Re: Doklady T613-3

Príspevok od užívateľa dwo » 16 Nov 2008, 20:10

Doslova tam je napsáno "začal jsem uvažovat o pořízení", důraz bych dal na to slovo uvažovat. Teď mám díky Vám potřebné informace, proto o tom již neuvažuji.

xj12

Re: Doklady T613-3

Príspevok od užívateľa xj12 » 16 Nov 2008, 23:18

dwo napísal:Doslova tam je napsáno "začal jsem uvažovat o pořízení", důraz bych dal na to slovo uvažovat. Teď mám díky Vám potřebné informace, proto o tom již neuvažuji.
Ahoj taky mám bílou z 1991.Už má 4 nárazníky z výroby. Teď ji mám funkční. xj12@seznam.cz

Tomek

Re: Doklady T613-3

Príspevok od užívateľa Tomek » 16 Nov 2008, 23:47

Blbost jak voda v koši. Kde jsi to viděl? V roce 91 zásadně trojkové nárazníky,žádné čtyřkové, tak nevytvářej mýty a neoblbuj anonyme. To je jako že se ti zlepší výkon, když dáš kýbl s vodou k sání! Nesmysl.

Užívateľov profilový obrázok
Luboš
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 6491
Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 11:30
Tatry, ktoré vlastním: :::::::::::::::::::::::::
1953 - T805
1975 - T2-603
1977 - T613
1981 - T613-2
1982 - T613-2
1987 - T613-3
1991 - T613-3
1991 - T613-4
Bydlisko: ČR
Kontaktovať užívateľa:

Re: Doklady T613-3

Príspevok od užívateľa Luboš » 17 Nov 2008, 00:11

Také mám trojku z roku 1991, kromě roku výroby již splňuje všechna kritéria pro HV a také ji tak provozuji, ale spáchat takový podvod by mne tedy nenapadlo. Zrovna tento týden jsem jedny jedničkové doklady nechal zrušit a ty by k tomuhle činu rozhodně šly zneužít.

Tomek

Re: Doklady T613-3

Príspevok od užívateľa Tomek » 17 Nov 2008, 00:17

Balcare, ty králi všech podvodníků, ty radši mlč. Kdyby to šlo, tak bys to bez skrupulí udělal.

dwo
Diskusný nováčik
Príspevky: 5
Dátum registrácie: 26 Sep 2007, 12:42
Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
Kontaktovať užívateľa:

Re: Doklady T613-3

Príspevok od užívateľa dwo » 17 Nov 2008, 02:13

Luboš napísal:Také mám trojku z roku 1991, kromě roku výroby již splňuje všechna kritéria pro HV a také ji tak provozuji, ale spáchat takový podvod by mne tedy nenapadlo. Zrovna tento týden jsem jedny jedničkové doklady nechal zrušit a ty by k tomuhle činu rozhodně šly zneužít.
Ty to píšeš jako kdybych to měl už v cajku a snažil se teď auto jakýmkoliv způsobem provozovat. To uplyne ještě hodně vody. Já jsem se tu pouze informoval, co lze a co ne, a bratrstvo tu ze mě hned dělá vlastizrádce.

Chtěl jsem od Vás slyšet něco jako "pokud to máš na občasné svezení, tak na Tebe zákon holt nepamatuje a budeš muset solit nebo běhat do depozitu a solit" nebo v lepším případě "existuje vyjímka pro nadšence, ale musíš splnit to a to".

Našel jsem článek na týden.cz cituji:
"Já osobně jsem měl možnost těmto lidem vysvětlit, že není problém staré vozidlo otestovat jako historické, ale že předpokládám nový lak, nové čalounění, generálku přední osy a brzd a samozřejmě generálku motoru. Majitel toho vozu mě prohlásil za blázna, že by do toho musel dát sto tisíc. A já jsem mu s úsměvem odvětil ‚pane, ale budete mít krásného veterána a budete platit pouze dvanáctinu povinného ručení‘. Mohu vás ujistit, že jsem ty pány již nikdy neviděl a to bylo pro mne určité uspokojení.“ - pán chtěl jezdit starou herkou do práce

Snahu zachránit auto, investovat do něj nemalé sumy a nemálo času má sysl, ale musí být dostatečně staré, jinak tu Vaši snahu nikdo neocení.

xj12

Re: Doklady T613-3

Príspevok od užívateľa xj12 » 17 Nov 2008, 15:16

Tomek napísal:Blbost jak voda v koši. Kde jsi to viděl? V roce 91 zásadně trojkové nárazníky,žádné čtyřkové, tak nevytvářej mýty a neoblbuj anonyme. To je jako že se ti zlepší výkon, když dáš kýbl s vodou k sání! Nesmysl.
V 96 šla zpět do Příboru,kde byla přestavěna na 5 místnou a vyjela tak jako vzhledově 4. Byla původně rychlá záchranna. Mýty netvořím chytráku,kde si vzal kýbl s vodou,já nevim jak ty ,ale já jezdím na benzín a plyn.

Tomek

Re: Doklady T613-3

Príspevok od užívateľa Tomek » 17 Nov 2008, 19:03

xj12 napísal:
dwo napísal:Doslova tam je napsáno "začal jsem uvažovat o pořízení", důraz bych dal na to slovo uvažovat. Teď mám díky Vám potřebné informace, proto o tom již neuvažuji.
Ahoj taky mám bílou z 1991.Už má 4 nárazníky z výroby. Teď ji mám funkční. xj12@seznam.cz
V 96 šla zpět do Příboru,kde byla přestavěna na 5 místnou a vyjela tak jako vzhledově 4. Byla původně rychlá záchranna. Mýty netvořím chytráku,kde si vzal kýbl s vodou,já nevim jak ty ,ale já jezdím na benzín a plyn.


Ano, opravdu nemystyfykujes, jen co je pravda. Takze blbost jak voda v kosi to je sam jsi s priznal, plynari.

xj12

Re: Doklady T613-3

Príspevok od užívateľa xj12 » 17 Nov 2008, 19:19

Tomek napísal:
xj12 napísal:
dwo napísal:Doslova tam je napsáno "začal jsem uvažovat o pořízení", důraz bych dal na to slovo uvažovat. Teď mám díky Vám potřebné informace, proto o tom již neuvažuji.
Ahoj taky mám bílou z 1991.Už má 4 nárazníky z výroby. Teď ji mám funkční. xj12@seznam.cz
V 96 šla zpět do Příboru,kde byla přestavěna na 5 místnou a vyjela tak jako vzhledově 4. Byla původně rychlá záchranna. Mýty netvořím chytráku,kde si vzal kýbl s vodou,já nevim jak ty ,ale já jezdím na benzín a plyn.


Ano, opravdu nemystyfykujes, jen co je pravda. Takze blbost jak voda v kosi to je sam jsi s priznal, plynari.
Proto sháním fotky z let 91-96 kdy jezdila v Brně,protože v předním nárazníku jsou držáky modrých světel.A hlavně není to typickej ze 4. Byla speciální záchranná služba. SPZ BMU 00-06. Rád budu za fotky.
Samý odborníci,v tatře to plácali jak jim to přišlo pod ruku.

xj12

Re: Doklady T613-3

Príspevok od užívateľa xj12 » 17 Nov 2008, 19:21

Tomek napísal:
xj12 napísal:
dwo napísal:Doslova tam je napsáno "začal jsem uvažovat o pořízení", důraz bych dal na to slovo uvažovat. Teď mám díky Vám potřebné informace, proto o tom již neuvažuji.
Ahoj taky mám bílou z 1991.Už má 4 nárazníky z výroby. Teď ji mám funkční. xj12@seznam.cz
V 96 šla zpět do Příboru,kde byla přestavěna na 5 místnou a vyjela tak jako vzhledově 4. Byla původně rychlá záchranna. Mýty netvořím chytráku,kde si vzal kýbl s vodou,já nevim jak ty ,ale já jezdím na benzín a plyn.


Ano, opravdu nemystyfykujes, jen co je pravda. Takze blbost jak voda v kosi to je sam jsi s priznal, plynari.
Co furt máte s vodou? Já žádnou takovou pí..vinu nenapsal a ani neřek. V 80 letech to zkoušeli do škodovek a po pár tisících byly motory tak na pořádnou GO nebo do šrotu

Vladimiro
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 83
Dátum registrácie: 21 Aug 2008, 17:38
Tatry, ktoré vlastním: Tatra 613-4
Bydlisko: Košice
Kontaktovať užívateľa:

Re: Doklady T613-3

Príspevok od užívateľa Vladimiro » 18 Nov 2008, 09:34

ako pravdu povediac nechapem co tu robite taku vedu z toho. Raz davnejsie uz neviem na ktorom vlakne to bolo bola podobna debata a niekto hodil taky frk ze videl niekde feliciu kombi na historickych SPZtkach. Nikto na to nic nepovedal. Ziadne ze ho najdem udam ani nic podobne. Tak isto ako niekto spomenul ze dal znicit papiere od Tatry. Niekde vysie je ze niekto predava chromku bez papierov. Co tak to brat sposobom cim najviac tatier dostat na cesty?? trosku si pomoct ??

Osobne mam znacky ulozene v depozitary.

D.A. (nereg)

Re: Doklady T613-3

Príspevok od užívateľa D.A. (nereg) » 18 Nov 2008, 09:53

Tu feldu kombi jsem míjel několik měsíců zaparkovanou po různu před barákem na veřejné komunikaci v jedné vesnici (ČR, okres KM). Byly to _slovenské_ historické značky, Bratislava. Vnímám to jako pěkný bor.del, ale osobně s tím nic dělat nehodlám. Dost pochybuju, že provozovatel měl "ušlechtilý cíl" typu dostat co nejvíc felicií na cesty :mrgreen: . Trošku si pomoct, to určitě chtěl.

Vladimiro
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 83
Dátum registrácie: 21 Aug 2008, 17:38
Tatry, ktoré vlastním: Tatra 613-4
Bydlisko: Košice
Kontaktovať užívateľa:

Re: Doklady T613-3

Príspevok od užívateľa Vladimiro » 18 Nov 2008, 21:32

D.A. (nereg) mozno hej nikdy nevies :P :P

Napísať odpoveď

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 17 neregistrovaných