Kačena
Re: Kačena
Nějaké určitě najdu,dneska se podívám a ozvu se.
- bazilisak
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 897
- Dátum registrácie: 09 Jan 2008, 00:25
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Kačena
Abych řekl pravdu, tak s těmi disky, je to častý problém. Jedině u vojenských aut (bývalé uloženky) auta, které nejsou dlouho v civilu , tam bývají zdravé. Tohle jsem taky řešil. Ještě se objevují disky s pery a obručí a plechem, a ty jsou odolnější proti korozi. Mám 2 , na valníkovi, jedno bylo v rezervě, druhé je ještě obuté.
- bazilisak
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 897
- Dátum registrácie: 09 Jan 2008, 00:25
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Kačena
video s Tatrou 805....http://ie.youtube.com/watch?v=8gBYnUYYlgI
Re: Kačena
To péro mám 603802294
- Jerry
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 1607
- Dátum registrácie: 17 Aug 2006, 07:29
- Tatry, ktoré vlastním: Tatra 613-3 r.v. 1988
Tatra 805 r.v. 1957 - Bydlisko: Rožmitál pod Třemšínem
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Kačena
Vlčáku díky!! A budu se těšit opět na návštevu do síně pokladů.
Bazilišáku, rozepiš se trochu k tej jízdě na polygonu. Jinak k tej rychlosti na oválu, nevěřil sem tomu poměru tachometr/hluk v kabině. Ale při tom, jak to máš provedený, proč ne... motor zvládne točit 5500 ot/min
![Cool 8)](./images/smilies/icon_cool.gif)
Bazilišáku, rozepiš se trochu k tej jízdě na polygonu. Jinak k tej rychlosti na oválu, nevěřil sem tomu poměru tachometr/hluk v kabině. Ale při tom, jak to máš provedený, proč ne... motor zvládne točit 5500 ot/min
Re: Kačena
Nemáš za co.
Doufám že za dlouhých zimních večerů bude čas a tu kachní problematiku řádně probereme.
Doufám že za dlouhých zimních večerů bude čas a tu kachní problematiku řádně probereme.
- bazilisak
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 897
- Dátum registrácie: 09 Jan 2008, 00:25
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Kačena
Nevím, co k tomu napsat, jak se rozepsat- co přesně popisovat- nebo s čím srovnávat, brát v ůvahu stáří vozidla 55 let či co.Jerry napísal:Vlčáku díky!! A budu se těšit opět na návštevu do síně pokladů.![]()
Bazilišáku, rozepiš se trochu k tej jízdě na polygonu. Jinak k tej rychlosti na oválu, nevěřil sem tomu poměru tachometr/hluk v kabině. Ale při tom, jak to máš provedený, proč ne... motor zvládne točit 5500 ot/min
Moje auto nemělo upravený tlak v pneu, v L1 5 atm , P1 3atm , L+P2 3,5 atm , zadní pérování - odklon 0. Tohle negativně ovlivnilo chování vozidla. Tatra 805 nebyla stavěna na spec. vozovky na polygonu- ty jsou šité na míru pouze pro T815, 810. Přesto žádná vozovka kromě příčné stability nebyla nepřekonatelnou překážkou, všechny byly nízkou rychlostí dobře a pohodlně průjezdné, nejhorší chování na pavé a panelové vozovce. Pokud bych srovnával - mohu srovnávat s 4x4 T815 R (s) 45 plně zatížené celk.hm 19 tun a T805 okamžitá hmotnost 3600kg.
Tatra 805 měla lepší chování na Belgické dlažbě, a Sinusu . Jinak s přehledem vede Tatra 815 , ovšem T805 mě velmi příjemně překvapila, zejména na krutové vozovce ( ta na youtube není) . Ještě více mám natočené zvenčí, ale bude trvat, než dojde k sestříhání a umístění na youtube.
Jinak s hlukem- nic jsem v hlasitosti neupravoval, ani to neumím - je to moje 3. video a sestříhával a upravoval jsem to snad celou noc... takže jak to řve - tak to řve. Jinak měl jsem s sebou 4 letého syna, který tam sem tam něco kunkal, ale moc jsem mu nerozuměl .
- Jerry
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 1607
- Dátum registrácie: 17 Aug 2006, 07:29
- Tatry, ktoré vlastním: Tatra 613-3 r.v. 1988
Tatra 805 r.v. 1957 - Bydlisko: Rožmitál pod Třemšínem
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Kačena
Díky, takhle mi to stačí.
Já se byl dneska taky projet, kouknul sem se za majitelem valníku, ale má ho zaparkovanej za humny a tak se sraznakonec nekonal. Od čtvrtka mam opískovanej disk a ty dni sou nějaký krátký, že sem to nestihnul ještě vyfotit.
Na autě sem taky popolezl o krůček k dokonalosti, ale to až s fotkama, snad se mi zítra povede pár obrázků. ![Cool 8)](./images/smilies/icon_cool.gif)
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
![Mr. Green :mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
![Cool 8)](./images/smilies/icon_cool.gif)
- ondrej
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 3867
- Dátum registrácie: 29 Máj 2004, 11:05
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Kačena
veľmi pekné video, živo mi to pripomenulo dobu, keď som jazdieval na mojej T-805, len maximálku som mal nižšiu, jeden raz som 805-ku rozbehol tak, že ručička rýchlomeru prekročila 80km/h, a zdalo sa mi to až-až - a hlavne osádke v skrini, ktorí mi potom vynadali, že museli všetko zbierať zo zeme.. ![Twisted Evil :twisted:](./images/smilies/icon_twisted.gif)
![Twisted Evil :twisted:](./images/smilies/icon_twisted.gif)
- bazilisak
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 897
- Dátum registrácie: 09 Jan 2008, 00:25
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Kačena
Tak pokud ta 805 ka byla v trochu slušném stavu - tak by měla mít stejnou maximálku - ovšem nebývala využívaná, já se přiznám, že vyjímečně jedu s tím V3s kovým tachometrem "za roh", v drtivé většině jízd nepřesahuju 60 km/h, jako ideální vidím rychlost 40-50 km/h .ondrej napísal:veľmi pekné video, živo mi to pripomenulo dobu, keď som jazdieval na mojej T-805, len maximálku som mal nižšiu, jeden raz som 805-ku rozbehol tak, že ručička rýchlomeru prekročila 80km/h, a zdalo sa mi to až-až - a hlavne osádke v skrini, ktorí mi potom vynadali, že museli všetko zbierať zo zeme..
- ondrej
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 3867
- Dátum registrácie: 29 Máj 2004, 11:05
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Kačena
Moja T-805 bola myslím vo veľmi dobrom stave,
tiež sa mi ako najideálnejšia pre to auto videla rýchlosť 50-60 km/h, tú maximálku 80 km/h som skúšal iba raz,
výrobca udával ako max. rýchlosť tuším 75 km/h, takže ten výkon som považoval vcelku za reálny,
myslel som, že ak ti pretáča tachometer, robil si na motore úpravy (napr. motor H), alebo ti rýchlomer dosť pridáva - neskúšal si si to porovnať napr. na diaľnici, alebo s GPS?
tiež sa mi ako najideálnejšia pre to auto videla rýchlosť 50-60 km/h, tú maximálku 80 km/h som skúšal iba raz,
výrobca udával ako max. rýchlosť tuším 75 km/h, takže ten výkon som považoval vcelku za reálny,
myslel som, že ak ti pretáča tachometer, robil si na motore úpravy (napr. motor H), alebo ti rýchlomer dosť pridáva - neskúšal si si to porovnať napr. na diaľnici, alebo s GPS?
- bazilisak
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 897
- Dátum registrácie: 09 Jan 2008, 00:25
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Kačena
Mám tam tachometr z Pragy V3S, ten je do 80 km /h , Tatra 805 má tachometr do 120 km/h, ty 805 kové do 120 často ukazovaly o dost méně, o 10 a více km, ten co tam mám ted do 80 ukazuje při rychlosti 50 km /h o 2 km méně, a při 80 km/h ukazuje +/- 0,5 - tedy přesně, vím , že je to neuvěřitelné, ale je to tak. Výrobce udává sice 75 km/h max rychlost, ale také udává v tabulce s rychlostmi 4200 ot/min při 80km/h.
- Jerry
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 1607
- Dátum registrácie: 17 Aug 2006, 07:29
- Tatry, ktoré vlastním: Tatra 613-3 r.v. 1988
Tatra 805 r.v. 1957 - Bydlisko: Rožmitál pod Třemšínem
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Kačena
To sem nepostřehnul, že tam máš tachometr z V3S.. jinak tam máš přidaný kontrolky a spínače, místo ampérmetru voltmetr, elektronickej teploměr...
To stouání si jel na 1° 4x4 nebo 4x2?
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
- bazilisak
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 897
- Dátum registrácie: 09 Jan 2008, 00:25
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Kačena
No vidíšJerry napísal:To sem nepostřehnul, že tam máš tachometr z V3S.. jinak tam máš přidaný kontrolky a spínače, místo ampérmetru voltmetr, elektronickej teploměr...To stouání si jel na 1° 4x4 nebo 4x2?
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
Svah 45% jsem jel na redukci a 2. rychlostní stupen a samozřejmě u redukce je 4X4.
- Jerry
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 1607
- Dátum registrácie: 17 Aug 2006, 07:29
- Tatry, ktoré vlastním: Tatra 613-3 r.v. 1988
Tatra 805 r.v. 1957 - Bydlisko: Rožmitál pod Třemšínem
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Kačena
Já si připravil elektronickej teploněr s kostřením na + jen ještě sehnat původní nefunkční budík... Tu redukovanou 2 sem měl taky v možnostech, ale nakonec sem jí před odesláním vymazal. Ono redukovaná 2 má stejnej převod jako 1... a z otáček to pak neodhadneš, kor ze zvuku.
- bazilisak
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 897
- Dátum registrácie: 09 Jan 2008, 00:25
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Kačena
Kostření + bych zrušil jako 1.Jerry napísal:Já si připravil elektronickej teploněr s kostřením na + jen ještě sehnat původní nefunkční budík... Tu redukovanou 2 sem měl taky v možnostech, ale nakonec sem jí před odesláním vymazal. Ono redukovaná 2 má stejnej převod jako 1... a z otáček to pak neodhadneš, kor ze zvuku.
- Jerry
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 1607
- Dátum registrácie: 17 Aug 2006, 07:29
- Tatry, ktoré vlastním: Tatra 613-3 r.v. 1988
Tatra 805 r.v. 1957 - Bydlisko: Rožmitál pod Třemšínem
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Kačena
Už sem o tom uvažoval, ale rádio do kabiny nedam z jasnýho důvodu (jak nastartuješ, je tam zbytečný).
A vysílačky mam napájený z jinýho zdroje, takže mi ukostřený + vůbec nevadí. Problém by nastal až kdybych tam chtěl nacpat tyristorový zapalování.
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
- bazilisak
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 897
- Dátum registrácie: 09 Jan 2008, 00:25
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Kačena
Ono to Tatrovácké "tyristorové zapalování" nemá nějaký extra efekt, to je zbytečný- není to origo, a navíc nemůžeš použít origo rozdělovač. Jako větší plus bych viděl alternátor...Jerry napísal:Už sem o tom uvažoval, ale rádio do kabiny nedam z jasnýho důvodu (jak nastartuješ, je tam zbytečný).A vysílačky mam napájený z jinýho zdroje, takže mi ukostřený + vůbec nevadí. Problém by nastal až kdybych tam chtěl nacpat tyristorový zapalování.
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
Nevidím v ukostřeném + polu z hlediska veteránské originality žádný efekt - vždyt to na první ani druhý pohled není vidět
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
- bazilisak
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 897
- Dátum registrácie: 09 Jan 2008, 00:25
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Kačena
Věřím , že k tomu dojde,Jerry napísal: K tomu odhlučnění, myslel sem subjektivní pocit během jízdy. Já se za jízdy bavim se spolucestujícím, tak mi to nepřijde tak strašný, možná časem až se toho nabažim, tak budu i odhlučňovat.
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
- Jerry
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 1607
- Dátum registrácie: 17 Aug 2006, 07:29
- Tatry, ktoré vlastním: Tatra 613-3 r.v. 1988
Tatra 805 r.v. 1957 - Bydlisko: Rožmitál pod Třemšínem
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Kačena
Tak rozdělovač mam připravenej bezkontakt z 603, jinak ůvodní 805 sem dostal mimo auto, nějak nemocnej a nakonec sem ho ani nevracel a mam na motoru 603 s jedním kladívkem, ten tam běhá spolehlivě. Klucí co u nás jezdívali s 805 a brodili, tak říkali, že jim to při namočení nezhaslo a projeli pak všechno, jinak v tom taky nevidim nějakej extra přínos. Rádio do skříně můžu přifařit k vysílačce... Vesměs je to auto tak jednoduchý, že je jedno jestli je kostřený + nebo -. Problém by nastal při použítí polovodičů, buď by se muselo izolovat a nebo ukostřit -. Jak to měly Třince s elektrocentrálou a bateriema pro provoz vysílaček? Auto kostřený + a skříň - a pospojení vodivých částí, nebo izolovaná soustava? U Vlčáka sem byl namlsanej literaturou, tak si to proštuduju a snad budu zase chytřejší. ![Cool 8)](./images/smilies/icon_cool.gif)
![Cool 8)](./images/smilies/icon_cool.gif)
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 9 neregistrovaných