Jerry napísal:Ono těch černejch 3 v původnim stavu je pomálu... Každej člověk na to plácne 4 nárazníky... atd.
Správně Jerry, a kdyby jenom nárazníky. Když kupříkladu mě už fakt bylo blbé lidem jevícím zájem o tu podivnou krabici, zejména z řad cizinců, prozrazovat rok výroby 1990 v okamžiku kdy s děsem ve tváři hleděli na interiér "Zetor" či podivně disproporpční kola, ztrácející se v podbězích, kam by se vešla kola z Avie....
Jenže na druhou stranu, přeci není nutné, aby byl Robo jakoby "tlačen" k tomu, vyrábět z toho choroše fádní tuctovou černou trojku, jen proto, že jich je pomálo, píši hypoteticky!. Já osobně, znaje tento povoz jen z těch fotek co tu jsou, bych ho buď vyhodil (pardon, ekologicky zlikvidoval) a použitelné díly uložil, nebo započal rekonstrukci, ovšem do stavu mě k používání vyhovujícímu, bez ohledu jak na kraviny uvedené v TP, tak na jakousi nesmyslnou "originalitu" zakletou v prapodivné termíny jako "původní trojka", "nezbastlená jednička", "jedinečný speciáááál", a podobně. To auto je už teď učiněný konflikt snad všech generací T613
![Mr. Green :mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
, takže přímo vybízí k přestavbě na něco zajímavého a použitelného, zejména když jen na lak + řádnou opravu skeletu padne cirka 80-120 tis. korun....