nedobrý chod motora T613 E1/I na prvé stupne karburátorov

Technické problémy s našimi tatrovkami

Užívateľov profilový obrázok
Stevo
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1180
Dátum registrácie: 10 Feb 2004, 09:41
Tatry, ktoré vlastním: taka bordova
Bydlisko: Garáž
Kontaktovať užívateľa:

Re: nedobrý chod motora T613 E1/I na prvé stupne karburátorov

Príspevok od užívateľa Stevo » 14 Mar 2008, 13:51

pepan napísal:No vyměnit ten karburátorový motor za čtyřlitr se vstřikováním? Už se stalo. Není to sice Mi, ale.... konečně něco co jede a nekucká.
hm, a ako ste to vyriesili s prevodovkou? (ak som spravne pochopil ze to nieje T motor) ... totiz vykonnych organov je doma viac nez dost, len sa mi nechce navarat pomocne ramy :wink:

Užívateľov profilový obrázok
michal heky
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 719
Dátum registrácie: 28 Máj 2004, 22:10
Tatry, ktoré vlastním: T613-3
Bydlisko: Praha, Kobylisy
Kontaktovať užívateľa:

Re: nedobrý chod motora T613 E1/I na prvé stupne karburátorov

Príspevok od užívateľa michal heky » 14 Mar 2008, 14:31

Pepan nejspíš s motorem vyměnil i zbytek auta.

Užívateľov profilový obrázok
Luboš
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 6491
Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 11:30
Tatry, ktoré vlastním: :::::::::::::::::::::::::
1953 - T805
1975 - T2-603
1977 - T613
1981 - T613-2
1982 - T613-2
1987 - T613-3
1991 - T613-3
1991 - T613-4
Bydlisko: ČR
Kontaktovať užívateľa:

Re: nedobrý chod motora T613 E1/I na prvé stupne karburátorov

Príspevok od užívateľa Luboš » 14 Mar 2008, 14:53

Ale to umí přeci každej... :mrgreen:

Užívateľov profilový obrázok
Mirek
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 554
Dátum registrácie: 23 Okt 2007, 22:14
Tatry, ktoré vlastním: T603 M68
T603 M69
T613-3 OTS EX
T613-4M
Bydlisko: střední Čechy
Kontaktovať užívateľa:

Re: nedobrý chod motora T613 E1/I na prvé stupne karburátorov

Príspevok od užívateľa Mirek » 14 Mar 2008, 19:21

Štěpán napísal: To sem asi nepatří ale proč nechcou auta startovat na plyn?
Pokud je tam novější plyn - s vícebodým vstřikem přepne na plyn až automatika po ohřátí vody na asi 40°C (teplotou si nejsem úplně jistej). Pokud je ale v autě starší systém, nic nebrání tomu, utlouct to při startování i na plyn.

Užívateľov profilový obrázok
radek
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1971
Dátum registrácie: 29 Okt 2004, 08:24
Tatry, ktoré vlastním: .........................
Tatra 613 "all in one"
Tatra 613-4 CH
Kontaktovať užívateľa:

Re: nedobrý chod motora T613 E1/I na prvé stupne karburátorov

Príspevok od užívateľa radek » 15 Mar 2008, 00:15

No, všechna řádně seřízená auta, se správně zvolenými komponenty a přípravou směsi LPG+vzduchu ve směšovači (směšovačích) = tzv. "podtlakový" systém na plyn normálně a zcela běžně startují, Štěpáne. Elektronicky řízené LPG soupravy se vstřikováním plynné či kapalné fáze pak startují výhradně na benzín, což velmi prospívá životnosti a stavu benzínového systému a zároveň to chrání motor před provozem na neoptimální směs, danou např. zamrzáním nedostatečně ohřátého reduktoru, potřebou po nastartování vytvořit v paměti ECU motoru korekční a adaptační data, která pak teprve LPG řídící jednotka převezme, a tak dále....

Michale nepsal jsem narážku na Mi motor, to vůbec ne, byla to narážka na úpravu sacího traktu stávajících karburačních motorů, shánět jakési "Mi" je naprostá zbytečnost.....

Napísať odpoveď

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 30 neregistrovaných