hm, a ako ste to vyriesili s prevodovkou? (ak som spravne pochopil ze to nieje T motor) ... totiz vykonnych organov je doma viac nez dost, len sa mi nechce navarat pomocne ramypepan napísal:No vyměnit ten karburátorový motor za čtyřlitr se vstřikováním? Už se stalo. Není to sice Mi, ale.... konečně něco co jede a nekucká.
nedobrý chod motora T613 E1/I na prvé stupne karburátorov
- Stevo
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 1180
- Dátum registrácie: 10 Feb 2004, 09:41
- Tatry, ktoré vlastním: taka bordova
- Bydlisko: Garáž
- Kontaktovať užívateľa:
Re: nedobrý chod motora T613 E1/I na prvé stupne karburátorov
- michal heky
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 719
- Dátum registrácie: 28 Máj 2004, 22:10
- Tatry, ktoré vlastním: T613-3
- Bydlisko: Praha, Kobylisy
- Kontaktovať užívateľa:
Re: nedobrý chod motora T613 E1/I na prvé stupne karburátorov
Pepan nejspíš s motorem vyměnil i zbytek auta.
- Luboš
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 6491
- Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 11:30
- Tatry, ktoré vlastním: :::::::::::::::::::::::::
1953 - T805
1975 - T2-603
1977 - T613
1981 - T613-2
1982 - T613-2
1987 - T613-3
1991 - T613-3
1991 - T613-4 - Bydlisko: ČR
- Kontaktovať užívateľa:
Re: nedobrý chod motora T613 E1/I na prvé stupne karburátorov
Ale to umí přeci každej...
- Mirek
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 554
- Dátum registrácie: 23 Okt 2007, 22:14
- Tatry, ktoré vlastním: T603 M68
T603 M69
T613-3 OTS EX
T613-4M - Bydlisko: střední Čechy
- Kontaktovať užívateľa:
Re: nedobrý chod motora T613 E1/I na prvé stupne karburátorov
Pokud je tam novější plyn - s vícebodým vstřikem přepne na plyn až automatika po ohřátí vody na asi 40°C (teplotou si nejsem úplně jistej). Pokud je ale v autě starší systém, nic nebrání tomu, utlouct to při startování i na plyn.Štěpán napísal: To sem asi nepatří ale proč nechcou auta startovat na plyn?
- radek
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 1971
- Dátum registrácie: 29 Okt 2004, 08:24
- Tatry, ktoré vlastním: .........................
Tatra 613 "all in one"
Tatra 613-4 CH - Kontaktovať užívateľa:
Re: nedobrý chod motora T613 E1/I na prvé stupne karburátorov
No, všechna řádně seřízená auta, se správně zvolenými komponenty a přípravou směsi LPG+vzduchu ve směšovači (směšovačích) = tzv. "podtlakový" systém na plyn normálně a zcela běžně startují, Štěpáne. Elektronicky řízené LPG soupravy se vstřikováním plynné či kapalné fáze pak startují výhradně na benzín, což velmi prospívá životnosti a stavu benzínového systému a zároveň to chrání motor před provozem na neoptimální směs, danou např. zamrzáním nedostatečně ohřátého reduktoru, potřebou po nastartování vytvořit v paměti ECU motoru korekční a adaptační data, která pak teprve LPG řídící jednotka převezme, a tak dále....
Michale nepsal jsem narážku na Mi motor, to vůbec ne, byla to narážka na úpravu sacího traktu stávajících karburačních motorů, shánět jakési "Mi" je naprostá zbytečnost.....
Michale nepsal jsem narážku na Mi motor, to vůbec ne, byla to narážka na úpravu sacího traktu stávajících karburačních motorů, shánět jakési "Mi" je naprostá zbytečnost.....
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 56 neregistrovaných