![Shocked :shock:](./images/smilies/icon_eek.gif)
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
po dnešných skúsenostiach s Mi by som ti hádam aj uveril... dnes som s Mi najazdil asi 600 km (bol som pozerať Rapida 136 v Novom Jičíne) a niekoľkokrát ma tatra hnevala, keď vysadzoval motor, aj som dokonca párkrát stál. Vždy potom bolo treba pohýbať konektormi na poistkovej skrinke a za chvíľu to zas nejakú dobu fungovalo. Asi zajtra pozriem do tej poistkovej skrinky, či nie je nejaká tá lampa kaput...radek napísal:Tak mě mimo téma napadlo, jak tu Ondrej tak krásně popsal ten domácí rituál, sice jsem si jich nevšiml, ale není řízení volnoběhu vstřikových motorů 4iKAT v jednotkách Gems realizováno lampami?
Zajisté, že funguje! K přednostem a kouzlu vakuové techniky patří, že jsou ty letící elektróóóny přímo vidět: tajemná modrá záře anod, lehtivě nebezpečný oslnivý výboj v parách rtuti s neodolatelnou vůní ozonu, luciferský svit stabilizačních neonek, hřejivé teplo rozžhavených katod - kam se na to hrabe pevná fáze?! Asi jako vášnivý španěl na studenou němku.Honzík napísal:....by mě zajímalo zda to opravdu funguje spolehlivě při nabíjení plným proudem... jako usměrňovače bych asi určitě využil polovodiče...
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 19 neregistrovaných