Tatraplán - úpravy
Motory Tatra....
Zdravím, nemáte někdo nějaké technické údaje o motoru Tatra 815 Euro 2, mám na mysli nějaké technické parametry a tak.....jestli ano, prosím o zasloání na: Kvanto@seznam.cz.
Předem moc dík
Předem moc dík
- Laco
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 389
- Dátum registrácie: 29 Mar 2006, 11:27
- Tatry, ktoré vlastním: TATRA 57B r.1946, Plast.model T603-r.1962,
v minulosti T54 , T75 ,T603-1 - Bydlisko: TRNAVA
- Kontaktovať užívateľa:
poznate
jano-F to je super foto , neviem čo to bolo , ale je to podobne ako T75 - 57l en zo super motorom . Asi to malo slúžiť pre sanitku ... Viem si to delo predataviť ako Hadimršku s prúdnicovou karosériou.
čo je to za tým povozkom za variácie ?
čo je to za tým povozkom za variácie ?
Re: Tatraplán - úpravy
Potřeboval bych se na něco zeptat tatrováků, kteří již implantovali motor z 603 do Tatraplana. Jsem na pochybách, jestli do něj dát celou zadní nápravu z 603 nebo jen motor a nechat převodovku původní. V případě druhé varianty by mohly vzniknout problémy se sladěním převodových stupňů. Proto bych rád věděl, jak to vyřešili jiní.
Děkuji
Děkuji
Re: Tatraplán - úpravy
Abych to upřesnil: jsem si vědom rozdílnosti oněch náprav a podobě převodových poměrů (po dlouhém dohledání v dílenské příručce), ale chci se zeptat, jak postupovali jiní.
- Kontráš
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 505
- Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 08:02
- Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
- Bydlisko: Ostrava
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Tatraplán - úpravy
Na aukru byl ještě před pár dny (možná je to stále aktuální) podrobný návod k zástavbě motoru T603 do T600 (cena - dle mého názoru - nic moc).
jinak jestli mě paměť nešálí, tak část toho materiálu kolovala i volně na webu - takže hledej.
Osobně jsem to sice nepáchal (sám mám zástavbu komplet agregátů T603 od jiného pachatele), ale pokud je mi známo,tak rozdílnost převodů při kombinaci t600/t603 nikdo neřešil.
Mimochodem... co tě vede k tomuto činu dnes???
jinak jestli mě paměť nešálí, tak část toho materiálu kolovala i volně na webu - takže hledej.
Osobně jsem to sice nepáchal (sám mám zástavbu komplet agregátů T603 od jiného pachatele), ale pokud je mi známo,tak rozdílnost převodů při kombinaci t600/t603 nikdo neřešil.
Mimochodem... co tě vede k tomuto činu dnes???
Re: Tatraplán - úpravy
Dva tatraplány, jen jeden originální motor a vrak T 603, jehož agregát se snad znovu zkompletuje a rozchodí. Není to sice příliš šťastné řešení, ale mít Tatraplána bez motoru také není to pravé ořechové.Mimochodem... co tě vede k tomuto činu dnes???
Po materiálech se podívám.
Díky
Re: Tatraplán - úpravy
už nejsou ani motory na t600? Není to tak dlouho co asi rok bez přestání byl v annonci na prodej jednofrčák.
- Kontráš
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 505
- Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 08:02
- Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
- Bydlisko: Ostrava
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Tatraplán - úpravy
pokud vím neměl by být až tak velký problém sehnat repasovaný motor... jsou tady lidi kteří se tím živí... samozřejmě to bude stát víc než agregáty z vraku (i když ve výsledku se i toto může srovnat)
Miloš: jo inzerát na jednofrčák a volant ze simca aronde se objevuje ve všech dostupných inzertních médiích prakticky nepřetžitě už nejméně pět let. S ohledem na vytrvalost a rozsah to má na svědomí přinejmenším robot. Pakliže to není robot, tak to bude člověk jehož představa o ceně těchto dvou věcí bude stejně nezměrná jako jeho trpělivost.
jestli není správná ani jedna možnost, počkám ještě pět let a pak tam ze zvědavosti zavolám
Miloš: jo inzerát na jednofrčák a volant ze simca aronde se objevuje ve všech dostupných inzertních médiích prakticky nepřetžitě už nejméně pět let. S ohledem na vytrvalost a rozsah to má na svědomí přinejmenším robot. Pakliže to není robot, tak to bude člověk jehož představa o ceně těchto dvou věcí bude stejně nezměrná jako jeho trpělivost.
jestli není správná ani jedna možnost, počkám ještě pět let a pak tam ze zvědavosti zavolám
Re: Tatraplán - úpravy
A za kolik to je?Miloš: jo inzerát na jednofrčák a volant ze simca aronde se objevuje ve všech dostupných inzertních médiích prakticky nepřetžitě už nejméně pět let. S ohledem na vytrvalost a rozsah to má na svědomí přinejmenším robot. Pakliže to není robot, tak to bude člověk jehož představa o ceně těchto dvou věcí bude stejně nezměrná jako jeho trpělivost.
jestli není správná ani jedna možnost, počkám ještě pět let a pak tam ze zvědavosti zavolám
- Kontráš
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 505
- Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 08:02
- Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
- Bydlisko: Ostrava
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Tatraplán - úpravy
zakolik je ten jednofrčák nevím .... když jsem tam nevolal. jestli tak prohledej avízo, annonci, profit a oldtimer a určitě na ten inzerát narazíš.
pokud se ptáš na ty repasované motory.. můžu ti poslat kontakt na člověka, který to má na svědomí
pokud se ptáš na ty repasované motory.. můžu ti poslat kontakt na člověka, který to má na svědomí
- Luboš
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 6491
- Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 11:30
- Tatry, ktoré vlastním: :::::::::::::::::::::::::
1953 - T805
1975 - T2-603
1977 - T613
1981 - T613-2
1982 - T613-2
1987 - T613-3
1991 - T613-3
1991 - T613-4 - Bydlisko: ČR
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Tatraplán - úpravy
Pravděpodobně máme všichni na mysli stejného člověka. Nemá tady náhodou někdo od něj motor v tatraplánu, ideálně s pár tisíci km na kontě, co by na jeho práci mohl dát nějaké reference?
Re: Tatraplán - úpravy
Ano to je ono.... jednofrčák a volant ze simca arondeKontráš napísal: Miloš: jo inzerát na jednofrčák a volant ze simca aronde se objevuje ve všech dostupných inzertních médiích prakticky nepřetžitě už nejméně pět let. S ohledem na vytrvalost a rozsah to má na svědomí přinejmenším robot. Pakliže to není robot, tak to bude člověk jehož představa o ceně těchto dvou věcí bude stejně nezměrná jako jeho trpělivost.
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 5 neregistrovaných