Marka to nepochybně potěšilo ve smyslu, že auta vzniklá v podobných letech jako "koncept" T613 bývala odolností korozi nevyřešená hodně podobně, ať už byla provenience CZ, GB, GER, AU,... Malý problém je tu v tom, že ten Aston je z roku 1978 a je vyvařený tak z 1/3 skeletu, kdežto běžná T613 z roku 1993 potřebuje takový rebuild v rozsahu tak 1/2 skeletu a více. Takže sice "potěší" že hnijou i jiná auta, na druhou stranu je to pro tu dobu celkem příznačné a obvyklé (konenkonců i na Rollsu z konce 70 tých let jde najít korozní pupeny už po cca 5-7 mi letech provozu), civilizovaný automobilový svět od těch let v této oblasti značně pokročil, nejen technologicky, ale zejména důslednou kontrolou a pečlivostí při práci (kupříkladu na DB9 pupen rezu opravdu nejde najít
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
), Tatra se zřejmě věnovala úplně jiným cílům, zřejmě např. řešení malé výdrže gufera konce klikového hřídele, která se povedla mimochodem vyřešit až po ukončení výroby osobních aut, prostým výběrem kvalitního gufera z katalogového sortimentu firmy Elring....
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)