Pancierované Tatry - skutočnosť alebo mýtus
- arcibalt
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 121
- Dátum registrácie: 01 Okt 2006, 16:01
- Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
- Bydlisko: SK: RK, DK
- Kontaktovať užívateľa:
Pancierované Tatry - skutočnosť alebo mýtus
Ahoj všetci,
tak som sa zamýšľal..Z času na čas počujem historky o pancierocaných T-613 vládnych funkcionárov..Zatiaľ som o žiadnej skutočnej nepočul a tak si kladiem túto otázku..Existovali aj v skutočnosti alebo to je len mýtus? Tí z Vás ktoý majú informácie ako a čo sa vyrábalo v Tatre na špecialne účely by možno vedeli podať viac informácií nám všetkým..A možno niekto takúto aj vlastní a tak by ma zaujímali nejaké technické údaje, čomu to malo odolať, ako boli motoricky osadzované-či mali nejaké špeciálne motory, úpravy, čoho sa týkali, koľko sa takých vyrobilo a možno aj nejaké foto ak nieto takú vlastní..
Ďakujem
Martin
tak som sa zamýšľal..Z času na čas počujem historky o pancierocaných T-613 vládnych funkcionárov..Zatiaľ som o žiadnej skutočnej nepočul a tak si kladiem túto otázku..Existovali aj v skutočnosti alebo to je len mýtus? Tí z Vás ktoý majú informácie ako a čo sa vyrábalo v Tatre na špecialne účely by možno vedeli podať viac informácií nám všetkým..A možno niekto takúto aj vlastní a tak by ma zaujímali nejaké technické údaje, čomu to malo odolať, ako boli motoricky osadzované-či mali nejaké špeciálne motory, úpravy, čoho sa týkali, koľko sa takých vyrobilo a možno aj nejaké foto ak nieto takú vlastní..
Ďakujem
Martin
Re: Pancierované Tatry - skutočnosť alebo mýtus
zajdi si do koprivnic , v muzeu je zelena 4 aj s nejakym popisom , ktory sa netvari ako nieco tajne a pod.arcibalt napísal:Ahoj všetci,
tak som sa zamýšľal..Z času na čas počujem historky o pancierocaných T-613 vládnych funkcionárov..Zatiaľ som o žiadnej skutočnej nepočul a tak si kladiem túto otázku..Existovali aj v skutočnosti alebo to je len mýtus? Tí z Vás ktoý majú informácie ako a čo sa vyrábalo v Tatre na špecialne účely by možno vedeli podať viac informácií nám všetkým..A možno niekto takúto aj vlastní a tak by ma zaujímali nejaké technické údaje, čomu to malo odolať, ako boli motoricky osadzované-či mali nejaké špeciálne motory, úpravy, čoho sa týkali, koľko sa takých vyrobilo a možno aj nejaké foto ak nieto takú vlastní..
Ďakujem
Martin
viz odkaz -úplně v levo to zelené T 613 jak to lidi ošmatlávaj http://www.vasa26.estranky.cz/fotoalbum ... ginal/1231
- ondrej
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 3867
- Dátum registrácie: 29 Máj 2004, 11:05
- Kontaktovať užívateľa:
V minulosti som sa viackrát stretol s inzerátom na predaj "pancierovej", alebo "polopancierovej" T613. Vtedy ma to nejako nezaujalo, ale až neskôr som začal banovať, že som si to vtedy nepreveril. Vedel som totiž pozitívne iba o tom jednom prototype zo SVOS Přelouč, ktorý fabrika používala pre svoje interné účely.
Vyvinul som preto úsilie a zapátral som aj po iných pancierovaných 613. Narazil som na dve stopy, ale v obidvoch prípadoch sa jednalo o T-613S v štandardnom vyhotovení, o ktorých si ich majitelia mysleli, že sú pancierované. Takže dnes veľmi neverím existencii viacerých, ako toho jedného známeho prototypu, fotografie ktorého tu sú už uverejnené...
Vyvinul som preto úsilie a zapátral som aj po iných pancierovaných 613. Narazil som na dve stopy, ale v obidvoch prípadoch sa jednalo o T-613S v štandardnom vyhotovení, o ktorých si ich majitelia mysleli, že sú pancierované. Takže dnes veľmi neverím existencii viacerých, ako toho jedného známeho prototypu, fotografie ktorého tu sú už uverejnené...
- tomas
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 2325
- Dátum registrácie: 01 Jún 2004, 23:06
- Kontaktovať užívateľa:
Ja sa zas opytam na hrubku skiel.
Kamosovi, ktory mal 613ku rozbili zadne okno. To by nebol najvacsi problem, ale vravel mi, ze to nove sklo, ktore kupil, malo asi polovicnu hrubku a v povodnom tesneni doslova plantalo. Udajne znieslo okolo 10 ran zeleznou tycou, nez sa uplne rozbilo. Nemalo v sebe foliu a rozprsklo sa na marne kusky.
Kamosovi, ktory mal 613ku rozbili zadne okno. To by nebol najvacsi problem, ale vravel mi, ze to nove sklo, ktore kupil, malo asi polovicnu hrubku a v povodnom tesneni doslova plantalo. Udajne znieslo okolo 10 ran zeleznou tycou, nez sa uplne rozbilo. Nemalo v sebe foliu a rozprsklo sa na marne kusky.
- PETR 613
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 632
- Dátum registrácie: 18 Okt 2006, 17:29
- Tatry, ktoré vlastním: T 613-3 88´
kancelář ČNR ČSSR
http://www.skodaclub.wbs.cz/ - Bydlisko: OSTRAVA , CZECHOSLOVAKIA
- Kontaktovať užívateľa:
- PETR 613
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 632
- Dátum registrácie: 18 Okt 2006, 17:29
- Tatry, ktoré vlastním: T 613-3 88´
kancelář ČNR ČSSR
http://www.skodaclub.wbs.cz/ - Bydlisko: OSTRAVA , CZECHOSLOVAKIA
- Kontaktovať užívateľa:
- PETR 613
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 632
- Dátum registrácie: 18 Okt 2006, 17:29
- Tatry, ktoré vlastním: T 613-3 88´
kancelář ČNR ČSSR
http://www.skodaclub.wbs.cz/ - Bydlisko: OSTRAVA , CZECHOSLOVAKIA
- Kontaktovať užívateľa:
Dle TP : Tatra 613-4, PT-1, OA-M1-SP Panceřovaný
Výrobce Tatra a.s.,Příbor,SVOS s.r.o. Přelouč
Celková hmotnost 2660 kg,pohotovostní 2360 kg, užitečná 300kg. Zatížení náprav : Př.1020, zad. 1640
Nejvyšší povolená rychlost 160km/hod
Spotřeba : ZM 12,5 /110, 18,2/90, 10,6/120 město 13,6
Vnější hluk za jízdy 77 dB
Povolené vyjímky:
70/1- zasklení vozidla je neprůstřelné,není homologace dle EHK č.43
Pancéřování v balistické třídě odolnosti dle DIN 52 290
Výrobce Tatra a.s.,Příbor,SVOS s.r.o. Přelouč
Celková hmotnost 2660 kg,pohotovostní 2360 kg, užitečná 300kg. Zatížení náprav : Př.1020, zad. 1640
Nejvyšší povolená rychlost 160km/hod
Spotřeba : ZM 12,5 /110, 18,2/90, 10,6/120 město 13,6
Vnější hluk za jízdy 77 dB
Povolené vyjímky:
70/1- zasklení vozidla je neprůstřelné,není homologace dle EHK č.43
Pancéřování v balistické třídě odolnosti dle DIN 52 290
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 0 neregistrovaných