Thomasi - môžeš napísať, prečo u teba vedie koža pred koženkou?
Nevýhody takéhoto vyhotovenia sú myslím jasné - nedodržanie originality, nehovoriac o vyššej cene. Tak prečo?
Z tých obrázkov, čo tu uverejnil Skrobik613 je podľa mňa fabrické čalúnenie iba na obr. 24082008452.jpg, ostatné také rôzne "kvetinkové" pestré vzory pochádzajú z rôznych značkových servisov spravidla vybavených dobrou čalúnickou technológiou, aj dobrými odborníkmi, žiaľ menším vkusom. Pokiaľ mi je známe, tak z prvovýroby autá s takými rôznymi cirkusovými čalúneniami nevychádzali. Obrázky od Jacka by mohli zobrazovať továrenské čalúnenie, aj keď v trocha netypickej farbe - akoby určené pre nejaký svetlo lakovaný voz. Je však možné, že socialistické plánované hospodárstvo v tej dobe práve nebolo schopné poskytnúť požadované odtiene a autá vyrábať bolo treba, tak sa siahlo po tom, čo bolo k dispozícii..
No a v servisoch sa spravidla čalúnilo tým, čo zohnal nákupca - videl som rôzne viac, ale spravidla menej zdarilé kreácie, pokiaľ však auto má slúžiť ako veterán, určite by som položil dôraz na maximálne priblíženie sa originálu.
Nakoľko asi ani dnes nie je jednoduché zohnať kvalitou a vzhľadom zodpovedajúcu látku, ako aj strieborné kédre dvoch požadovaných hrúbok, aj ja odsúvam prečaaúnenie mojej T-603, aj keď stav poťahu sedadiel už začína byť miestami dosť kritický..
![Sad :(](./images/smilies/icon_sad.gif)