Len pre silné žalúdky
ja som taku vyzvu dostal na gaz 24... inac celkom pekny len nemal spz asi pred siestimi rokmi... nejaky obyvatel sa pravdepodobne stazoval ze mu zabera parkovacie miesto na polopraznom parkovisku... predal som ju nasim romskym spoluobcanom... (chudak auto ista smrt, ale mal som o problem menej a este nejaku korunu..)
Re:Lucas603
2k Sk je vcelku O.K. za ty bílý cecky ti je zaplatím, zbytek se taky nechá trochu vytěžit - čudle z palubky + táhla ventilace cca. taky 2k Sk a máš 100% vyvařeno.
- Lucas603
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 111
- Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 17:38
- Bydlisko: Zurich, CH
- Kontaktovať užívateľa:
Malá ukážka toho, čo dokáže 2 kW karbobrúska s vrakom Tatry.
Dalo sa z toho zúžitkovať pár vecí:
Nejaké tie lišty,predná maska,sklá, prieduchy ventilácie, vybral sa aj motor a zlatý klinec programu bolo vyrezanie prevodovky( je naozaj v celku dobrom stave). To sme najprv dali dole strechu a vzniklo niečo také, čo by na škodováckom fóre nazvali " Tatra 603 flexa cabrio". Podlaha bola taká prehnitá, že sme to jednoducho prehli dopredu. Potom prerezať kyvné ramená, rám na uchytenie prevodovky,úchyty tlmičov. Pôvodne sme to odhadovali tak na hodinku práce, ale boli z toho štyri. Potom už len všetko naložiť do Tatry 603 "pickup" ( rozumej 603-ka s vybratými zadnými sedačkami) a ide sa !
Dalo sa z toho zúžitkovať pár vecí:
Nejaké tie lišty,predná maska,sklá, prieduchy ventilácie, vybral sa aj motor a zlatý klinec programu bolo vyrezanie prevodovky( je naozaj v celku dobrom stave). To sme najprv dali dole strechu a vzniklo niečo také, čo by na škodováckom fóre nazvali " Tatra 603 flexa cabrio". Podlaha bola taká prehnitá, že sme to jednoducho prehli dopredu. Potom prerezať kyvné ramená, rám na uchytenie prevodovky,úchyty tlmičov. Pôvodne sme to odhadovali tak na hodinku práce, ale boli z toho štyri. Potom už len všetko naložiť do Tatry 603 "pickup" ( rozumej 603-ka s vybratými zadnými sedačkami) a ide sa !
- Prílohy
-
- PICT1535.jpg
- (238.14 KiB) 574 stiahnutí
-
- PICT1526.jpg
- (138.05 KiB) 549 stiahnutí
-
- PICT1525.jpg
- (172.79 KiB) 550 stiahnutí
-
- PICT1523.jpg
- (256.34 KiB) 586 stiahnutí
- ivkej
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 346
- Dátum registrácie: 19 Sep 2007, 15:58
- Kontaktovať užívateľa:
rudno
o tom som ani nevedel že sa niečo takého ako je tá T603 v Nitr. Rudne nachádza....bývam totiž cca.6km odtiaľ.No akurát viem o jednej T603 ktorá bola asi 2km odo mňa a o jednej T613 v dedine.Inák neviem o ničom čo by sa nachádzalo na okolí...ak niekto viete o autách blízko Diviackej Novej Vsi dajte vedieť
- Lucas603
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 111
- Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 17:38
- Bydlisko: Zurich, CH
- Kontaktovať užívateľa:
to ivkej: presnejšie sa tá 603ka nachádzala v Liešťanoch. Podľa majiteľa pred 15 rokmi prišla po vlastnej ose v celkom dobrom stave a odvtedy sa nepohla, jednoducho ju nechal zhniť.( auto by sa nedalo normálne odtiaľ dostať v jednom kuse, K tvojej otázke ohľadom výskytu vzduchom chladených osemvalcov na Hornej Nitre: T 603 sa tu nachádzalo niekoľko, čo viem, tak v PD viem min. o jednej, ktorú má môj známy,ale je tu vraj ešte jeden kus, nepoznám majiteľa. V Novákoch bolo viacej kusov v zlom stave, v tej lokalite ešte jedna 603-2 vo veľmi dobrom stave ( vraj bývalá podniková ENO) . Neviem, či nepoznáš chalanov z Nitr. Sučian, pred 3 rokmi bolo v tej dedine asi 6ks 603, na moje neskoršie sklamanie robili Tatry "na kšeft"( o prístupe, kvalite atď. sa rozširovať nechcem), bola tam aj T87, videl som ju v renovácii, neviem, ako je tomu dnes. T 613 v poslednej dobe nejako ubudlo, aspoň z videnia, ale tiež niekoľko som ich videl aj v D.N.V., v PD vidím občas T 613-4 v malachitovej farbe. Teraz už nejako strácam prehľad, nakoľko som viacej času v Brne ako doma
Já sem sám (bez cizí pomoci) naporcoval karosérii pažouta Partnera pomocí kladiva, sekery a kvalitní pilky na kov. Šlo to krásně ale je fakt, že ta karoserie svojí robustností připomíná spíš dětskou hračku než dospělé auto.
Ladis - K320, to je ta velká rotační triodynka? My ji měli doma. Samotné spuštění byl malý obřad, jelikož její příkon není v souladu s dimenzováním elektroinstalace běžných rodinných domků a hlavnímu jističi 3x25 A se moc nelíbila. Ale když běžela, to bylo něco! Silný proud chladicího vzduchu pokládal trávu na zem a spolu s hvízdavým zvukem navozoval pocit, že na těch kolečkách není svářečka, ale proudový motor z letadla
Ladis - K320, to je ta velká rotační triodynka? My ji měli doma. Samotné spuštění byl malý obřad, jelikož její příkon není v souladu s dimenzováním elektroinstalace běžných rodinných domků a hlavnímu jističi 3x25 A se moc nelíbila. Ale když běžela, to bylo něco! Silný proud chladicího vzduchu pokládal trávu na zem a spolu s hvízdavým zvukem navozoval pocit, že na těch kolečkách není svářečka, ale proudový motor z letadla
- Lucas603
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 111
- Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 17:38
- Bydlisko: Zurich, CH
- Kontaktovať užívateľa:
Jack: hmm, no, keby boli nejaké financie, tak by som aj uvažoval opýtať sa Ťa na kontakt na majiteľa ( možno by bolo zaujímavé už len si to auto omrknúť) , ale v najbližšom období nepripadá v úvahu žiadna investícia tohto druhu je to síce klišé, ale slovné spojenie "chudobný študent" to myslím presne vystihuje
- ivkej
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 346
- Dátum registrácie: 19 Sep 2007, 15:58
- Kontaktovať užívateľa:
to lucas603-v dnv viem o T-613-je to rok výroby 92'má ju istý pán Š. a v somorovej vsi má jeden pán T-603-no o jej osude nevime pretože o nej viem len z počutia ale vravia že ešte existuje a má ju v peknom stave no v zemianských kostoľanoch vraj tiež má jeden pán T-603 no u nás v D.N.V vraj mal istý pán čierny tatraplána no vravia že v predu to malo tri svetlá tka to asi tatraplán nebol heh no viem aj o tích renováciách T-603, ktoré robili chalani z nitr. sučian.Jednu som videl keď bola opieskovaná inák nevime viac ale asi to bola jednotka ale si to nepamätám dobre to som mal vtedy asi 8rokov.....hehe
- Lucas603
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 111
- Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 17:38
- Bydlisko: Zurich, CH
- Kontaktovať užívateľa:
jack: ja som akurát prvák na FSI VUT, čiže názor si ešte len budujem, rok pauzy medzi gymnaziálnym študiom a VŠ som kategoricky odmietal, ale teraz nejako zisťujem, že by to malo aj určité výhody ( tož keď sme boli pri tých financiách ). Inak v Brne jedine tatrovky čo som zatiaľ videl boli v technickom muzeu
-
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 1505
- Dátum registrácie: 26 Jún 2006, 08:26
- Tatry, ktoré vlastním: Šestsettrojky
- Bydlisko: Karwin
- Kontaktovať užívateľa:
No já se dostal v příštím semestru na obor, který jsem chtěl ( konstrukce strojních částí ), takže doufám, že se to kapečke změní.
Co se týče 603ky z Brna, nejspíš to bude ztracený případ, majitel ji chtěl prodat za 80 litrů bez papírů, nebo vyměnit za Tatraplána. Mám tu 603ku i s jejím majitelem, s jeho pro mě nezapomenutelnými hláškami, na videu. Pořád mlel něco o tom, že je zachovalej lak, že ho nikde nešusovalo slunko, díry v prazích měla ta 603ja jak vrata...ale prý to je stříknuté orginál acetónkó, tož sa to prý zaleští...a podobné ho*na mlel. Od té doby, když slyším to brňácké nářečí, ježí se mi vlasy..
Co se týče 603ky z Brna, nejspíš to bude ztracený případ, majitel ji chtěl prodat za 80 litrů bez papírů, nebo vyměnit za Tatraplána. Mám tu 603ku i s jejím majitelem, s jeho pro mě nezapomenutelnými hláškami, na videu. Pořád mlel něco o tom, že je zachovalej lak, že ho nikde nešusovalo slunko, díry v prazích měla ta 603ja jak vrata...ale prý to je stříknuté orginál acetónkó, tož sa to prý zaleští...a podobné ho*na mlel. Od té doby, když slyším to brňácké nářečí, ježí se mi vlasy..
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 30 neregistrovaných