Čtvrtá (?) vyrobená T613
- ondrej
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 3867
- Dátum registrácie: 29 Máj 2004, 11:05
- Kontaktovať užívateľa:
tu je ten piaty prototyp medzi dvomi obr. šiesteho...
http://tatraklub.tatraportal.sk/t613prot.htm
http://tatraklub.tatraportal.sk/t613prot.htm
taky mám několk těhle archů ukázka: http://www.vasa26.estranky.cz/fotoalbum ... ginal/1154
- ondrej
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 3867
- Dátum registrácie: 29 Máj 2004, 11:05
- Kontaktovať užívateľa:
farba kupé
[quote="Zdicho"] .... Určitě bych zkusil zapátrat u jiných italských výrobců a poptat se, jaké zelené metalízy se v tom roce používaly a něco domíchal.[/quote]
vieme, že Vignale úzko spolupracoval hlavne s automobilkou FIAT,
na obr. vidno porovnanie "fiaťáckej" zelenej metalízy pre modelové ročníky 1968/69 s pôvodnou metalízou kupé z motorového priestoru, kde však nebola prekrytá transparentným lakom, takže je o niečo matnejšia a nemá tú správnu "hĺbku". Zdá sa, že to nie je celkom ono, ale rozdiel je naozaj malý, nová farba je o niečo sýtejšia - ale rozdiel je aj skoro 40 rokov...
Pre istotu to však ešte dostrekne lakýrnik bezfarebným lakom a uvidíme.
vieme, že Vignale úzko spolupracoval hlavne s automobilkou FIAT,
na obr. vidno porovnanie "fiaťáckej" zelenej metalízy pre modelové ročníky 1968/69 s pôvodnou metalízou kupé z motorového priestoru, kde však nebola prekrytá transparentným lakom, takže je o niečo matnejšia a nemá tú správnu "hĺbku". Zdá sa, že to nie je celkom ono, ale rozdiel je naozaj malý, nová farba je o niečo sýtejšia - ale rozdiel je aj skoro 40 rokov...
Pre istotu to však ešte dostrekne lakýrnik bezfarebným lakom a uvidíme.
- Marek Křestan
- Diskutujúci
- Príspevky: 34
- Dátum registrácie: 22 Máj 2007, 21:42
- Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
- Bydlisko: CŘ
- Kontaktovať užívateľa:
- radek
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 1971
- Dátum registrácie: 29 Okt 2004, 08:24
- Tatry, ktoré vlastním: .........................
Tatra 613 "all in one"
Tatra 613-4 CH - Kontaktovať užívateľa:
No je to o kooperaci řemesel, jako každá renovace/opětná stavba vozidel nicmnéně se domnívám a zkušenosti mi to potvrzují, schopný opravdu AUTO čalouník si běžně sám opravuje/renovuje kostry sedadel, mechanismy skládání střech, takže co je proti tomu zhotovení do sebe se zasouvajících trubiček, zavařených do kostry opěradla....
- ondrej
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 3867
- Dátum registrácie: 29 Máj 2004, 11:05
- Kontaktovať užívateľa:
Dávnejšie som to už detailne neskúmal, ale ako si to pamätám, tak "do seba zasúvacie rúrky" (vnútorná by mala byť z plného materiálu s výrezmi a pochrómovaná) + aretačný mechanizmus + úprava kostry operadla + vyrobenie kostry opierky hlavy...to by musel byť vééľmi schopný autočalúnik, aby to bolo aj vyrobené remeselne na úrovni a tak, ako má byť - ja takého žiaľ nepoznám a máloktorý bežný zámočník by to (podľa mojich doterajších skúseností) zvládol na úrovni...
preto uprednostňujem zohnatie originálu, ak by to pasovalo z nejakého auta a ak sa nepodarí zohnať, v tejto etape zachovám vzadu asi súčasný "bezopierkový" stav..
preto uprednostňujem zohnatie originálu, ak by to pasovalo z nejakého auta a ak sa nepodarí zohnať, v tejto etape zachovám vzadu asi súčasný "bezopierkový" stav..
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 42 neregistrovaných