Tatra 623
- Mgr.Petr Naszrával
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 325
- Dátum registrácie: 21 Jan 2006, 22:34
- Tatry, ktoré vlastním: 4 x T700 M97´ 4,36i V8 2X2 OHC VZDUCHEM CHLAZENÝ !!!!!!
1 x M95´ bordó - Bydlisko: Poklička
A víš že Ráďo myslet, v drtivé většině případů, znamená h...o vědět.
Zvláště pak od tatrovkářů takového kalibru ála Lubo, Ty, Romča M. apod.
Jo jinak jak se má V8, pyčo Rezne si vesele dál, nebo jsi ji ozvláštnil dalším doplňkem z jiné modelové řady V8?
P.S. Co to máš zase za komerci v avataru, nějakej šestihrnec z Coventry?
Nebo to je řada X a její vysoce výkonný a úsporný motor 2.0D?
Zvláště pak od tatrovkářů takového kalibru ála Lubo, Ty, Romča M. apod.
Jo jinak jak se má V8, pyčo Rezne si vesele dál, nebo jsi ji ozvláštnil dalším doplňkem z jiné modelové řady V8?
P.S. Co to máš zase za komerci v avataru, nějakej šestihrnec z Coventry?
Nebo to je řada X a její vysoce výkonný a úsporný motor 2.0D?
- Mgr.Petr Naszrával
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 325
- Dátum registrácie: 21 Jan 2006, 22:34
- Tatry, ktoré vlastním: 4 x T700 M97´ 4,36i V8 2X2 OHC VZDUCHEM CHLAZENÝ !!!!!!
1 x M95´ bordó - Bydlisko: Poklička
- radek
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 1971
- Dátum registrácie: 29 Okt 2004, 08:24
- Tatry, ktoré vlastním: .........................
Tatra 613 "all in one"
Tatra 613-4 CH - Kontaktovať užívateľa:
Nazdár magistře. Jak to tak právě čtu, pod tíhou Tvých výše uvedených, maximálně konstruktivních, vysoce hodnotných informací k tématu tohoto vlákna nezbývá než smeknout, holt ten titul fakt nemáš nadarmo. Stačily pouhé dva Tvé příspěvky a "Huty" už zcela jasně a detailně ví odpověď na všechny jeho otázky, kvůli kterým vlákno založil, příspívat sem dále je naprosto zbytečné a kontraproduktivní .
Co se týká Tvých otázek, když jsi měl tak dlouhou absenci, tož díky za optání, V8 je v lakovně a v avataru je dvanáctihrnec z Radfordu, který momentálně užívám....
Co se týká Tvých otázek, když jsi měl tak dlouhou absenci, tož díky za optání, V8 je v lakovně a v avataru je dvanáctihrnec z Radfordu, který momentálně užívám....
- Luboš
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 6491
- Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 11:30
- Tatry, ktoré vlastním: :::::::::::::::::::::::::
1953 - T805
1975 - T2-603
1977 - T613
1981 - T613-2
1982 - T613-2
1987 - T613-3
1991 - T613-3
1991 - T613-4 - Bydlisko: ČR
- Kontaktovať užívateľa:
Zrovna letos jsem jednu šestdvatrojku zpětně přerobil na původní šestjednatrojku-trojku. Já nejsem sbor dobrovolných hasičů, dvoumístný technický automobil nijak nevyužiju.Mgr.Petr Naszrával napísal:Hele Lubo, co kdyby jsi si nějakou šestdvatrojku urobil sám?Luboš napísal:Ta auta se nikdy nevyráběla, vznikala přestavbami z vyřazených ojetin T613.
Nějaký ty vyřazený ojetiny by jsi na dvorku našel, né?
- Eda
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 989
- Dátum registrácie: 30 Máj 2004, 00:41
- Tatry, ktoré vlastním: T613 Elektronic ´93
- Bydlisko: Moravská Ostrava
- Kontaktovať užívateľa:
I ty brute.Luboš napísal:Zrovna letos jsem jednu šestdvatrojku zpětně přerobil na původní šestjednatrojku-trojku. Já nejsem sbor dobrovolných hasičů, dvoumístný technický automobil nijak nevyužiju.Mgr.Petr Naszrával napísal:Hele Lubo, co kdyby jsi si nějakou šestdvatrojku urobil sám?Luboš napísal:Ta auta se nikdy nevyráběla, vznikala přestavbami z vyřazených ojetin T613.
Nějaký ty vyřazený ojetiny by jsi na dvorku našel, né?
Domníval jsem se, že jako každý slušný mladý muž, dovedeš ocenit decentní technická řešení našich otcův.
Jinak T623 se jak i sám Luboš ví, prezentovala mateřskou továrnou tatra na prospektech. To že si je nikdo nekoupil, tedy skoronikdo, neznamená, že se jedná výhradně o přestavěné dvojíčky a trojenky.
- Mgr.Petr Naszrával
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 325
- Dátum registrácie: 21 Jan 2006, 22:34
- Tatry, ktoré vlastním: 4 x T700 M97´ 4,36i V8 2X2 OHC VZDUCHEM CHLAZENÝ !!!!!!
1 x M95´ bordó - Bydlisko: Poklička
Radku, prosimtě, který Radford myslíš? Ten v Coventry v Západním Midlandu, nebo ten ve Worcesteru?
Jó, tak to potom jó, dvanáctihrnec to je žůžo, jen se chci zeptat, jestli Ti taky při 180km/h začíná vařit, jako mně XJS emerkn veršn?
Co se týče mnou výše uvedených, maximálně konstruktivních a vysoce hodnotných infos, pak si dovolím krátkou citaci:
Jo a Lubo, jak jsi tedy dospěl k názoru, že soudruzi z Narexu a z jim podobných n. p., odkoupili černou limousinu/radku promiň, ovšemže sedana/, a v podnikových garážích ji překlepali na 6-2-3, pohráli si s podvozkem a kastlí, a někdy si dokonce sami přiostřili 3,5 na 3,8 popř. 4,0?
Neříkám, že přestříkat kupříkladu Speciála by nedokázali, ovšem že to byla běžná prax?
Zajímal by mě pramen (tím nemyslím knihu Tatra z edice Autosalon), ze kterého jsi jako fundovaný odborník čerpal.
Nebo způsobem "jeden pán od Narexu povídal"?
Jó, tak to potom jó, dvanáctihrnec to je žůžo, jen se chci zeptat, jestli Ti taky při 180km/h začíná vařit, jako mně XJS emerkn veršn?
Co se týče mnou výše uvedených, maximálně konstruktivních a vysoce hodnotných infos, pak si dovolím krátkou citaci:
Tolik k hodnotným informacím.radek napísal:Myslím že byly....
Jo a Lubo, jak jsi tedy dospěl k názoru, že soudruzi z Narexu a z jim podobných n. p., odkoupili černou limousinu/radku promiň, ovšemže sedana/, a v podnikových garážích ji překlepali na 6-2-3, pohráli si s podvozkem a kastlí, a někdy si dokonce sami přiostřili 3,5 na 3,8 popř. 4,0?
Neříkám, že přestříkat kupříkladu Speciála by nedokázali, ovšem že to byla běžná prax?
Zajímal by mě pramen (tím nemyslím knihu Tatra z edice Autosalon), ze kterého jsi jako fundovaný odborník čerpal.
Nebo způsobem "jeden pán od Narexu povídal"?
- Mgr.Petr Naszrával
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 325
- Dátum registrácie: 21 Jan 2006, 22:34
- Tatry, ktoré vlastním: 4 x T700 M97´ 4,36i V8 2X2 OHC VZDUCHEM CHLAZENÝ !!!!!!
1 x M95´ bordó - Bydlisko: Poklička
Co se týká mé absence, dostal jsem velice lákavou nabídku (já jakožto vyučující VUMN, jak psal Eda, a věrný zastánce revoluce), odjet vyučovat mladé pionýry do sovětského rekreačního zařízení pro mládež celého světa. Pobyt na Krymu byl úžasný, napřesrok jedu znovu.radek napísal:... když jsi měl tak dlouhou absenci...
Jakožto technický vedoucí jsem neměl moc času sledovat TP. Takže proto jsem tu nebyl. Přikládám fotografii. (To jsem já.)
- Mgr.Petr Naszrával
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 325
- Dátum registrácie: 21 Jan 2006, 22:34
- Tatry, ktoré vlastním: 4 x T700 M97´ 4,36i V8 2X2 OHC VZDUCHEM CHLAZENÝ !!!!!!
1 x M95´ bordó - Bydlisko: Poklička
Nepopírám, že některé kusy vznikly přestříkáním a podobnými zásadními technickými změnami (PO), ovšem ne všechny.Huty napísal:no pravda je, že sem taky v nějakym dobovym tisku četl, že minimálně první kusy vznikly překopáním z ojetých T 613....jak se dělaly dál tam nepsali, protože to jaksi byla budoucnost, že...
Máte mezery pánové.
- Luboš
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 6491
- Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 11:30
- Tatry, ktoré vlastním: :::::::::::::::::::::::::
1953 - T805
1975 - T2-603
1977 - T613
1981 - T613-2
1982 - T613-2
1987 - T613-3
1991 - T613-3
1991 - T613-4 - Bydlisko: ČR
- Kontaktovať užívateľa:
Tak pátrej dál, spoustu článků k t623 mám na svých stránkách (t613.wz.cz), něco bude i tady na portále v sekci články a také se to tu již dříve probíralo v diskuzi.Huty napísal:no pravda je, že sem taky v nějakym dobovym tisku četl, že minimálně první kusy vznikly překopáním z ojetých T 613....jak se dělaly dál tam nepsali, protože to jaksi byla budoucnost, že...
Existuje také závazný postup přestavby vypracovaný pravděpodobně samotným výrobcem a schválený MV, ke kterému jsem se zatím nijak nedostal. To by také mohlo být zajímavé čtení. "T623" je sice takové lidové neoficiální označení, jako třeba "pološpeciál", ale přesto bych pod to nezahrnoval každou na červeno přestříkanou šestsettřináctku. Ty technické automobily mají pozměněno mnoho parametrů a mnoho změn se povinně zapisovalo do Technických průkazů, auta dostávala žluté značky, chodila na technické kontroly ve zkrácených intervalech atd.
- Mgr.Petr Naszrával
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 325
- Dátum registrácie: 21 Jan 2006, 22:34
- Tatry, ktoré vlastním: 4 x T700 M97´ 4,36i V8 2X2 OHC VZDUCHEM CHLAZENÝ !!!!!!
1 x M95´ bordó - Bydlisko: Poklička
-
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 111
- Dátum registrácie: 30 Jan 2007, 12:18
- Tatry, ktoré vlastním: T613-3 1990 (Hasičský útvar Praha)
- Bydlisko: Odolena Voda
- Kontaktovať užívateľa:
Přispěju svou trochou do mlýna informací
Několik let fotím hasičské Tatry, poměrně často se dostanu i k technickým průkazům. Všechny T623, které jsem dosud viděl, mají v TP zapsáno opravdu T623, TP byl nově vystaven již k přestavěnému vozidlu ze starší ojetiny, ne všechny ale mají žlutá čísla. Jinak u hasičů jezdí množství vlastními sliami přestavěných T613, které se pouze tváří jako T623, ale dle dokumentace jsou to stále T613 různých verzí (nejčastěji trojky, občas dvojky a sporadicky jedničky, čtyřku jsem viděl jen jednu a tím si nejsem zcela jist...) - nemají vnitřní rám apod. Dva speciály od Pražských hasičů (v současnosti SDH Praha-Řeporyje a SDH Praha-Kolovraty) mají v TP T613 S, nikoli T623... Vozidla systému Narex, ABA... jsou, myslím, kapitola sama pro sebe a s hasičskými příliš shodné nejsou...
Několik let fotím hasičské Tatry, poměrně často se dostanu i k technickým průkazům. Všechny T623, které jsem dosud viděl, mají v TP zapsáno opravdu T623, TP byl nově vystaven již k přestavěnému vozidlu ze starší ojetiny, ne všechny ale mají žlutá čísla. Jinak u hasičů jezdí množství vlastními sliami přestavěných T613, které se pouze tváří jako T623, ale dle dokumentace jsou to stále T613 různých verzí (nejčastěji trojky, občas dvojky a sporadicky jedničky, čtyřku jsem viděl jen jednu a tím si nejsem zcela jist...) - nemají vnitřní rám apod. Dva speciály od Pražských hasičů (v současnosti SDH Praha-Řeporyje a SDH Praha-Kolovraty) mají v TP T613 S, nikoli T623... Vozidla systému Narex, ABA... jsou, myslím, kapitola sama pro sebe a s hasičskými příliš shodné nejsou...
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 21 neregistrovaných