Číslo motoru T613
- Robert
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 236
- Dátum registrácie: 30 Jan 2007, 18:37
- Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
- Bydlisko: Praha
- Kontaktovať užívateľa:
Číslo motoru T613
Ahoj.
Rád bych požádal o takovou maličkost.
Robertovka ač byla T613-3 tak většina dílů do ní byla implementována
Z nějaké chromky vyjímku netvoří ani motor čísla 1588 .
Pokud by někdo z vás byl schopen vytvořit nějakou teorii jaký rok typ a
barva to byla budu vděčen.
Děkuji Robert
Rád bych požádal o takovou maličkost.
Robertovka ač byla T613-3 tak většina dílů do ní byla implementována
Z nějaké chromky vyjímku netvoří ani motor čísla 1588 .
Pokud by někdo z vás byl schopen vytvořit nějakou teorii jaký rok typ a
barva to byla budu vděčen.
Děkuji Robert
- ondrej
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 3867
- Dátum registrácie: 29 Máj 2004, 11:05
- Kontaktovať užívateľa:
Robert - mňa tie tvoje odpovede naozaj zaujímali - ako si k tým tvojim záverom prišiel (napr. už roky riešim dilemu, ako rozpoznať rôzne prevedenia vačkových hriadeľov pre T613) - predpokladám, že máš nejaké racionálne argumenty pre svoje tvrdenia, aspoň normálny človek keď niečo tvrdí, tak dokáže aj uviesť dôvody, čo ho k tomu viedli,
ak však reaguješ takto, tak k tomu naozaj nie je čo dodať - škoda...
ak však reaguješ takto, tak k tomu naozaj nie je čo dodať - škoda...
- ondrej
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 3867
- Dátum registrácie: 29 Máj 2004, 11:05
- Kontaktovať užívateľa:
ladis - ja sa nehanbím priznať, ak niečo neviem, niečomu nerozumiem, alebo som sa v niečom pomýlil - nikto nemá patent na rozum, ani nemá povinnosť všetko vedieť.
Ak však niekto napíše tvrdenie formou "[b]Motor je opravdu předělán na E[/b] co [b]sem zkoumal tak sání zřejmě E1 [/b]nebo tak. [b]hlavy evidentně měněné[/b] karby SEDR rozdělovač s podtl.
Dif 3,15 ale [b]zajímavé je že si motor ponechal původní vačky[/b]", tak ja to chápem nie ako streľbu od boku, ale ako jasné tvrdenia. Tak som sa iba zaujímal, ako autor týchto tvrdení prišiel k týmto záverom. Nechcem vyrývať, ale iba si to pre seba objasniť. Ak má Robert dôkazy, nech ich uvedie - to je to, čo ma zaujíma! Ak to však myslel ako "streľbu od boku", alebo zistil, že to čo napísal asi nebude až tak jasné, prečo to neprizná? Každý sa môže pomýliť, to predsa nie je žiadna hanba. No a druhýkrát potom treba asi trocha lepšie zvážiť štylistiku a ak si v niečom nie som istý, nemôžem to tvrdiť ako fakt.. To len na vysvetlenie, ako to vidím ja.
Ak však niekto napíše tvrdenie formou "[b]Motor je opravdu předělán na E[/b] co [b]sem zkoumal tak sání zřejmě E1 [/b]nebo tak. [b]hlavy evidentně měněné[/b] karby SEDR rozdělovač s podtl.
Dif 3,15 ale [b]zajímavé je že si motor ponechal původní vačky[/b]", tak ja to chápem nie ako streľbu od boku, ale ako jasné tvrdenia. Tak som sa iba zaujímal, ako autor týchto tvrdení prišiel k týmto záverom. Nechcem vyrývať, ale iba si to pre seba objasniť. Ak má Robert dôkazy, nech ich uvedie - to je to, čo ma zaujíma! Ak to však myslel ako "streľbu od boku", alebo zistil, že to čo napísal asi nebude až tak jasné, prečo to neprizná? Každý sa môže pomýliť, to predsa nie je žiadna hanba. No a druhýkrát potom treba asi trocha lepšie zvážiť štylistiku a ak si v niečom nie som istý, nemôžem to tvrdiť ako fakt.. To len na vysvetlenie, ako to vidím ja.
- Robert
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 236
- Dátum registrácie: 30 Jan 2007, 18:37
- Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
- Bydlisko: Praha
- Kontaktovať užívateľa:
Tak sem překvapen jak moc je důležité co mám na motoru.
Je jasné že lechce sřílím od boku nicmméně za tím co sem napsal si stojím.
Už od koupi robertovky sem se snažil zjistit co je to za motor.
To co sem zde napsal je výsledkem zjištěných informací ktré se skládají z:
- informace od původního majitele
- názor několika lidí kteří už chvíli Taru mají
- názor odborného servisu
- mnou zjištěné skutečnosti nápříklad když sem mototr odkrytoval při čištění
Otázky v této podobě:
- čím sa podľa teba líši sanie E od E1?
- ako si bez demontáže spoznal, že hlavy sú menené? alebo si ich mal dolu?
- ako vieš, že "motor si ponechal původní vačky"?
očekávám ve dvou případech od člověka ktrému se motor snažím prodat ( to asi tento případ nebude) a od člověka který si je sebou tak jistý že má na všechno patent.
Dále bych to už ale neřešil přeci se tu nebudem veřejně hádat nic dobré z toho určitě nevzejde
Je jasné že lechce sřílím od boku nicmméně za tím co sem napsal si stojím.
Už od koupi robertovky sem se snažil zjistit co je to za motor.
To co sem zde napsal je výsledkem zjištěných informací ktré se skládají z:
- informace od původního majitele
- názor několika lidí kteří už chvíli Taru mají
- názor odborného servisu
- mnou zjištěné skutečnosti nápříklad když sem mototr odkrytoval při čištění
Otázky v této podobě:
- čím sa podľa teba líši sanie E od E1?
- ako si bez demontáže spoznal, že hlavy sú menené? alebo si ich mal dolu?
- ako vieš, že "motor si ponechal původní vačky"?
očekávám ve dvou případech od člověka ktrému se motor snažím prodat ( to asi tento případ nebude) a od člověka který si je sebou tak jistý že má na všechno patent.
Dále bych to už ale neřešil přeci se tu nebudem veřejně hádat nic dobré z toho určitě nevzejde
- Luboš
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 6491
- Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 11:30
- Tatry, ktoré vlastním: :::::::::::::::::::::::::
1953 - T805
1975 - T2-603
1977 - T613
1981 - T613-2
1982 - T613-2
1987 - T613-3
1991 - T613-3
1991 - T613-4 - Bydlisko: ČR
- Kontaktovať užívateľa:
Tak Robertův motor už necháme na pokoji a raději se posuneme někam dál. V létě jsem začal rozebírat jeden motor T613 někdy z konce roku 1977, co se ke mně dostal spolu s trojkou po hasičích a jak jsem postupně zjišťoval, tak už je také modernizovaný na jakousi E verzi.
Mám šanci poznat, zda tam jsou hlavy E či E1? Odfotit to není problém, ale nemám s čím porovnat...
Jak v domácích podmínkách nejlépe odměřit náběhy vaček?
Mám šanci poznat, zda tam jsou hlavy E či E1? Odfotit to není problém, ale nemám s čím porovnat...
Jak v domácích podmínkách nejlépe odměřit náběhy vaček?
- čadík
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 357
- Dátum registrácie: 17 Júl 2006, 09:33
- Tatry, ktoré vlastním: mám černočernou T613
hledám barevnou T613VB - Bydlisko: matka měst
- Kontaktovať užívateľa:
Vzpomínám na jedno auto z roku 1977, kde byl v souvislosti s opravou po havárii taktéž "zekonomizován" motor výměnným způsobem: výsledkem byl zamontovaný motor se štítkem a s mnohem nižším výrobním číslem, než měl vůz z výroby. O ekonomických úpravách jsem usoudil jen ze skromného zápisu v TP, kde byla poznamenána změna (snížení) spotřeby vozidla ke stejnému datu jako zaznamenaná celková oprava vozidla.D.A. napísal:...A je ten motor ještě "štítkový", nebo už "vyražený"?...
Dnes by mě celkem zajímalo, zda motory tehdy skutečně absolvovaly kompletní přestavbu na to aktuálně sériové "ekonomické" provedení, podle kterého přebíraly onu normu spotřeby...
- Luboš
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 6491
- Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 11:30
- Tatry, ktoré vlastním: :::::::::::::::::::::::::
1953 - T805
1975 - T2-603
1977 - T613
1981 - T613-2
1982 - T613-2
1987 - T613-3
1991 - T613-3
1991 - T613-4 - Bydlisko: ČR
- Kontaktovať užívateľa:
Motor z konce roku 1977 není "štítkový", má číslo něco těsně před náhěhem výroby E. Karburátory na něm nebyly, koupil jsem ho úplně očesaný o všechno, co šlo odmontovat...D.A. napísal:Hahaha. Když se baví člověk, který ví, o čem mluví, s ..., nemůže to dopadnout jinak.
Luboši, co myslíš vypozorovanou modernizací motoru z r. 1977 - osazení novějšími karburátory? A je ten motor ještě "štítkový", nebo už "vyražený"?
Hlavy už mají spalovací prostor Ekonomicky upravený, je vidět, že se v tom motoru motoru už někdo mnohokrát vrtal a asi to nebyl zrovna odborník, jeden válec má uražené žebro, obě obě napínací kladky rozvodů jsou také uražené atd.
- Mirek
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 554
- Dátum registrácie: 23 Okt 2007, 22:14
- Tatry, ktoré vlastním: T603 M68
T603 M69
T613-3 OTS EX
T613-4M - Bydlisko: střední Čechy
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Číslo motoru T613
Mám možnost koupit silně vrakoidní T613 s motorem bez označení typu, bez štítku na motoru s vyraženým číslem, Zajímalo by mě, co je ten motor zač. Do jakého čísla jde o původní verzi motoru, odkdy jsou motory bez štítku? Dík
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 2 neregistrovaní