Barva T 603
- michal jančov
- Diskutujúci
- Príspevky: 49
- Dátum registrácie: 17 Máj 2007, 21:49
- Tatry, ktoré vlastním: Tatra 613 2/I r.v. 1985
Tatra 603 r.v. 1973 - Bydlisko: Kadaň
- Kontaktovať užívateľa:
Barva T 603
Nevíte někdo odstín (číslo) černé barvy, kerou se lakovaly T 603?
- michal jančov
- Diskutujúci
- Príspevky: 49
- Dátum registrácie: 17 Máj 2007, 21:49
- Tatry, ktoré vlastním: Tatra 613 2/I r.v. 1985
Tatra 603 r.v. 1973 - Bydlisko: Kadaň
- Kontaktovať užívateľa:
- michal jančov
- Diskutujúci
- Príspevky: 49
- Dátum registrácie: 17 Máj 2007, 21:49
- Tatry, ktoré vlastním: Tatra 613 2/I r.v. 1985
Tatra 603 r.v. 1973 - Bydlisko: Kadaň
- Kontaktovať užívateľa:
Díky, mám ale další otázku a nechci zakládat nové vlákno. Pro někoho velkem primitivní, ale mě dokonale zamotala hlavu. Chtěl jsem rozebrat přístrojovou desku, abych vyčistil kontrolky, protože jsem nepoznal, kdy mi svítí dálkovky. Nejdříve jsem cvičně rozebral jednu na náhradní díly a ejhle. Kontrolky blinkrů oranžové, dálkové normálně modré, dobíjení tmavě červená,mazání, stopka světle žlutá, konrolka bufíku tmavě zelená a rezerva červená. Na voze mám ale blinkry zelené. Jak je to tedy správně? Mám model 69.
- arcibalt
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 121
- Dátum registrácie: 01 Okt 2006, 16:01
- Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
- Bydlisko: SK: RK, DK
- Kontaktovať užívateľa:
Lakovaci postup T 2-603 podľa knihy o lakovacích postupoch a materialoch - nazov ani rok už nezistím...
Základný náter:
farba S 2000 riedená S 6000 - nechať volne uschnúť
Tmelenie poškodených miest tmelom O 5004 s použitím riedidla O 6000
Na veľké plochy použijeme striekací tmel O 5008 s riedidlom O 6000
Na malé plochy rýchlo schnúci tmel C 5001 s riedidlom C 6000
Základnú vrstvu lakovania robíme nitroemailom C 2001 s riedidlom C 6000.
Poslené nastriekanie robíme nitroemailom s obsahom riedidla 50 až 70%
Krycí nástrek nitroemailom
po prvý a po druhýkrát sa robí krížovým smerom pod tlakom 3,5 kp/cm2 tryskou fi 2,5mm a to tak aby email nestekal.
Po prvom nalakovaní musí náter uschúť a až potom sa môže previesť druhý náter. Po druhom nastriekaní nasleduje opäť schnutie.
Po druhom nástreku je vidieť ešte chyby po tmelení, brúsení ...ktoré je nutné odstrániť a opraviť rychloschnúcim tmelom C 5001.
Po uschnutí brúsime tmel aj celú lakovanú plochu s použitím plstenej podložky a vody brusným papierom č.280 alebo 320.
Toto posledné brúsenie karosérie sa musí robiť len v pozdĺžnom smere a len predpísaným brúsnym papierom aby na karoserii nezostali vididteľné ryhy.
Konečné striekanie nitroemailom sa robí dvakrát v pozdĺžnom smere za podmienok uvedených v predchádzajúcom odstavci.
Leštenie karoserie je možné robiť po dokonalom preschnutí s použitím leštičky a leštiacej pasty P 8100. Na neprístupných miestach leštíme ručne flanelom a pastou rovnakým spôsobom/pohybom. Môže sa použiť aj tekuté leštidlo P 8104.
Uhhhh. Takze do toho, priatelia..Kto sa rozhodol to skusit? Tu spomínané tmely by som odporucil nahradit polyestrovými materiálmi..
Ake pocul som ze kvalitne spracovaný nitroemail môže vo finále vyzerať lepšie ako akryl..Vraj..
Základný náter:
farba S 2000 riedená S 6000 - nechať volne uschnúť
Tmelenie poškodených miest tmelom O 5004 s použitím riedidla O 6000
Na veľké plochy použijeme striekací tmel O 5008 s riedidlom O 6000
Na malé plochy rýchlo schnúci tmel C 5001 s riedidlom C 6000
Základnú vrstvu lakovania robíme nitroemailom C 2001 s riedidlom C 6000.
Poslené nastriekanie robíme nitroemailom s obsahom riedidla 50 až 70%
Krycí nástrek nitroemailom
po prvý a po druhýkrát sa robí krížovým smerom pod tlakom 3,5 kp/cm2 tryskou fi 2,5mm a to tak aby email nestekal.
Po prvom nalakovaní musí náter uschúť a až potom sa môže previesť druhý náter. Po druhom nastriekaní nasleduje opäť schnutie.
Po druhom nástreku je vidieť ešte chyby po tmelení, brúsení ...ktoré je nutné odstrániť a opraviť rychloschnúcim tmelom C 5001.
Po uschnutí brúsime tmel aj celú lakovanú plochu s použitím plstenej podložky a vody brusným papierom č.280 alebo 320.
Toto posledné brúsenie karosérie sa musí robiť len v pozdĺžnom smere a len predpísaným brúsnym papierom aby na karoserii nezostali vididteľné ryhy.
Konečné striekanie nitroemailom sa robí dvakrát v pozdĺžnom smere za podmienok uvedených v predchádzajúcom odstavci.
Leštenie karoserie je možné robiť po dokonalom preschnutí s použitím leštičky a leštiacej pasty P 8100. Na neprístupných miestach leštíme ručne flanelom a pastou rovnakým spôsobom/pohybom. Môže sa použiť aj tekuté leštidlo P 8104.
Uhhhh. Takze do toho, priatelia..Kto sa rozhodol to skusit? Tu spomínané tmely by som odporucil nahradit polyestrovými materiálmi..
Ake pocul som ze kvalitne spracovaný nitroemail môže vo finále vyzerať lepšie ako akryl..Vraj..
-
- Diskutujúci
- Príspevky: 22
- Dátum registrácie: 22 Nov 2006, 14:33
- Tatry, ktoré vlastním: T75,T600,T603,T111,T128,
T141,T138,T813,T805 - Bydlisko: ČR
- Kontaktovať užívateľa:
T 603
Zdravím všechny, nemohu najít internetovou adresu na pána ze Slovenska, který nabízí různé díly na T603. Jednotlivé díly byly nafoceny a u nich byl popis s cenou. Předem děkuji za odpověď. Martin
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 36 neregistrovaných