Armada CR koupi nakladni automobily Tatra
- Luboš
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 6491
- Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 11:30
- Tatry, ktoré vlastním: :::::::::::::::::::::::::
1953 - T805
1975 - T2-603
1977 - T613
1981 - T613-2
1982 - T613-2
1987 - T613-3
1991 - T613-3
1991 - T613-4 - Bydlisko: ČR
- Kontaktovať užívateľa:
Tak copak se na tom vehyklu tak zásadního změnilo? Ničeho jsem si nevšiml...
Motory téhle řady oslaví teď někdy už 50 let výroby, takže obstarožní asi nebudou jen podle mne. Dokonce i výrobce už udržuje při životě už jen tu osmiválcovou variantu a brzy skončí i ta. Většinou parametrů už hodně zaostává za konkurencí, to není možné nevidět...
Motory téhle řady oslaví teď někdy už 50 let výroby, takže obstarožní asi nebudou jen podle mne. Dokonce i výrobce už udržuje při životě už jen tu osmiválcovou variantu a brzy skončí i ta. Většinou parametrů už hodně zaostává za konkurencí, to není možné nevidět...
-
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 207
- Dátum registrácie: 22 Jan 2005, 18:37
- Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
- Bydlisko: Šumperk
- Kontaktovať užívateľa:
Luboši,prosím můžeš jmenovat tu většinu parametrů motoru,které zaostávají za konkurencí.Mě napadá jen o trochu menší litrový výkon-ten ale není zaplacen větší spotřebou.Naopak řidiči oceňují dostatečný výkon ,velikost a průběh točivého momentu. Spotřeba paliva byla též v této kategorii hodnocena příznivě.
Tyto reference jsou výsledkem rozhovoru s obyčejnými řidiči v provozu a pro srovnání podloženy i zkušenostmi v testech motoristických periodik.Nízká úroveň spotřeby a hmotmost odvezeného nákladu patřily k hlavním kritériím testu v Žabčickém lomu,kde Tatra dopadla ve srovnání asi sedmi značek nejlépe.Motory,které plní náročnou normu Euro 3 nemohou vlivem tohoto faktu mezi sebou vykazovat zásadnější kvalitativní rozdíly-tak jak jsi naznačil.
Technické parametry vozu ROSS si nepamatuji,ale spolehnu se na tvrzení Tatry:vozidlo bylo nutné rozsáhle modernizovat,zkvalitnit záruky,zajistit seriozní dokumentaci,splnit dnešní vojenské normy.Zlepšila se konstrukce náprav Praga,brzdové soustavy,instalace ABS, motor Renault Euro3,nová převodovka Praga, zvětšilo se užitečné zatížení,nová kabina posádky,příprava pro lafetaci kulometu a ochranu posádky před střepinami ručních granátů apod.... Tak to je ten Renault na který Tatra nedala ani nˇ.
Tyto reference jsou výsledkem rozhovoru s obyčejnými řidiči v provozu a pro srovnání podloženy i zkušenostmi v testech motoristických periodik.Nízká úroveň spotřeby a hmotmost odvezeného nákladu patřily k hlavním kritériím testu v Žabčickém lomu,kde Tatra dopadla ve srovnání asi sedmi značek nejlépe.Motory,které plní náročnou normu Euro 3 nemohou vlivem tohoto faktu mezi sebou vykazovat zásadnější kvalitativní rozdíly-tak jak jsi naznačil.
Technické parametry vozu ROSS si nepamatuji,ale spolehnu se na tvrzení Tatry:vozidlo bylo nutné rozsáhle modernizovat,zkvalitnit záruky,zajistit seriozní dokumentaci,splnit dnešní vojenské normy.Zlepšila se konstrukce náprav Praga,brzdové soustavy,instalace ABS, motor Renault Euro3,nová převodovka Praga, zvětšilo se užitečné zatížení,nová kabina posádky,příprava pro lafetaci kulometu a ochranu posádky před střepinami ručních granátů apod.... Tak to je ten Renault na který Tatra nedala ani nˇ.
- Luboš
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 6491
- Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 11:30
- Tatry, ktoré vlastním: :::::::::::::::::::::::::
1953 - T805
1975 - T2-603
1977 - T613
1981 - T613-2
1982 - T613-2
1987 - T613-3
1991 - T613-3
1991 - T613-4 - Bydlisko: ČR
- Kontaktovať užívateľa:
Norma Euro3 není náročná, ale dnes již překonaná a týká se více méně jen emisí škodlivin, na další kvalitativní či jiné parametry nemá vliv. Porovnat jednotlivé parametry není problém, to nejsou tajené informace, ale já na to fakt nemám čas...
Co se týká té "nové" tatry pro armádu, tak vývoj všech těch vyjmenovaných skupin zajišťovali externí dodavatelé a ne konstruční oddělení podniku Terex-tatra. To je snad dostatečně jasné...
Co se týká té "nové" tatry pro armádu, tak vývoj všech těch vyjmenovaných skupin zajišťovali externí dodavatelé a ne konstruční oddělení podniku Terex-tatra. To je snad dostatečně jasné...
-
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 207
- Dátum registrácie: 22 Jan 2005, 18:37
- Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
- Bydlisko: Šumperk
- Kontaktovať užívateľa:
Luboš napsal:
Co se týká té "nové" tatry pro armádu, tak vývoj všech těch vyjmenovaných skupin zajišťovali externí dodavatelé a ne konstruční oddělení podniku Terex-tatra. To je snad dostatečně jasné...
Ale jistě ,sám tam jmenuji alespoň ty dva nejvýraznější dodavatele. Všechny možné skupiny a komponenty ze kterých se ANTS skládá se samy dohromady neposkládají. Tak kdo má podle Tebe konstrukci ANTS na svědomí?? Já tvrdím,že konstruktéři Tatry ve spolupráci s UVMV a dodavateli jednotlivých skupin a dílů. Je to přece jen o trochu složitější práce než sestavování PC z komponentů na webu.Tím se nechci nikoho dotknout.
Rozhodně přináším více logických argumentů než Tvé ani ň.
K parametrům motorů se vyjádřím později.
Co se týká té "nové" tatry pro armádu, tak vývoj všech těch vyjmenovaných skupin zajišťovali externí dodavatelé a ne konstruční oddělení podniku Terex-tatra. To je snad dostatečně jasné...
Ale jistě ,sám tam jmenuji alespoň ty dva nejvýraznější dodavatele. Všechny možné skupiny a komponenty ze kterých se ANTS skládá se samy dohromady neposkládají. Tak kdo má podle Tebe konstrukci ANTS na svědomí?? Já tvrdím,že konstruktéři Tatry ve spolupráci s UVMV a dodavateli jednotlivých skupin a dílů. Je to přece jen o trochu složitější práce než sestavování PC z komponentů na webu.Tím se nechci nikoho dotknout.
Rozhodně přináším více logických argumentů než Tvé ani ň.
K parametrům motorů se vyjádřím později.
tatry pro armádu
A proč to má jejda tu renolťáckou kabinu? Ta na T815 a spol. vypadá mnohem líp. A ten motor to se nedá jen kapku upravit to co dělá konkurence? (v číně to funguje perfektně )
-
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 298
- Dátum registrácie: 01 Jún 2004, 21:30
- Kontaktovať užívateľa:
Tatra míří do Vietnamu:
http://www.novinky.cz/ekonomika/tatra-c ... qffkc.html
http://www.novinky.cz/ekonomika/tatra-c ... qffkc.html
-
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 111
- Dátum registrácie: 30 Jan 2007, 12:18
- Tatry, ktoré vlastním: T613-3 1990 (Hasičský útvar Praha)
- Bydlisko: Odolena Voda
- Kontaktovať užívateľa:
Hmmm T810 na veletrhu IDET vůbec nebyla
Jinak k Vámi dříve diskutovaným motorům. T815-7 (výše mylně prezentovaná jako T817) má vodou chlazený motor jen v exportní verzi, která byla na IDETu vystavena ve verzi 8x8, ostatní tři převeená vozidla byla s motorem Tatra (4x4 a dvě 6x6). AČR již převzala dva nosiče kontejnerů T815-7 6x6 s motory T3D-928 EURO III, jednu z nich mají vojenští pyrotechnici.. Pokud mám dobré informace, tak motor Tatra splňující normu EURO IV by měl s malými úpravami splňovat i chystanou EURO V...
Jinak k Vámi dříve diskutovaným motorům. T815-7 (výše mylně prezentovaná jako T817) má vodou chlazený motor jen v exportní verzi, která byla na IDETu vystavena ve verzi 8x8, ostatní tři převeená vozidla byla s motorem Tatra (4x4 a dvě 6x6). AČR již převzala dva nosiče kontejnerů T815-7 6x6 s motory T3D-928 EURO III, jednu z nich mají vojenští pyrotechnici.. Pokud mám dobré informace, tak motor Tatra splňující normu EURO IV by měl s malými úpravami splňovat i chystanou EURO V...
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 21 neregistrovaných