Vozidla PČR

Každý ma nejaký ten príbeh so svojou Tatrou a záleží len na ňom, či sa o neho podelí...
Hynek

Re: T700 a 613 u HZS

Príspevok od užívateľa Hynek » 26 Jan 2007, 15:00

čadík napísal:, jak aktuální máš zprávy o ostatních? (mnohdy marně = pozdě, se snažím zdokumentovat zbytky "běžného" používání jakýchkoliv služebních T613, kdy i to dnešní foto může být zítřejším historickým pokladem :? )
No pokud vím, tak Klovraty si speciála zatím nechají jako velitelský vůz, T613-3 VEA jde k SDH Chodov a Řeporyje pokud vím mají stále speciála jako RZA, ale nejsem si jistký, zkusím tam zavolat. Jinak vloni ještě sloužily T613 RZA u HZS v Horažďovicích, několik jich je na Brně-venkov, v Seči a pár dalších. Mi-long od ABA assistance je u SDH Blovice, chromka u SDH Vyšší Brod a druhá v Kloboukách u Brna, nějaké trojky jsou u dalších dobráků...

Hynek

Príspevok od užívateľa Hynek » 26 Jan 2007, 15:02

Ještě dodatek, kolovratský speciál je údajně z kanceláře prezidenta, na rozdíl od řeporyjského má v blatnících držáky na vlajky. Potom sloužil na stanici HZS Praha ve Strašnicích, pak v Satalicích a celý život u dobáků je v Kolovratech.

miloš
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 2574
Dátum registrácie: 05 Mar 2005, 14:29

Re: T700 a 613 u HZS

Príspevok od užívateľa miloš » 26 Jan 2007, 15:34

Hynek napísal:
No pokud vím, tak Klovraty si speciála zatím nechají jako velitelský vůz, T613-3 VEA jde k SDH Chodov a Řeporyje pokud vím mají stále speciála jako RZA, ale nejsem si jistký, zkusím tam zavolat. Jinak vloni ještě sloužily T613 RZA u HZS v Horažďovicích, několik jich je na Brně-venkov, v Seči a pár dalších. Mi-long od ABA assistance je u SDH Blovice, chromka u SDH Vyšší Brod a druhá v Kloboukách u Brna, nějaké trojky jsou u dalších dobráků...
Ten blovický není Mi-long,ale je to překopanej speciál s karb.motorem.

Hynek

Re: T700 a 613 u HZS

Príspevok od užívateľa Hynek » 26 Jan 2007, 16:18

miloš bukáček napísal:
Hynek napísal:
No pokud vím, tak Klovraty si speciála zatím nechají jako velitelský vůz, T613-3 VEA jde k SDH Chodov a Řeporyje pokud vím mají stále speciála jako RZA, ale nejsem si jistký, zkusím tam zavolat. Jinak vloni ještě sloužily T613 RZA u HZS v Horažďovicích, několik jich je na Brně-venkov, v Seči a pár dalších. Mi-long od ABA assistance je u SDH Blovice, chromka u SDH Vyšší Brod a druhá v Kloboukách u Brna, nějaké trojky jsou u dalších dobráků...
Ten blovický není Mi-long,ale je to překopanej speciál s karb.motorem.
Aha, díky za opravu...

vasa26
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1827
Dátum registrácie: 08 Jún 2006, 22:23

Príspevok od užívateľa vasa26 » 27 Jan 2007, 11:06

Tatra 700 několikrát barvená ,původní policie :wink: pak 2x barvená na hasičská (rozdíly v rozložení barev na voze) :wink:

vasa26
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1827
Dátum registrácie: 08 Jún 2006, 22:23

Príspevok od užívateľa vasa26 » 27 Jan 2007, 11:07

:lol:

Vláček

Príspevok od užívateľa Vláček » 27 Jan 2007, 16:01

Sluší jí to v té červené...

ladis
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1113
Dátum registrácie: 02 Aug 2006, 18:00
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa ladis » 27 Jan 2007, 22:24

"TECHNICKO-TAKTICKÁ DATA" - sáňky v létě, kočárek na sněhu, ale toto... Toto je móóóc :-D

vasa26
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1827
Dátum registrácie: 08 Jún 2006, 22:23

Príspevok od užívateľa vasa26 » 27 Jan 2007, 22:42

ladis napísal:"TECHNICKO-TAKTICKÁ DATA" - sáňky v létě, kočárek na sněhu, ale toto... Toto je móóóc :-D
v jakém smyslu?

Zdenek

Príspevok od užívateľa Zdenek » 28 Jan 2007, 19:19

No a todlenc slouží jako vozidlo MP v Jílové u Prahy - UAZ AMC 3160 TD
Prílohy
14.jpg

Ambiciózní tajemníček

Príspevok od užívateľa Ambiciózní tajemníček » 29 Jan 2007, 09:22

Ta červená HZS ČD z prospektu ale není ta původní policejní. To je zřejmě přelakovaný normální vůz, který dosloužil jako kočár pro panstvo. Na rozdíl od lehké "policejní/hasičské" verze má sériová zrcátka (ne z Favorita, ale Britaxy), sériové opěrky hlavy, sériovou plaubní desku (tedy ne laminátovou sedmistofkovou, ale plechovou čtverkovou), ...

Však už to tu několikrát zaznělo, že HZS ČD měly dvě.

Ambiciózní tajemníček

Príspevok od užívateľa Ambiciózní tajemníček » 29 Jan 2007, 09:25

vasa26 napísal:
ladis napísal:"TECHNICKO-TAKTICKÁ DATA" - sáňky v létě, kočárek na sněhu, ale toto... Toto je móóóc :-D
v jakém smyslu?
Zajímavý je typ motoru T613 - 4T700, to si snad spletli kolonku. A slovo "standart" asi znamená, že má držáky na vlaječky - standarty? Nebo to měl být standard a nějak se to nepovedlo?

Tominec
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 298
Dátum registrácie: 01 Jún 2004, 21:30
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Tominec » 29 Jan 2007, 10:28

Tady se mluví o přestavbách z 613tek:

http://www.volny.cz/sdh_bouzov/technika/t613/index.htm

ICEMAN T613-4 1992

Príspevok od užívateľa ICEMAN T613-4 1992 » 29 Jan 2007, 12:15

Zajímavou Tatru má taky Petr Hrabina...
Prílohy
tatra_petr_hrabina.jpg

Ambiciózní tajemníček

Príspevok od užívateľa Ambiciózní tajemníček » 29 Jan 2007, 14:17

Tominec napísal:Tady se mluví o přestavbách z 613tek:

... technika/t613/index.htm
Ale proč tam píšou, že ta vozidla byla přestavěna z T613 na T700 u hasičů? Copak by někomu u auta "na službu" stálo za to řezat a vařit skelet například proto, aby mohl vyměnit zadní trojúhelníková okénka za zaoblená?

Z toho zase vzniknou akorát legendy. Podobně jako je legendou, že T623 je něco s výkonným motorem a odlehčenou karosérií.

Užívateľov profilový obrázok
D.A.
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1859
Dátum registrácie: 09 Jan 2007, 09:35
Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
Bydlisko: CZ

Príspevok od užívateľa D.A. » 29 Jan 2007, 14:22

Koupím 300koňový motor T623 (karbec) 8)

Užívateľov profilový obrázok
ondrej
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 3867
Dátum registrácie: 29 Máj 2004, 11:05
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa ondrej » 29 Jan 2007, 16:01

Kúpim odľahčenú karosériu T623 (najradšej hliníkovú).. :wink:

Hynek

T700 ČD

Príspevok od užívateľa Hynek » 29 Jan 2007, 16:04

Ambiciózní tajemníček napísal:Ta červená HZS ČD z prospektu ale není ta původní policejní. To je zřejmě přelakovaný normální vůz, který dosloužil jako kočár pro panstvo. Na rozdíl od lehké "policejní/hasičské" verze má sériová zrcátka (ne z Favorita, ale Britaxy), sériové opěrky hlavy, sériovou plaubní desku (tedy ne laminátovou sedmistofkovou, ale plechovou čtverkovou), ...

Však už to tu několikrát zaznělo, že HZS ČD měly dvě.
To není prospekt, to je scan naší knihy o hasičské technice... Ta červená je jiná, než ta bílá, "expolicejní". Jedna byla v Praze a jedna v Plzni, jak jsem výše psal. Ta červená je původně prý snad vozidlo ministra dopravy, pak ředitele ČD, pak teprve přišla k hasičům...

Hynek

Príspevok od užívateľa Hynek » 29 Jan 2007, 16:06

Jinak ten název motoru v knize je opsaný z velkého techničáku...

Ambiciózní tajemníček

Príspevok od užívateľa Ambiciózní tajemníček » 29 Jan 2007, 16:11

Hynek napísal:Jinak ten název motoru v knize je opsaný z velkého techničáku...
Opsaný věřím, ale špatně. Proto jsem psal "spletli kolonku". T613-4T700 je typ vozidla, typ motoru je jen T613-4i. Žádný speciální motor pro T700 se nedělal.

Napísať odpoveď

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 18 neregistrovaných