Plecharina T613-3
- arcibalt
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 121
- Dátum registrácie: 01 Okt 2006, 16:01
- Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
- Bydlisko: SK: RK, DK
- Kontaktovať užívateľa:
Plecharina T613-3
Mozte mi niekto poradit kde by sa este dala kurit nejeka plecharina na T613-3 bud v SK, alebo CR. Jedna sa o bezne skorodovane miesta ako lemy prednych blatnikov atd. [/b]
lemy zadních blatníků
Už aby se někde objevily lemy zadních blatníků na T 613.Občas zaslechnu, že se něco chystá ale nikde nic není.
Zbyněk
Zbyněk
- radek
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 1971
- Dátum registrácie: 29 Okt 2004, 08:24
- Tatry, ktoré vlastním: .........................
Tatra 613 "all in one"
Tatra 613-4 CH - Kontaktovať užívateľa:
Pro zručného autoklempíře není zvláštního problému si zadní lem na T613 vyrobit. T613 není Favorit, aby se vyplatilo hledat ve fabrice formu na zadní blatníky (stejně už je z ní něco jiného nebo je v kovošrotě), kus jí uříznout a poslat na taiwan, aby ti klucí žlutí pak mohli po paletách posílat zpět do Evropy stovky kusů lemů v ceně cca 200 CZK za kus.....
- Roman Maďar
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 2189
- Dátum registrácie: 20 Feb 2005, 22:21
- Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
- Bydlisko: Bernolákovo
- Kontaktovať užívateľa:
- Roman Maďar
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 2189
- Dátum registrácie: 20 Feb 2005, 22:21
- Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
- Bydlisko: Bernolákovo
- Kontaktovať užívateľa:
Když mu to zaplatíš a uděláš, jistě bude s Tebou souhlasit, že to je lepší. Navrážet prachy a spoustu času (z čehož se nic už nevrátí) do další trojky jinak může za lepší než zbavit se toho (prodat, darovat, zrušit) považovat jen blázen.Derick napísal:Erik:neni leošie ju dať do povodného stavu,požiarnej ochrany ako na ND? škoda jej
- Luboš
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 6491
- Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 11:30
- Tatry, ktoré vlastním: :::::::::::::::::::::::::
1953 - T805
1975 - T2-603
1977 - T613
1981 - T613-2
1982 - T613-2
1987 - T613-3
1991 - T613-3
1991 - T613-4 - Bydlisko: ČR
- Kontaktovať užívateľa:
Já budu řešit obdobný problém. Také mám hasičskou trojku s nadprůměrně zachovalou karosérií. Kromě předních blatníků, ríšánek a pár provrtaných dír ve střeše se na tom snad nic dalšího vyvařovat nebude, ovšem tlumiče jsou v háji, rezervní motor, co do toho mám, také potřebuje trochu oživit, nemá to doklady a už to bude druhá trojka, co budu mít.
Torzo toho auta bylo sice koupené na velmi nízkou cenu, ale po nějakém rozumném zprovoznění je to bez finanční ztráty neprodejné... Tak co teď, dílů bych z toho do budoucna využil jenom pár.
Torzo toho auta bylo sice koupené na velmi nízkou cenu, ale po nějakém rozumném zprovoznění je to bez finanční ztráty neprodejné... Tak co teď, dílů bych z toho do budoucna využil jenom pár.
Koľko by to stálo po rozumném sprovoznění tak aby na tom nebola finančná strata? Nie všetci majú 613-ky aj keď je pravda že taká chromka by bola lepšia, trojku ešte ťažko považovať za veterána...
Ale raz bude. Inak nejaké odkladacie priestory pre autá zaujímavé za nejaké 10-20 rokov mám. Ale opravovať by som to teda nechcel.
Ale raz bude. Inak nejaké odkladacie priestory pre autá zaujímavé za nejaké 10-20 rokov mám. Ale opravovať by som to teda nechcel.
- Erik
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 807
- Dátum registrácie: 25 Nov 2004, 22:24
- Kontaktovať užívateľa:
No ak by ta Tatra mala v buducnosti nejaku historicku hodnotu, urcite by som ju nerozoberal. Je to klasicka trojka, v zachovalom stave (vyvarit by bolo treba zadne nosniky, trojuholnikove okienka, malu skorodovanu cast v kufri) so super motorom, ale rozkradnuta. Pouzijem z nej plecharinu na moju trojku(hlavne blatniky a podbehy) A ostatne diely odlozim do zasob, nakolko su vsetky v prehnane dobrom stave. Napriklad aj ramy okien nedobastlene ziadnymi dierami od spatnych zrkadiel krasny chrom, dokonca aj vnutri dveri absolutne nedotknute...
- Luboš
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 6491
- Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 11:30
- Tatry, ktoré vlastním: :::::::::::::::::::::::::
1953 - T805
1975 - T2-603
1977 - T613
1981 - T613-2
1982 - T613-2
1987 - T613-3
1991 - T613-3
1991 - T613-4 - Bydlisko: ČR
- Kontaktovať užívateľa:
Zatím jsem tak na 80% rozhodnutý, že se letos zprovozní a pár let si ji nechám.TatraplanuZdar napísal:Koľko by to stálo po rozumném sprovoznění tak aby na tom nebola finančná strata? Nie všetci majú 613-ky aj keď je pravda že taká chromka by bola lepšia, trojku ešte ťažko považovať za veterána...
Ale raz bude. Inak nejaké odkladacie priestory pre autá zaujímavé za nejaké 10-20 rokov mám. Ale opravovať by som to teda nechcel.
Tak orientačně, na kolik by to vyšlo:
- pořízení 5 000
- doprava 2 000
- dokompletování interiéru a světěl 10 000
- oprava karosérie vlastními silami 5 000
- tlumiče (to jsem optimista) 10 000
- nejnutnější oprava motoru + tlumiče 5 000
- doklady + převod 5 000
- nějaké pneu 6 000
- nějaká baterie 2 000
- nějaké další základní ošetření (auto mnoho let stálo) 5 000
-----------------
Tak, to jsme na už 55 000 jenom s materiálem a všechno to jsou víceméně minimální výdaje na zprovoznění auta aby řádně prošlo na STK a dalo se s tím chvíli jezdit. Už takhle je to na hraně a to v tom není započítáno nějakých 300-400 hodin mé práce a určitě se tam mohou vyskytnout ještě další tisícové položky, bez kterých to nepůjde.
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 35 neregistrovaných