Tuning

Čo jednému chýba, iný môže mať...
Užívateľov profilový obrázok
Luboš
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 6491
Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 11:30
Tatry, ktoré vlastním: :::::::::::::::::::::::::
1953 - T805
1975 - T2-603
1977 - T613
1981 - T613-2
1982 - T613-2
1987 - T613-3
1991 - T613-3
1991 - T613-4
Bydlisko: ČR
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Luboš » 10 Jan 2007, 21:21

A pak nemá být nedostatek zadních chromkových nárazníků! :) Zrovna bych jeden potřeboval...

jano_f
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 115
Dátum registrácie: 17 Sep 2006, 20:35
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa jano_f » 10 Jan 2007, 21:36

Jeden tuner je/bol na predaj na stranke http://www.rychleji.cz/xchanger/rychlej ... ATRA&a_s=1 + klik na Tatra 603 veterán.

Motor z centraly, sedacky z bohviecoho a budiky zo skodnej.

Užívateľov profilový obrázok
Roman Maďar
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 2189
Dátum registrácie: 20 Feb 2005, 22:21
Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
Bydlisko: Bernolákovo
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Roman Maďar » 10 Jan 2007, 21:39

Hups, zevraj weteran? :lol:

vasa26
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1827
Dátum registrácie: 08 Jún 2006, 22:23

Príspevok od užívateľa vasa26 » 10 Jan 2007, 21:52

Tatra 2.0 Eleg.com.serv.kniha Kombi zajímavé... :lol:

jano_f
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 115
Dátum registrácie: 17 Sep 2006, 20:35
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa jano_f » 10 Jan 2007, 21:53

ehm, za 299 000 CZK.
Urcite bude po 100% renovacii s novou klukovkou a tlmicmi :)

jano_f
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 115
Dátum registrácie: 17 Sep 2006, 20:35
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa jano_f » 10 Jan 2007, 22:19

Ospravedlnujem sa. pristrojovka vyzera byt z koncernu, kombinatu alebo narodneho podnik ci co to bolo
http://www.dobrakoupe.cz/tatra/tatra.asp?idCar=58557

Palo
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1006
Dátum registrácie: 16 Dec 2004, 17:46
Tatry, ktoré vlastním: ---
Bydlisko: Bratislava
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Palo » 10 Jan 2007, 22:23

Za tu by som aj 100 000,-Skk dal keby som mal vypité...

vasa26
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1827
Dátum registrácie: 08 Jún 2006, 22:23

Príspevok od užívateľa vasa26 » 10 Jan 2007, 22:26

jééé má 613 budíky to znám moment najdu...

Užívateľov profilový obrázok
Luboš
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 6491
Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 11:30
Tatry, ktoré vlastním: :::::::::::::::::::::::::
1953 - T805
1975 - T2-603
1977 - T613
1981 - T613-2
1982 - T613-2
1987 - T613-3
1991 - T613-3
1991 - T613-4
Bydlisko: ČR
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Luboš » 10 Jan 2007, 22:27

To vypadá, že je tam nějak dobastlený celý přístrojový štít z T613, sedačky vypadají také jako základ T613 + dodělaná opěrka, na motor se raději dívat nebudu... :roll:

vasa26
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1827
Dátum registrácie: 08 Jún 2006, 22:23

Príspevok od užívateľa vasa26 » 10 Jan 2007, 22:34

kříženeček 603 613...letěl do kotle :lol:

jano_f
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 115
Dátum registrácie: 17 Sep 2006, 20:35
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa jano_f » 10 Jan 2007, 22:44

Co znamena "letela do kotle". to uz ako nie je medzi nami? A na Tvojej (dovolim si tykat) fotke ma este/uz lavicu, namiesto separatnych sedadiel (ak je to teda ona)

jano_f
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 115
Dátum registrácie: 17 Sep 2006, 20:35
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa jano_f » 10 Jan 2007, 22:46

A dole v tom maili je cas 9.1.2007. cize???[/quote]

vasa26
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1827
Dátum registrácie: 08 Jún 2006, 22:23

Príspevok od užívateľa vasa26 » 10 Jan 2007, 22:54

ne jedná se o podobný bastard,palubka letěla do kotle mimo přístrojů.Tykat mi můžeš.Nejedná se o stejný vůz.Jen ta podobnost :lol:

vasa26
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1827
Dátum registrácie: 08 Jún 2006, 22:23

Príspevok od užívateľa vasa26 » 10 Jan 2007, 22:58

výsledek :wink:

Užívateľov profilový obrázok
Derick
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 363
Dátum registrácie: 15 Mar 2005, 01:22
Tatry, ktoré vlastním: Tatra 613-3
Tatra 613-3
Tatra 613-4
Bydlisko: Prešov
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Derick » 11 Jan 2007, 02:23

To je perfektný tuning,tá603ka :lol: Fakt super :D

Ambiciózní tajemníček

Príspevok od užívateľa Ambiciózní tajemníček » 11 Jan 2007, 10:06

Taky jsem viděl jednu 603 s vytuněnou palubní deskou z T613. Ale není to ani jedna z těch dvou zde zveřejněných. Takže už víme o třech. Zdá se, že to byl oblíbený tuning. Jestlipak je mezi těmi třemi vozy nějaká spojitost nebo to prostě napadlo tři lidi nezávisle na sobě?

etienne
Správca diskusného systému
Príspevky: 4117
Dátum registrácie: 09 Feb 2004, 18:51
Bydlisko: Bratislava
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa etienne » 11 Jan 2007, 10:16

Podla mna nezavisle od seba - chceli ist s dobou. tak ako kedysi na T613-1 sa davali sedadla s opierkou lebo to bolo modernejsie, ina palubovka lebo bola novsia atd, chceli aj 603kari ist s dobou :-)

Užívateľov profilový obrázok
Stevo
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1180
Dátum registrácie: 10 Feb 2004, 09:41
Tatry, ktoré vlastním: taka bordova
Bydlisko: Garáž
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Stevo » 11 Jan 2007, 10:34

Inac som celkom zvedavy ci na mna bude niekto o 20 rokov nadavat ze som 4:3 navi vymenil za 16:9 :shock:
:D

Užívateľov profilový obrázok
Luboš
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 6491
Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 11:30
Tatry, ktoré vlastním: :::::::::::::::::::::::::
1953 - T805
1975 - T2-603
1977 - T613
1981 - T613-2
1982 - T613-2
1987 - T613-3
1991 - T613-3
1991 - T613-4
Bydlisko: ČR
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Luboš » 11 Jan 2007, 12:02

Určitě... :D

Užívateľov profilový obrázok
Zdicho
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1174
Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 00:22
Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
Bydlisko: Čórtův hrad
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Zdicho » 11 Jan 2007, 14:32

Erik napísal:Ja som na nej sice ziadne upravy nerobil, ale dalo by sa to nazvat ako mierny tuning :D . Cire predne smerovky, na prednej kapote tie plastove srandy na zlepsenie privodu vzduchu, 4-kove narazniky, spataky z Lancie Thesys, elektorny 15 palcove origos tatrovacke, palubovka potiahnuta semisom, atd :) . No ale to iste by sem mohol napisat aj zdicho :wink: . No k tomu znizovaniu- robia to aj krnepaci v Prahe, tam to mas sice drahe, ale najistejsie. Este som pocul o jednej amaterskej uprave- ze ak sa na aute dlhsiu dobu nejazdi, hodit do kufra 6 vreciek cementu a nechat ich tam par mesiacov- unavia sa tak pruziny bez dalsich neziaducich vplyvov- ale chytal som sa za brucho ked som o tom pocul :lol: .A k zvysovaniu vykonu- ak by som mal klasicky karburatorovy stvorkvalt, tak by som postupoval vymenou karbecov za priamy vstrek, 5° prevodovka, znizene hlavy mozno az prevrtanie valcov na vacsi objem, ostre vacky diferak 3,9 atd...
Erik, my god!!!

Já bych určitě na auto nedal "tie plastové srandy", "spataky z Lancie Thesys" a už vůůůůbec nééé semish na palubku :? :cry: :wink:

Napísať odpoveď

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 0 neregistrovaných