Tuning
-
- Diskutujúci
- Príspevky: 42
- Dátum registrácie: 12 Apr 2006, 20:52
- Kontaktovať užívateľa:
- radek
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 1971
- Dátum registrácie: 29 Okt 2004, 08:24
- Tatry, ktoré vlastním: .........................
Tatra 613 "all in one"
Tatra 613-4 CH - Kontaktovať užívateľa:
No fota zrovna nemám po ruce, ale předek jde snížit nemýlím-li se až o 127 mm, i když běžnější úpravou je snížení o 83 mm (aby šlo ještě bezpečně parkovat třeba u Hypernovy, a jinde kde mají ty vysoké obrubníky), elektrony se dávají 19", šíře 8", s roztečí 5x114,3 a středovým otvorem 52 mm, na rozumné zvýšení výkonu motoru (bez nebezpečí mechanického poškození) stačí instalace iridiových svíček (jak jednomu známému v Maďarsku změřili na válcové brzdě, jedna svíčka přinesla výkon tuším 8 kW, takže krát 8 to je cca 64kW navíc) + sání se doplňuje bavlněným konusovým vzduchovým filtrem Green. Jo a je vhodné vyměnit trysky prvních stupňů obou karburátorů za hodnotu 314. S tímhle chvíli pojezdit, je to velmi příjemné a živé a časem, když budeš chtít pokračovat v úpravách, dá se ještě přitvrdit na časování rozvodu a na výfukovém traktu.
- michal heky
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 719
- Dátum registrácie: 28 Máj 2004, 22:10
- Tatry, ktoré vlastním: T613-3
- Bydlisko: Praha, Kobylisy
- Kontaktovať užívateľa:
- Erik
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 807
- Dátum registrácie: 25 Nov 2004, 22:24
- Kontaktovať užívateľa:
Ja som na nej sice ziadne upravy nerobil, ale dalo by sa to nazvat ako mierny tuning . Cire predne smerovky, na prednej kapote tie plastove srandy na zlepsenie privodu vzduchu, 4-kove narazniky, spataky z Lancie Thesys, elektorny 15 palcove origos tatrovacke, palubovka potiahnuta semisom, atd . No ale to iste by sem mohol napisat aj zdicho . No k tomu znizovaniu- robia to aj krnepaci v Prahe, tam to mas sice drahe, ale najistejsie. Este som pocul o jednej amaterskej uprave- ze ak sa na aute dlhsiu dobu nejazdi, hodit do kufra 6 vreciek cementu a nechat ich tam par mesiacov- unavia sa tak pruziny bez dalsich neziaducich vplyvov- ale chytal som sa za brucho ked som o tom pocul .A k zvysovaniu vykonu- ak by som mal klasicky karburatorovy stvorkvalt, tak by som postupoval vymenou karbecov za priamy vstrek, 5° prevodovka, znizene hlavy mozno az prevrtanie valcov na vacsi objem, ostre vacky diferak 3,9 atd...
Tuning nepotřebuje žádné auto, ale udělat se dá (jak nám říká praxe) na čemkoliv. Ale ten dotaz na začátku tohoto vlákna je prostě úchvatný. Řekněme, že lze mít určitý obdiv k lidem, kteří se snaží s nějakými rozumnými výsledky o úpravu továrního provedení vozu, ale takoví lidé se zpravidla neptají na internetu, co mají dělat. Odpovědi jim místo anonymů ve fóru dává jejich vlastní mozek.lada napísal:TATRA je prostě TATRA.Ta žádný tuning nepotřebuje Na hraní jsou škodovky
- tomas
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 2325
- Dátum registrácie: 01 Jún 2004, 23:06
- Kontaktovať užívateľa:
Radek, fajn tipy, idem na to
Inak nevravi sa uprave vzhladu skor styling, jak tuning?
No ja sa vyjadrim radsej len ku podvozku, v SOS maju, teda mali pruziny z M96, alebo 97, uz neviem. Su kratsie okolo 7-8cm a 1ks stal okolo 1700Kc.
Podvozok (tlmice, pripadne aj pruziny) na objednavku spravi HP sporting.
A teraz jednu historku. V jednej firme ma dokonca presviedcali, ze mi votunia brzdy, daju vacsie kotuce a brzdice.
Inak nevravi sa uprave vzhladu skor styling, jak tuning?
No ja sa vyjadrim radsej len ku podvozku, v SOS maju, teda mali pruziny z M96, alebo 97, uz neviem. Su kratsie okolo 7-8cm a 1ks stal okolo 1700Kc.
Podvozok (tlmice, pripadne aj pruziny) na objednavku spravi HP sporting.
A teraz jednu historku. V jednej firme ma dokonca presviedcali, ze mi votunia brzdy, daju vacsie kotuce a brzdice.
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 5 neregistrovaných