Tak som si konečne splnil môj sen
- ondrej
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 3867
- Dátum registrácie: 29 Máj 2004, 11:05
- Kontaktovať užívateľa:
Mojžo - ďakujem!
k tomu čalúneniu - ku koncu výroby sa používalo najčastenjšie modré čalúnenie s čiernou koženkou (použité napr. v mojej, aj Lubošovej T603 z 1975), predtým sa používalo často šedé čalúnenie s čiernou koženkou (okolo 1969-70), alebo aj modré čalúnenie so sivou koženkou (menej pekná kombinácia). Na ešte starších vozoch sa zase často objavovalo červené čalúnenie s červenou, alebo čiernou koženkou (všetko platí pre čierne vozy).
Nejaké všeobecné závery na priradenie farby interiéru k roku výroby by som si ale netrúfol robiť.
Na obr. sivé čalúnenie c čiernou koženkou, ktoré bolo asi najčastejšie vidieť u vozov 1969-1972...
k tomu čalúneniu - ku koncu výroby sa používalo najčastenjšie modré čalúnenie s čiernou koženkou (použité napr. v mojej, aj Lubošovej T603 z 1975), predtým sa používalo často šedé čalúnenie s čiernou koženkou (okolo 1969-70), alebo aj modré čalúnenie so sivou koženkou (menej pekná kombinácia). Na ešte starších vozoch sa zase často objavovalo červené čalúnenie s červenou, alebo čiernou koženkou (všetko platí pre čierne vozy).
Nejaké všeobecné závery na priradenie farby interiéru k roku výroby by som si ale netrúfol robiť.
Na obr. sivé čalúnenie c čiernou koženkou, ktoré bolo asi najčastejšie vidieť u vozov 1969-1972...
- Mojžo
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 4098
- Dátum registrácie: 09 Feb 2004, 21:46
- Bydlisko: mám
- Kontaktovať užívateľa:
Ondrej ďakujem sú to pre mňa cenné poznatky, pretože o T603 čo sa týka takýchto pikošiek zas až tak veľa neviem.
Teším sa, až sa dostanem do stavu že budem riešiť akú farebnú kombináciu zvolím do interiéru. Takmer na 100 percent som už ale rozhodnutý že bude vyzerať práve tak, ako na tvojej fotke.
TatraplanuZdar: 1. vozík bol z požičovne. 2. U mňa v garáži a budem to robiť ja s priateľmi ktorí sú už nažhavení No a nakoniec: Nie, nie je z Michaloviec
Teším sa, až sa dostanem do stavu že budem riešiť akú farebnú kombináciu zvolím do interiéru. Takmer na 100 percent som už ale rozhodnutý že bude vyzerať práve tak, ako na tvojej fotke.
TatraplanuZdar: 1. vozík bol z požičovne. 2. U mňa v garáži a budem to robiť ja s priateľmi ktorí sú už nažhavení No a nakoniec: Nie, nie je z Michaloviec
- stastnytatrovak
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 295
- Dátum registrácie: 07 Jún 2005, 22:34
- Tatry, ktoré vlastním: Prechodne bez auta...
- Bydlisko: Soenderborg, Dansko
- Kontaktovať užívateľa:
- stastnytatrovak
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 295
- Dátum registrácie: 07 Jún 2005, 22:34
- Tatry, ktoré vlastním: Prechodne bez auta...
- Bydlisko: Soenderborg, Dansko
- Kontaktovať užívateľa:
- skovi
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 280
- Dátum registrácie: 14 Dec 2004, 18:15
- Tatry, ktoré vlastním: T603 1959,1961,1962, 1973
- Bydlisko: Nové Mesto n/V
- Kontaktovať užívateľa:
Viď : http://www.tatra.demon.nl
BRAKE SERVO: the brake servo fitted on the T603-2 with disc brakes (1967-1975) is identical to the brake servo which was fitted on the Skoda S1203 van (1970-1986). The only small differences are alterations on parts 42, 43 and 49 (see exploded view below), but this causes no problems with fitting the servo on a T603-2. A Czech friend of mine can obtain renovated S1203 servos. If you're interested please let me know.
NOTE: The brake servo on the T603 is accessible through the inspection hatch behind the rear bench in the passenger compartment. The brake servo is mounted on the left hand side and is connected to the car body by three nuts (one on the rear and two on the front).
BRAKE SERVO: the brake servo fitted on the T603-2 with disc brakes (1967-1975) is identical to the brake servo which was fitted on the Skoda S1203 van (1970-1986). The only small differences are alterations on parts 42, 43 and 49 (see exploded view below), but this causes no problems with fitting the servo on a T603-2. A Czech friend of mine can obtain renovated S1203 servos. If you're interested please let me know.
NOTE: The brake servo on the T603 is accessible through the inspection hatch behind the rear bench in the passenger compartment. The brake servo is mounted on the left hand side and is connected to the car body by three nuts (one on the rear and two on the front).
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 37 neregistrovaných