No mluvím z vlastní zkušenosti, ta dědova byla rok výroby 1969 a v roce 1974 ji kupoval po generálce z ministerstva vnitra..D.A. napísal:Po 5 letech do soukromých rukou je na tu dobu docela fofr. Obvyklé bylo, že auto šlo od velkých papalášů na dalších min. 5 let někam níže; některé naše 613 sloužily "státu" i 16 roků... A generálek ve fabrice prošly nepočítaně
Barva na T603
-
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 1505
- Dátum registrácie: 26 Jún 2006, 08:26
- Tatry, ktoré vlastním: Šestsettrojky
- Bydlisko: Karwin
- Kontaktovať užívateľa:
- čadík
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 357
- Dátum registrácie: 17 Júl 2006, 09:33
- Tatry, ktoré vlastním: mám černočernou T613
hledám barevnou T613VB - Bydlisko: matka měst
- Kontaktovať užívateľa:
Měl bych jedno vysvětlení: od počátku náběhu sériové výroby až do konce roku 1975 bylo (až na několik vyjímek) téměř jediným odběratelem T613 FMV. A ostatní zájemci z řad podniků a ministerstev tou dobou obdržely stále vyráběné, zcela nové T603, přestože se třásly taky na T613 (není divu, když ohlašovaná roční produkce měla být 3500 vozů). Proto ten nezájem státní služby o generálkované "zánovní" T603...jack napísal:No mluvím z vlastní zkušenosti, ta dědova byla rok výroby 1969 a v roce 1974 ji kupoval po generálce z ministerstva vnitra..D.A. napísal:Po 5 letech do soukromých rukou je na tu dobu docela fofr. Obvyklé bylo, že auto šlo od velkých papalášů na dalších min. 5 let někam níže; některé naše 613 sloužily "státu" i 16 roků... A generálek ve fabrice prošly nepočítaně
Po roce 1978, kdy byl rapidně omezen počet "oprávněných" uživatelů T613, těm již nevyvoleným nezbývalo, než dosavadní T613 udržet v provozu za každou cenu, výměna za Volhu či dokonce Š105/120 byla pro mnoho z nich nepřijatelná...
- Luboš
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 6491
- Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 11:30
- Tatry, ktoré vlastním: :::::::::::::::::::::::::
1953 - T805
1975 - T2-603
1977 - T613
1981 - T613-2
1982 - T613-2
1987 - T613-3
1991 - T613-3
1991 - T613-4 - Bydlisko: ČR
- Kontaktovať užívateľa:
Má T2-603 se dostala do soukromých rukou po 6,5 roce služby pro Velvyslanectví NDR, měla v té době najeto překvapivě velmi málo km, ani né 90 tis., tak se na ní naštěstí žádné generální opravy výměnným způsobem a podobné zrůdnosti nekonaly a skoro v takovém stavu se před pár lety přesunula do mé garáže.
Také mám zatím na celém autě původní lak, menších prasklin je dost, ale ty bych ještě přežil. Horší je, že se bude muset provést výměna lemů všech blatníků (po dvou letech váhání už jsou konečně vyrobené ), tak také zvažuju, jestli nepřestříkat celé auto...
Také mám zatím na celém autě původní lak, menších prasklin je dost, ale ty bych ještě přežil. Horší je, že se bude muset provést výměna lemů všech blatníků (po dvou letech váhání už jsou konečně vyrobené ), tak také zvažuju, jestli nepřestříkat celé auto...
pozri tu http://www.chemolak.sk/index.php?www=ca ... id_item=72
Momentálne asi najhoší typ farby.
Momentálne asi najhoší typ farby.
-
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 1505
- Dátum registrácie: 26 Jún 2006, 08:26
- Tatry, ktoré vlastním: Šestsettrojky
- Bydlisko: Karwin
- Kontaktovať užívateľa:
Informace ohledně barvy mám od pana Komárka, který svou 603ku bude acetónkou ze starých zásob stříkat. Má i brusnou pastu. Vše ale pro svou potřebu. Kdyby se Ti podařilo acetónku sehnat, dej si bacha jestli neprošla mrazem. Kdybych se já rozhodl dát na mou 603ku nový kabát, byla by to ultra černá barva, kterou se stříkaly 613ky.
- ivkej
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 346
- Dátum registrácie: 19 Sep 2007, 15:58
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Barva na T603
ahoj, potrebovali by sme radu. Poradil by mi niekto ak nie je tajomstvom aké farby a v akom pomere treba zmiešať, aby sme dostali vojenskú "khaki" farbu? prípadne nejaký link? ďakujem...potrebovali by sme zatrieť niečo na P-V3S
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 6 neregistrovaných