Tak po delší době je tu.... hádanka
- radek
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 1971
- Dátum registrácie: 29 Okt 2004, 08:24
- Tatry, ktoré vlastním: .........................
Tatra 613 "all in one"
Tatra 613-4 CH - Kontaktovať užívateľa:
Tak po delší době je tu.... hádanka
Dáme něco lehkého, prázdninového, tak vážení diskutující, můžete rozvinout všemožné teorie, jak vznikly v zobrazeném povrchu tyto geometricky rozmístěné stopy a čím byly vytvořeny ......
- radek
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 1971
- Dátum registrácie: 29 Okt 2004, 08:24
- Tatry, ktoré vlastním: .........................
Tatra 613 "all in one"
Tatra 613-4 CH - Kontaktovať užívateľa:
Ano, bylo to jednoduché. Byla to T813, upravená pro truck-trial, a byl to její rozjezd, natvrdo, v plněpohonném stavu, přes zakázkovou keramickou spojku. Velmi interesantní.......
Nicméně, mám tu něco "zajímavého" pro majitele "kadle-kadle/TDi" motorizovaných osobních přibližovadel, moc jich tu tedy není, většina lidí má rozum, ale najdou se i tací co si život bez černých sazí a rakovinotvorných sloučenin nedokáží představit, takže specielně pro ně - viz foto - kdyby jste si to nachytali do igelitových pytlů, nepochybně by na to šlo s dnešními koncernovými motory den v kuse ještě jezdit.....
Nicméně, mám tu něco "zajímavého" pro majitele "kadle-kadle/TDi" motorizovaných osobních přibližovadel, moc jich tu tedy není, většina lidí má rozum, ale najdou se i tací co si život bez černých sazí a rakovinotvorných sloučenin nedokáží představit, takže specielně pro ně - viz foto - kdyby jste si to nachytali do igelitových pytlů, nepochybně by na to šlo s dnešními koncernovými motory den v kuse ještě jezdit.....
- michal heky
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 719
- Dátum registrácie: 28 Máj 2004, 22:10
- Tatry, ktoré vlastním: T613-3
- Bydlisko: Praha, Kobylisy
- Kontaktovať užívateľa:
- radek
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 1971
- Dátum registrácie: 29 Okt 2004, 08:24
- Tatry, ktoré vlastním: .........................
Tatra 613 "all in one"
Tatra 613-4 CH - Kontaktovať užívateľa:
Mno, všechny benzínové Zily ten kopeček "vyběhly" jako nic, a nad koncovkami výfuků se maximálně tetelil vzduch. V3S úplně v pohodě, trošku šedých čoudíků, ale stále krz ně bylo vidět. Liazy a IFY či co to bylo - totéž, takový ten šedý až černý čoud, třeba jako když chce někdo s koncernovým 1.9 TDi najednou na dálnici předjet, šlápne na to a Bosch to neukočíruje. Pak tam byla jedna neměcká T813, v krásném stavu a se zvukem motoru jako samet, která taky skoro nevyloudila čmoudíka ale ten kopeček nevyjela, skoro chcípla. Tedy nepochybně kvalitně seřízené čerpadlo. Ostatní 813, které to vyjely prostě produkovaly tyto černé věci a v tomto množství, bez rozdílu stavu či úrovně týmu. Toto pozorování mě vede k myšlence, že když má tedy ta zázračná trubková konstrukce někam vyjet, aby potvrdila své kvality jak je jedinečná a projede úplně všude, je k tomu zapotřebí až nesmyslné množství PHM, protože je třeba počítat s tím, že ho polovinu motor spálí a zbytek odteče výfukem, neboli kdo řádně nepoladí čerpadlo, ani si neškrtne. Tímto mají truck-trialové týmy můj nefalšovaný obdiv, musí být opravu řádně finančně zajištěni a vždycky si na ně vzpomenu, když mě bude chtít technik na stanici ME buzerovat za to, že mám slabší jednu lambda sondu a tak asi o 0,05% překračuji běžnou hodnotu obsahu CO.
- MarekK
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 1912
- Dátum registrácie: 23 Jún 2005, 21:48
- Tatry, ktoré vlastním: Tatra 613-4 (1993)
- Bydlisko: Olomouc
- Kontaktovať užívateľa:
...jasne za mostom je také betónové zvodidlo a za ním je vidiet v tom lepšom prípade otvorený kufor koktávky s radarom, v tom horšom prípade je vidiet len v spetnom zrcátku polišmena s radarom na statíve, vyberaju to za tou vodnou nádržou...(je to vodná nádrž? také to malé odpočívadielko? ja to nestíham pozerat, lavý pruh je daleko, ale nie jazdím len tachometrových 140 )
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 22 neregistrovaných