Tatra 57 "Béčko"
- JiF
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 111
- Dátum registrácie: 07 Mar 2006, 17:33
- Tatry, ktoré vlastním: Tatra 57A
Tatra 97 - Bydlisko: Ceske Budejovice, CZ
- Kontaktovať užívateľa:
Vzkaz pro tajemníčka:
Myslím, že kombinované čalounění v Tvém příspěvku je výsledkem profesionálního přečalounění v pozdější době.
No a zelená kladívková v mém béčku neměla s potahy na sedadlech nic společného. Auto bylo předchozím majitelem přečalouněno látkou s kombinací hnědé, okrové a béžové barvy. Patrně při té příležitosti došlo ke "zveselení interieru" i přebarvením některých částí zelenou kladívkovou barvou.
Na zelené potahy se tu odkazoval někdo jiný.
Myslím, že kombinované čalounění v Tvém příspěvku je výsledkem profesionálního přečalounění v pozdější době.
No a zelená kladívková v mém béčku neměla s potahy na sedadlech nic společného. Auto bylo předchozím majitelem přečalouněno látkou s kombinací hnědé, okrové a béžové barvy. Patrně při té příležitosti došlo ke "zveselení interieru" i přebarvením některých částí zelenou kladívkovou barvou.
Na zelené potahy se tu odkazoval někdo jiný.
Škoda že se nevyráběla dál.
Jako veteránistovi se mi sice moc nelíbí, ale jako Tatrovák bych ji bral. Věřím že zvláště v provedení kombi by jistě našla hodně zájemců i v 50tých letech, pro svoji nenáročnost na údržbu a výdrž. Vždyť Š-Octávia má taky pouze vylepšený podvozek z Populára , který má mnohem horší jízdní vlastnosti než T-57B. Samozřejmně kromě výkonu motoru a brzd, ale to by se dalo vylepšit i u T-57B.
Jako veteránistovi se mi sice moc nelíbí, ale jako Tatrovák bych ji bral. Věřím že zvláště v provedení kombi by jistě našla hodně zájemců i v 50tých letech, pro svoji nenáročnost na údržbu a výdrž. Vždyť Š-Octávia má taky pouze vylepšený podvozek z Populára , který má mnohem horší jízdní vlastnosti než T-57B. Samozřejmně kromě výkonu motoru a brzd, ale to by se dalo vylepšit i u T-57B.
Tak nám nějak chcípla ta zajímavá a šťavnatá diskuse o tatrách, kolem kterých se neblýská aureola exkluzivity a kolem kterých se asi proto nemotá tolik zamindrákovaných lidí. To je škoda, proto bych si dovolil navázat.
Ještě jsme myslím neřešili u béček otázku předního nárazníku. Je to další z věcí, ve které nemám úplně jasno, tak třeba něco dáme dohromady.
- Měla přední nárazník všechna béčka?
- Existoval jeden typ nebo více typů nárazníku?
A nakonec bych si dovolil přihřát svoji polívčičku: nemáte někdo navíc béčkový nárzaník? V nějakém použitelném stavu. Na mém autě mi po nárazníku zbyla jen rezavá torza těch trubkovitých parohů, na kterých nárazník drží (tedy spíš jsem je k tomu dostal, na autě naštěstí nebyly).
Ještě jsme myslím neřešili u béček otázku předního nárazníku. Je to další z věcí, ve které nemám úplně jasno, tak třeba něco dáme dohromady.
- Měla přední nárazník všechna béčka?
- Existoval jeden typ nebo více typů nárazníku?
A nakonec bych si dovolil přihřát svoji polívčičku: nemáte někdo navíc béčkový nárzaník? V nějakém použitelném stavu. Na mém autě mi po nárazníku zbyla jen rezavá torza těch trubkovitých parohů, na kterých nárazník drží (tedy spíš jsem je k tomu dostal, na autě naštěstí nebyly).
V prospektu ,,Hadimrška typ 57 b,, je uvedeno:,, K vozu patří tato výstroj: 1 oráfované náhradní kolo; 1 elektrické osvětlovací a startovací zařízení; 1 elektrická houkačka; 1 ruční houkačka ; 1 rychloměr s počítačem kilometrů,hodinami a vnitřním osvětlením; 1 nástropní lampa; 2 elektr. ukazovatel směru; 1 elektrický stirač; 1 zpětné zrcadélko; 2 věšáky na oděv; 1 přední nárazník ; 4 pochromované kryty kol; 1 lékárnička a veškeré k vozu patřící reservní součásti a nářadí podle zvláštního seznamu.,,
Řekl bych tedy že nárazník měly všechny ( i když co je u Tatry jisté ).
Řekl bych tedy že nárazník měly všechny ( i když co je u Tatry jisté ).
- Michael
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 1514
- Dátum registrácie: 05 Dec 2004, 20:42
- Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
- Bydlisko: ČR
- Kontaktovať užívateľa:
Pár postřehů:
První verze: Používala se i u Áčka a prvního Béčka. Tuším, že je uchycen pouze na skříni ventilátoru. Oba konce nárazníků slouží také jako držáky.
Druhá verze: Používal se i u T-75. Tento typ je uchycen na “Ypsilonech“, které jsou uchyceny na skříni ventilátoru a pod převodovkou.
Tyto dvě verze jsou tovární. U A i B se také montoval zadní nárazník ( za příplatek ). Osobně si myslím, že každé A - B nárazník nemělo. Další individuální montáž nárazníku byla velice častá ( hojně se používal nárazník z Tudora i jiných vozů ). Oba nárazníky jsou vypouklé.
AT: možná bych věděl kdo dělá nové nárazníky ( a tvaruje ).
První verze: Používala se i u Áčka a prvního Béčka. Tuším, že je uchycen pouze na skříni ventilátoru. Oba konce nárazníků slouží také jako držáky.
Druhá verze: Používal se i u T-75. Tento typ je uchycen na “Ypsilonech“, které jsou uchyceny na skříni ventilátoru a pod převodovkou.
Tyto dvě verze jsou tovární. U A i B se také montoval zadní nárazník ( za příplatek ). Osobně si myslím, že každé A - B nárazník nemělo. Další individuální montáž nárazníku byla velice častá ( hojně se používal nárazník z Tudora i jiných vozů ). Oba nárazníky jsou vypouklé.
AT: možná bych věděl kdo dělá nové nárazníky ( a tvaruje ).
- DRracer
- Správca diskusného systému
- Príspevky: 1586
- Dátum registrácie: 31 Máj 2004, 22:23
- Tatry, ktoré vlastním: Tatra 2-603 M68
Tatra 130 1:14 - Bydlisko: CR
- Kontaktovať užívateľa:
Michael: dobrej preklep "...se zEdním nárazníkem..." - v tomto pripade doslova
offtopic dotaz: co je to sestisedadlove auto vedle Acka? Chvili jsem si myslel, ze T75, ale ma to divnej zadek...
Zadni svetla Scintilla:
tady taky?
http://www.tatraportal.sk/popisky/t57/t57_33.jpg
offtopic dotaz: co je to sestisedadlove auto vedle Acka? Chvili jsem si myslel, ze T75, ale ma to divnej zadek...
Zadni svetla Scintilla:
tady taky?
http://www.tatraportal.sk/popisky/t57/t57_33.jpg
- Michael
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 1514
- Dátum registrácie: 05 Dec 2004, 20:42
- Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
- Bydlisko: ČR
- Kontaktovať užívateľa:
DR: To je T-52 s velice zajímavou karosérií!!! Kapota je původní - tatrovácká. Osobně si myslím, že káru vyrob. bří Bohumínští z Příboru nebo nějaká karosárna z Ostravy (vše časem zjistím).
To nejsou světla scintilla. Zadní světla scint. má například T-17 z TVCC Kopřivnice. Někde na webu jsem viděl fotku.
To nejsou světla scintilla. Zadní světla scint. má například T-17 z TVCC Kopřivnice. Někde na webu jsem viděl fotku.
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 76 neregistrovaných