Tatra 57 "Béčko"
Ploché zadní světlo - možná je z nějaké Škodovky? Nafotit můžu, jako neregistrovaný nemám asi právo sem dávat fotky
Spočítal jsem žebra na kapotě z 1940. Je jich 35. Ke kapotě, co mám na autě (1946) jsem se ještě nedostal, ale na fotce, ať počítám jak počítám, vidím jich 34. Doufám, že jsem se neseknul. Z fotky se to počítá blbě. Ale fakt je, že chromovaný rámeček masky není jak jsem psal záměnný.
Kastlík na baterku mám podobný jako na fotkách v odkazu, ale má souvislý lem kolem dokola, ne jen 4 chlopně.
Lahvově zelené béčko, co jste měli doma, má sání z čeho? Zámek na dveřích je dodělávka nebo jej některé vozy měly? Dveře z 1940 jej mají, na autě z 1946 už ale nebyl.
Spočítal jsem žebra na kapotě z 1940. Je jich 35. Ke kapotě, co mám na autě (1946) jsem se ještě nedostal, ale na fotce, ať počítám jak počítám, vidím jich 34. Doufám, že jsem se neseknul. Z fotky se to počítá blbě. Ale fakt je, že chromovaný rámeček masky není jak jsem psal záměnný.
Kastlík na baterku mám podobný jako na fotkách v odkazu, ale má souvislý lem kolem dokola, ne jen 4 chlopně.
Lahvově zelené béčko, co jste měli doma, má sání z čeho? Zámek na dveřích je dodělávka nebo jej některé vozy měly? Dveře z 1940 jej mají, na autě z 1946 už ale nebyl.
- DRracer
- Správca diskusného systému
- Príspevky: 1586
- Dátum registrácie: 31 Máj 2004, 22:23
- Tatry, ktoré vlastním: Tatra 2-603 M68
Tatra 130 1:14 - Bydlisko: CR
- Kontaktovať užívateľa:
Urcite muzes, jen je asi limitovano mnozstvi...Ambiciózní tajemníček napísal:Nafotit můžu, jako neregistrovaný nemám asi právo sem dávat fotky
All:
Dalsi namety diskuse:
1. jak je to s temi kapotami - mame 3 provedeni -
a) klicka T, umistena vyse
b) klicka O, umistena v otvoru u dolniho okraje masky
c) klicka T, umistena zcela mimo masku, otvor pro startovani volny
2. Naporove vetrani - od kdy, ktera Becka to mela
- Michael
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 1514
- Dátum registrácie: 05 Dec 2004, 20:42
- Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
- Bydlisko: ČR
- Kontaktovať užívateľa:
...
- Prílohy
-
- článek foit 2.jpg
- (194.65 KiB) 415 stiahnutí
-
- článek foit 1.jpg
- (188.85 KiB) 452 stiahnutí
- Michael
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 1514
- Dátum registrácie: 05 Dec 2004, 20:42
- Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
- Bydlisko: ČR
- Kontaktovať užívateľa:
....
- Prílohy
-
- článek foit 3a.jpg (140.95 KiB) 15739 zobrazení
-
- článek foit 2a.jpg
- (342.86 KiB) 386 stiahnutí
-
- článek foit 1a.jpg
- (255.77 KiB) 375 stiahnutí
-
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 224
- Dátum registrácie: 14 Jún 2005, 13:32
- Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
- Bydlisko: Senica
- Kontaktovať užívateľa:
Tatra 57b
Chcem sa opytať či má niekto rozmery
podvozku t57b.
Ako ho rozobrať aby sa dal do MB-Vito.
A ešte koľko môže stáť podvozok 57b s motorom,
ale inak vo veľmi zlom stave
podvozku t57b.
Ako ho rozobrať aby sa dal do MB-Vito.
A ešte koľko môže stáť podvozok 57b s motorom,
ale inak vo veľmi zlom stave
Přesné rozměry nevím, ale rozchod kol je 1200 mm a rozvor náprav 2550 mm, tak to z toho snad odvodíš (plus cca 20 cm). Nejlépe jde odpojit motor od převodovky (odpojíš tím i přední nápravu), ostatní spoje jsou většinou zarezlé a dost těžko se rozebírají.Diferák je na rouru nasunut, je dole rozříznut a stažen šroubem a proti pootočení je nehoře zajištěn kolíkem. Převodovka je rovněž nasunuta na rouru, dole rozříznutá a sevřena šroubem, pojistný kolík je z boku. Pozor hřídel náhonu tachometru se musí vyšroubovat ze všeho nejdřív (pokud tam ještě je) protože prochází skrz rouru.Ceny se pohybují od 3 000,- do 10 000,- Kč (v CZ navím jak na SK).
Přesně takový zámek, jako zde uveřejnil na fotce Michael, mám i já na dveřích béčka z roku 1940.
Modrý valníček s béčkovou kapotou za plotem - bylo se tam ptát více lidí, majitel nedá a nedá. Prý bude jednou renovovat. Ale někdo mu zapomněl říct, že život je na takovéhle věci sakra krátký a kromě toho, s každým rokem, po který se renovace odkládá, mu roste potřebná částka. Auto venku chátrá, použitelné díly z burz mizí, staří fachmani vymírají, technologie se mění, cena práce se zvyšuje, inflace roste. Ne, že bych mu chtěl radit, co s tím má dělat. Ale ať se na mne nezlobí, při řečech o tom, že tohle bude jednou renovovat si snad klepat na čelo můžu, ne?
A znovu ke kapotám: spočítal jsem žebra na obou svých béčkových kapotách a skutečně: kapota z 1940 má 35 žeber, kapota z 1946 má 34 žeber. Obě mají kliku s okem, obě ji mají mezi dvojicí svislých chromovaných lišt.
Kapota, kterou sem dal na fotkách MarekK se zavírá jak? Je to provedení na "T" kliku?
No a další dotaz do pranice: spouštěče byly u béček vždy na pedál? Moje béčko z 1946 (a viděl jsem to i u některých dalších) má spuštěč na táhlo. Přitom v přířučkách se píše vždy o pedálu.
Modrý valníček s béčkovou kapotou za plotem - bylo se tam ptát více lidí, majitel nedá a nedá. Prý bude jednou renovovat. Ale někdo mu zapomněl říct, že život je na takovéhle věci sakra krátký a kromě toho, s každým rokem, po který se renovace odkládá, mu roste potřebná částka. Auto venku chátrá, použitelné díly z burz mizí, staří fachmani vymírají, technologie se mění, cena práce se zvyšuje, inflace roste. Ne, že bych mu chtěl radit, co s tím má dělat. Ale ať se na mne nezlobí, při řečech o tom, že tohle bude jednou renovovat si snad klepat na čelo můžu, ne?
A znovu ke kapotám: spočítal jsem žebra na obou svých béčkových kapotách a skutečně: kapota z 1940 má 35 žeber, kapota z 1946 má 34 žeber. Obě mají kliku s okem, obě ji mají mezi dvojicí svislých chromovaných lišt.
Kapota, kterou sem dal na fotkách MarekK se zavírá jak? Je to provedení na "T" kliku?
No a další dotaz do pranice: spouštěče byly u béček vždy na pedál? Moje béčko z 1946 (a viděl jsem to i u některých dalších) má spuštěč na táhlo. Přitom v přířučkách se píše vždy o pedálu.
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 1 neregistrovaný