T613 s pravostraným řízením
- Luboš
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 6491
- Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 11:30
- Tatry, ktoré vlastním: :::::::::::::::::::::::::
1953 - T805
1975 - T2-603
1977 - T613
1981 - T613-2
1982 - T613-2
1987 - T613-3
1991 - T613-3
1991 - T613-4 - Bydlisko: ČR
- Kontaktovať užívateľa:
T613 s pravostraným řízením
Nechci moc dělat reklamu, ale je to součást historie...
Na http://www.tipcars.com je k dipozici za 371 000 Kč ta dávno zapomenutá T613 "TMT Bischop"
Máte zájem? Najeto jen 75 000 km. Vyrobena 1991, do provozu prý až 1993.
Na http://www.tipcars.com je k dipozici za 371 000 Kč ta dávno zapomenutá T613 "TMT Bischop"
Máte zájem? Najeto jen 75 000 km. Vyrobena 1991, do provozu prý až 1993.
- Prílohy
-
- bis1.jpg (57.1 KiB) 16193 zobrazení
-
- bis2.jpg (50.4 KiB) 16197 zobrazení
-
- bis3.jpg (30.71 KiB) 16196 zobrazení
-
- bis4.jpg (50.14 KiB) 16194 zobrazení
-
- bis5.jpg (49.71 KiB) 16196 zobrazení
- Luboš
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 6491
- Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 11:30
- Tatry, ktoré vlastním: :::::::::::::::::::::::::
1953 - T805
1975 - T2-603
1977 - T613
1981 - T613-2
1982 - T613-2
1987 - T613-3
1991 - T613-3
1991 - T613-4 - Bydlisko: ČR
- Kontaktovať užívateľa:
Pro úplnost odkaz na konkureční fórum, kde se o téhle (?) možná už také diskutovalo:
http://www.tatraklubbrno.cz/phorum/read ... reply_2625
http://www.tatraklubbrno.cz/phorum/read ... reply_2625
No rok 1991 s motorem 4iKat asi těžko, že.
Zato v roce 1993 vzniklo několik vozů pro Bishopa, označených jako T613-5. Byly to:
11670 modrá metalíza,
11671 zelená metalíza,
11673 červená metalíza,
A ještě v roce 1994 odešla do Anglie Bishopovi jedna pětka (č. 11676 modrá) a nějaká zapomenutá Korejka (černá trojka OTS-EX 11177).
Pokud jde o rok 1991, zdá se, že Bishopovi do Anglie odešla trojka OTS-EX č. 11134. Jde o převlečenou Korejku a opět je vedena jako černá.
Zdá se, že jsem v záznamech našel také tu červenou, která je na fotkách, ale psát k tomu sem raději nic nebudu.
Zato v roce 1993 vzniklo několik vozů pro Bishopa, označených jako T613-5. Byly to:
11670 modrá metalíza,
11671 zelená metalíza,
11673 červená metalíza,
A ještě v roce 1994 odešla do Anglie Bishopovi jedna pětka (č. 11676 modrá) a nějaká zapomenutá Korejka (černá trojka OTS-EX 11177).
Pokud jde o rok 1991, zdá se, že Bishopovi do Anglie odešla trojka OTS-EX č. 11134. Jde o převlečenou Korejku a opět je vedena jako černá.
Zdá se, že jsem v záznamech našel také tu červenou, která je na fotkách, ale psát k tomu sem raději nic nebudu.
- Mojžo
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 4098
- Dátum registrácie: 09 Feb 2004, 21:46
- Bydlisko: mám
- Kontaktovať užívateľa:
V onom článku sa píše, že firma Motive Power vo veľkej Británii prestavala motor T613 na riadené viacbodové vstrekovanie s trojcestnými riadenými katalyzátormi.
Čiže môj tip - prvý motor so vstrekovaním paliva bol práve v prvom exemplári ETB.
Tak sa to píše aj v článku "Banking on Czechs" kde je písané niečo v zmysle že Tatra túto modernizáciu u firmy Motive Power objednala. Ale trocha v tom mám už hmlu dlho som ten článok nevidel
Čiže môj tip - prvý motor so vstrekovaním paliva bol práve v prvom exemplári ETB.
Tak sa to píše aj v článku "Banking on Czechs" kde je písané niečo v zmysle že Tatra túto modernizáciu u firmy Motive Power objednala. Ale trocha v tom mám už hmlu dlho som ten článok nevidel
- ondrej
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 3867
- Dátum registrácie: 29 Máj 2004, 11:05
- Kontaktovať užívateľa:
omyl, fakty, na ktoré sa pýtaš, už tak chronicky známe a jasné nie sú, predpokladám ale, že ETB vzniklo úpravou z T613-3. Či to však bola 11134, neviem. Doteraz som vôbec nevedel, že nejaká 11134 vôbec existuje...Ambiciózní tajemníček napísal:No dobře, když je to tedy chronicky známé, tak které z těch aut, co šly Bishopovi, bylo přestavěno na ETB? Byla to ta černá korejka z roku 1991 v.č. 11134? A co to druhé ETB? A které auto mělo ten první motor iKAT? Ty pětky asi těžko. V době, kdy šly do Anglie už se Mi prodávalo zákazníkům v ČR.
Prvý motor iKat bol údajne v jednej z ETB, bol vyvinutý v Anglicku v spolupráci s fabrikou a skúšaný tuším u Jaguara, a mal mierne odlišné výkonové parametre, ako neskoršie Mi. ETB malo tiež prvé päťstupňové prevodovky, kt. vznikli tiež v úzkej spolupráci s kopřivnickým vývojom. ETB predchádzali modelu T613-4, podobne ako T613-5 (neviem, či je to oficiálne označenie) predchádzali M´95.
- Mojžo
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 4098
- Dátum registrácie: 09 Feb 2004, 21:46
- Bydlisko: mám
- Kontaktovať užívateľa:
Áno Ondrej, tiež máš pravdu.
Dizajn nárazníkov T613-4 je práve z ETB, takisto ako aj modernizované rozvody kúrenia.
T613-5 boli v Británii už v roku 1994 (článok Banking on Czechs) a mali jasné dizajnové prvký M95, interiér však v štýle ETB, takmer rovnaký. T613-5 mal napríklad obedzovač otáčok na 6600 za minútu
Dizajn nárazníkov T613-4 je práve z ETB, takisto ako aj modernizované rozvody kúrenia.
T613-5 boli v Británii už v roku 1994 (článok Banking on Czechs) a mali jasné dizajnové prvký M95, interiér však v štýle ETB, takmer rovnaký. T613-5 mal napríklad obedzovač otáčok na 6600 za minútu
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 63 neregistrovaných