Novy projekt
-
- Správca diskusného systému
- Príspevky: 4117
- Dátum registrácie: 09 Feb 2004, 18:51
- Bydlisko: Bratislava
- Kontaktovať užívateľa:
Ondrej: Ano, suhlasim s Tebou. Su ludia ktori nieco raz vidia a uz o sebe tvrdia, ze su profici...
Myslim si vsak, ze v prirucke by nebolo nic na zaklade coho by mohli nejaky prvok v motore rozostavit ci poskodit a mala by sluzit ludom ktori maju jednak tatru lebo sa im paci a do motoru sa nevyznaju (napr. ja) a jednak pre ludi ktori sa v motore vyznaju ale chcu mat nejaky zoznam aby nezabudli nieco odskusat....
Myslim si vsak, ze v prirucke by nebolo nic na zaklade coho by mohli nejaky prvok v motore rozostavit ci poskodit a mala by sluzit ludom ktori maju jednak tatru lebo sa im paci a do motoru sa nevyznaju (napr. ja) a jednak pre ludi ktori sa v motore vyznaju ale chcu mat nejaky zoznam aby nezabudli nieco odskusat....
- carlos
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 577
- Dátum registrácie: 14 Okt 2004, 17:35
- Tatry, ktoré vlastním: nechcem uviesť, akú Tatru mám
- Kontaktovať užívateľa:
-
už som videl všelijakýx čo robili podla príručky,a potom sa stalo ,že cez sacie mu do valca padla matica,alebo "len" zabudol desinu klúč v ventilátore
- Erik
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 807
- Dátum registrácie: 25 Nov 2004, 22:24
- Kontaktovať užívateľa:
Mne by sa taka prirucka velakrat zisla, nakolko niesom v konstrukcii T 613 az tak zbehly a s kazdym mensim ci vacsim problemom sa obraciam na kamarata alebo sa obraciam na TP tym ze tu vytvorim novu diskusiu. Bolo by dobre keby prirucka obsahovala nejake finty ktore ulahcia montaz(demontaz) jednotlivych suciastok. Napr. mal som problemy s vymontovanim startera, a radu som nasiel az tu na TP.
Usetrilo by to niektorym vela casu...
Etienne: mozem do tej databazy poslat fotky aj ja?
Usetrilo by to niektorym vela casu...
Etienne: mozem do tej databazy poslat fotky aj ja?
- MarekK
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 1912
- Dátum registrácie: 23 Jún 2005, 21:48
- Tatry, ktoré vlastním: Tatra 613-4 (1993)
- Bydlisko: Olomouc
- Kontaktovať užívateľa:
ale radek, ondrej, A.T. všetko vedia...už nepotrebujú žiadnu príručku, sú to chodiace príručky, ...
Ja by som tiež niečo také prijal, určite by mi to pomáhalo v bastlení a v hádzaní matiek do karburátora....
Carlos: neni tá príhoda "o padnutej matici" z učilašta na Coburgovej? tam tá matička nakoniec vypadla výfukovým potrubím von...viem to, počul som to od ......
Ja by som tiež niečo také prijal, určite by mi to pomáhalo v bastlení a v hádzaní matiek do karburátora....
Carlos: neni tá príhoda "o padnutej matici" z učilašta na Coburgovej? tam tá matička nakoniec vypadla výfukovým potrubím von...viem to, počul som to od ......
- ondrej
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 3867
- Dátum registrácie: 29 Máj 2004, 11:05
- Kontaktovať užívateľa:
Re: -
mám z takého niečoho vždy strach... napr. aj pri nastavovaní ventilov!carlos napísal:....,a potom sa stalo ,že cez sacie mu do valca padla matica...
Thomas: - je to úžasný film! keby sa tak dal zohnať na CD...
- nechápem príčinu takýchto tvojich zlomyseľných poznámok...Marek K napísal:....ale radek, ondrej, A.T. všetko vedia...už nepotrebujú žiadnu príručku, sú to chodiace príručky, ...
Ale já taky všechno nevím. To určitě ne. A pokud jde o chybu "točí se lehce, naskočit nechce", řešil jsem ji zrovna ve čtvrtek. Motor, aby šel, tak potřebuje dvě věci - benzín a elektriku, že? Vyloučen byl nedostatek benzínu ve válcích, spínač zapalování impulsy dával, ale jiskra k rozdělovači nedorazila. Vyměnil jsem cívku (no Lucas náhradní nemám, ale cívka z Favorita pro pokus dobře poslouží) a ono to šlo. Vrátil jsem to na Lucase a šlo to taky. A za chvíli zase ne. Takové závady miluju. Že by to bylo navlhlé? Ach jo. Podotýkám, že šlo o motor "i".
No a takhle si představujete ty rady v příručce? Asi ne. Jinak ani toto není myšlenka nová. Nejlepší návrh jsem asi slyšel zatím od Ladise (ale je to už déle), že by se měla pro T613 udělat "wikipedia". Má to jistě několik háčků, namátkou můžu uvést třeba problém kdo bude něco takového redigovat, protože těžko se dá zabránit tomu, aby se v "příručce" nezačaly objevovat chytře vypadající nesmysly. A co člověk, to názor, takže ono už jen těžké bude rozhodnout, co nesmysl je a co není. Co jednomu připadá jako dobré řešení, druhý nebude chtít připustit. Můžete se inspirovat třeba nedávnou debatou na fóru TKB, kdy se řešilo, co to udělá, když se zkombinují na jednom motoru válce litinové a Al-Fer. Ani na tomto se neshodneme. Takže co by třeba k tomuto tématu mělo být v připravované "přiručce"? Kombinovat nebo zásadně ne? A kdo to rozhodne?
No a takhle si představujete ty rady v příručce? Asi ne. Jinak ani toto není myšlenka nová. Nejlepší návrh jsem asi slyšel zatím od Ladise (ale je to už déle), že by se měla pro T613 udělat "wikipedia". Má to jistě několik háčků, namátkou můžu uvést třeba problém kdo bude něco takového redigovat, protože těžko se dá zabránit tomu, aby se v "příručce" nezačaly objevovat chytře vypadající nesmysly. A co člověk, to názor, takže ono už jen těžké bude rozhodnout, co nesmysl je a co není. Co jednomu připadá jako dobré řešení, druhý nebude chtít připustit. Můžete se inspirovat třeba nedávnou debatou na fóru TKB, kdy se řešilo, co to udělá, když se zkombinují na jednom motoru válce litinové a Al-Fer. Ani na tomto se neshodneme. Takže co by třeba k tomuto tématu mělo být v připravované "přiručce"? Kombinovat nebo zásadně ne? A kdo to rozhodne?
- ondrej
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 3867
- Dátum registrácie: 29 Máj 2004, 11:05
- Kontaktovať užívateľa:
ok - tak začnime kolektívne dielo. Uvediem nejaké možné príčiny, čo asi v žiadnej príručke nenájdete...môžete sa pridaťEda napísal:příručka o.k. ale kdo to napíše?
Točí startér ale motor nechce naskočit je u 613i už třeba několik variant. . . .
1 - je štartér zamontovaný vo vozidle?
2 - je zamontovaný vo vozidle, ktoré chceme naštartovať?
3 - je v nádrži benzín?
4 - je v nádrži plýýn (ak je zapnuté na LPG)
5 - ....
Když je zapojená řídicí jednotka, vrčí palivové čerpadlo? S Ondrejem jsme udělali zkušenost, že zřejmě pokud jednotce nevyjde kontrolní součet nad modifikovanými mapami, nehodlá ničit motor provozem podle pochybných map a ani nezapne palivové čerpadlo.
Jinak auto nastartovat jde, zatím je tam ta cífka z Favorita (házejte na mne kamení), protože potřebuji, aby to jezdilo. Hrát si budu chtít asi až později. Právě to s cívkou z Favorita absolvovalo úspěšně emisní kontrolu
Tak kdo další přihodí něco do manuálu k heslu "kua, zase to blbý mičko nestartuje"?
Jinak auto nastartovat jde, zatím je tam ta cífka z Favorita (házejte na mne kamení), protože potřebuji, aby to jezdilo. Hrát si budu chtít asi až později. Právě to s cívkou z Favorita absolvovalo úspěšně emisní kontrolu
Tak kdo další přihodí něco do manuálu k heslu "kua, zase to blbý mičko nestartuje"?
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 20 neregistrovaných