Novy projekt

Návrhy na vylepšenie Tatraportal-u
etienne
Správca diskusného systému
Príspevky: 4117
Dátum registrácie: 09 Feb 2004, 18:51
Bydlisko: Bratislava
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa etienne » 21 Nov 2005, 15:54

Ondrej: Ano, suhlasim s Tebou. Su ludia ktori nieco raz vidia a uz o sebe tvrdia, ze su profici...

Myslim si vsak, ze v prirucke by nebolo nic na zaklade coho by mohli nejaky prvok v motore rozostavit ci poskodit a mala by sluzit ludom ktori maju jednak tatru lebo sa im paci a do motoru sa nevyznaju (napr. ja) a jednak pre ludi ktori sa v motore vyznaju ale chcu mat nejaky zoznam aby nezabudli nieco odskusat....

Užívateľov profilový obrázok
tomas
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 2325
Dátum registrácie: 01 Jún 2004, 23:06
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa tomas » 21 Nov 2005, 16:12

Ja vam hned poviem kde je problem pri startovani...
Ked nestartuje, treba to strcit do druhej dierky, o ktorej si myslis, ze to nieje prave ona :P

Užívateľov profilový obrázok
carlos
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 577
Dátum registrácie: 14 Okt 2004, 17:35
Tatry, ktoré vlastním: nechcem uviesť, akú Tatru mám
Kontaktovať užívateľa:

-

Príspevok od užívateľa carlos » 21 Nov 2005, 21:44

už som videl všelijakýx čo robili podla príručky,a potom sa stalo ,že cez sacie mu do valca padla matica,alebo "len" zabudol desinu klúč v ventilátore 8)

Užívateľov profilový obrázok
MarekK
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1912
Dátum registrácie: 23 Jún 2005, 21:48
Tatry, ktoré vlastním: Tatra 613-4 (1993)
Bydlisko: Olomouc
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa MarekK » 21 Nov 2005, 22:07

...thhooolko uceníííích sz něba pallo...

Užívateľov profilový obrázok
Erik
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 807
Dátum registrácie: 25 Nov 2004, 22:24
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Erik » 21 Nov 2005, 23:11

Mne by sa taka prirucka velakrat zisla, nakolko niesom v konstrukcii T 613 az tak zbehly a s kazdym mensim ci vacsim problemom sa obraciam na kamarata alebo sa obraciam na TP tym ze tu vytvorim novu diskusiu. Bolo by dobre keby prirucka obsahovala nejake finty ktore ulahcia montaz(demontaz) jednotlivych suciastok. Napr. mal som problemy s vymontovanim startera, a radu som nasiel az tu na TP.
Usetrilo by to niektorym vela casu...

Etienne: mozem do tej databazy poslat fotky aj ja?

Užívateľov profilový obrázok
Thomas
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 585
Dátum registrácie: 08 Dec 2004, 23:07
Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Thomas » 21 Nov 2005, 23:23

Etienne - viděl jsi báječné muže na létajících strojích ?

Užívateľov profilový obrázok
MarekK
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1912
Dátum registrácie: 23 Jún 2005, 21:48
Tatry, ktoré vlastním: Tatra 613-4 (1993)
Bydlisko: Olomouc
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa MarekK » 21 Nov 2005, 23:31

ale radek, ondrej, A.T. všetko vedia...už nepotrebujú žiadnu príručku, sú to chodiace príručky, ...
Ja by som tiež niečo také prijal, určite by mi to pomáhalo v bastlení a v hádzaní matiek do karburátora....
Carlos: neni tá príhoda "o padnutej matici" z učilašta na Coburgovej? tam tá matička nakoniec vypadla výfukovým potrubím von...viem to, počul som to od ...... :wink:

Užívateľov profilový obrázok
Eda
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 989
Dátum registrácie: 30 Máj 2004, 00:41
Tatry, ktoré vlastním: T613 Elektronic ´93
Bydlisko: Moravská Ostrava
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Eda » 22 Nov 2005, 00:17

příručka o.k. ale kdo to napíše?

Točí startér ale motor nechce naskočit je u 613i už třeba několik variant. . . .

Užívateľov profilový obrázok
Luboš
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 6491
Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 11:30
Tatry, ktoré vlastním: :::::::::::::::::::::::::
1953 - T805
1975 - T2-603
1977 - T613
1981 - T613-2
1982 - T613-2
1987 - T613-3
1991 - T613-3
1991 - T613-4
Bydlisko: ČR
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Luboš » 22 Nov 2005, 02:21

Jen pro zajímavost, kdo se už setkal u T613 s touto závadou a dosud ji nevyřešil? :)

Užívateľov profilový obrázok
ondrej
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 3867
Dátum registrácie: 29 Máj 2004, 11:05
Kontaktovať užívateľa:

Re: -

Príspevok od užívateľa ondrej » 22 Nov 2005, 08:51

carlos napísal:....,a potom sa stalo ,že cez sacie mu do valca padla matica...
mám z takého niečoho vždy strach... napr. aj pri nastavovaní ventilov!

Thomas: - je to úžasný film! keby sa tak dal zohnať na CD... :?
Marek K napísal:....ale radek, ondrej, A.T. všetko vedia...už nepotrebujú žiadnu príručku, sú to chodiace príručky, ...
- nechápem príčinu takýchto tvojich zlomyseľných poznámok... :shock:

etienne
Správca diskusného systému
Príspevky: 4117
Dátum registrácie: 09 Feb 2004, 18:51
Bydlisko: Bratislava
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa etienne » 22 Nov 2005, 09:22

Thomas: Nevidel.... mas ho niekde ?!

Užívateľov profilový obrázok
Mojžo
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 4098
Dátum registrácie: 09 Feb 2004, 21:46
Bydlisko: mám
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Mojžo » 22 Nov 2005, 09:36

Heh, ale Radek, A.T. a Ondrej sa už tomuto pomenovaniu vzhľadom na Tatru 613 naozaj blížia a to vôbec nemyslím hanlivo ale skôr z pohľadu "full respect, nigga" 8)

Ambiciózní tajemníček

Príspevok od užívateľa Ambiciózní tajemníček » 22 Nov 2005, 10:08

Ale já taky všechno nevím. To určitě ne. A pokud jde o chybu "točí se lehce, naskočit nechce", řešil jsem ji zrovna ve čtvrtek. Motor, aby šel, tak potřebuje dvě věci - benzín a elektriku, že? Vyloučen byl nedostatek benzínu ve válcích, spínač zapalování impulsy dával, ale jiskra k rozdělovači nedorazila. Vyměnil jsem cívku (no Lucas náhradní nemám, ale cívka z Favorita pro pokus dobře poslouží) a ono to šlo. Vrátil jsem to na Lucase a šlo to taky. A za chvíli zase ne. Takové závady miluju. Že by to bylo navlhlé? Ach jo. Podotýkám, že šlo o motor "i".

No a takhle si představujete ty rady v příručce? Asi ne. Jinak ani toto není myšlenka nová. Nejlepší návrh jsem asi slyšel zatím od Ladise (ale je to už déle), že by se měla pro T613 udělat "wikipedia". Má to jistě několik háčků, namátkou můžu uvést třeba problém kdo bude něco takového redigovat, protože těžko se dá zabránit tomu, aby se v "příručce" nezačaly objevovat chytře vypadající nesmysly. A co člověk, to názor, takže ono už jen těžké bude rozhodnout, co nesmysl je a co není. Co jednomu připadá jako dobré řešení, druhý nebude chtít připustit. Můžete se inspirovat třeba nedávnou debatou na fóru TKB, kdy se řešilo, co to udělá, když se zkombinují na jednom motoru válce litinové a Al-Fer. Ani na tomto se neshodneme. Takže co by třeba k tomuto tématu mělo být v připravované "přiručce"? Kombinovat nebo zásadně ne? A kdo to rozhodne?

Užívateľov profilový obrázok
ondrej
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 3867
Dátum registrácie: 29 Máj 2004, 11:05
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa ondrej » 22 Nov 2005, 11:30

AT - dobrá úvaha :lol:
naozaj, čo s tým, ak na nejaký problém budú mať Radek, AT a Ondrej (a určite aj ďalší) rozdielne názory? stalo sa už viackrát...
Etienne - čo potom s tým?

Užívateľov profilový obrázok
MarekK
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1912
Dátum registrácie: 23 Jún 2005, 21:48
Tatry, ktoré vlastním: Tatra 613-4 (1993)
Bydlisko: Olomouc
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa MarekK » 22 Nov 2005, 11:36

Ondrej: Ja som to zlomyselne nemyslel...všetci traja ste mi už neraz pomohly v diskuson fore. :wink: a preto ak budem mat nejakú nejasnost tak sa tu zas opítam. (dúfam, že mi nečo odpoviete) :idea:

A.T. už ten motor vrčí? aby si odpovedal Lubošovi.

Užívateľov profilový obrázok
ondrej
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 3867
Dátum registrácie: 29 Máj 2004, 11:05
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa ondrej » 22 Nov 2005, 13:10

Eda napísal:příručka o.k. ale kdo to napíše?

Točí startér ale motor nechce naskočit je u 613i už třeba několik variant. . . .
ok - tak začnime kolektívne dielo. Uvediem nejaké možné príčiny, čo asi v žiadnej príručke nenájdete...môžete sa pridať :wink:

1 - je štartér zamontovaný vo vozidle?
2 - je zamontovaný vo vozidle, ktoré chceme naštartovať?
3 - je v nádrži benzín?
4 - je v nádrži plýýn (ak je zapnuté na LPG)
5 - ....

Eda_

Príspevok od užívateľa Eda_ » 22 Nov 2005, 13:23

5) Je napojená řídící jednotka
6) Chceme někam vůbec jet


mhmmmm ........... 8)

Ambiciózní tajemníček

Príspevok od užívateľa Ambiciózní tajemníček » 22 Nov 2005, 14:02

Když je zapojená řídicí jednotka, vrčí palivové čerpadlo? S Ondrejem jsme udělali zkušenost, že zřejmě pokud jednotce nevyjde kontrolní součet nad modifikovanými mapami, nehodlá ničit motor provozem podle pochybných map a ani nezapne palivové čerpadlo.

Jinak auto nastartovat jde, zatím je tam ta cífka z Favorita (házejte na mne kamení), protože potřebuji, aby to jezdilo. Hrát si budu chtít asi až později. Právě to s cívkou z Favorita absolvovalo úspěšně emisní kontrolu :oops:

Tak kdo další přihodí něco do manuálu k heslu "kua, zase to blbý mičko nestartuje"?

Užívateľov profilový obrázok
MarekK
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1912
Dátum registrácie: 23 Jún 2005, 21:48
Tatry, ktoré vlastním: Tatra 613-4 (1993)
Bydlisko: Olomouc
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa MarekK » 22 Nov 2005, 14:14

"Hallov snímač" je namontový na správnom mieste a dáva správny signál?

Ambiciózní tajemníček

Príspevok od užívateľa Ambiciózní tajemníček » 22 Nov 2005, 17:07

... a ten druhý taky?

Napísať odpoveď

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 1 neregistrovaný