Tatra 57b
-
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 224
- Dátum registrácie: 14 Jún 2005, 13:32
- Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
- Bydlisko: Senica
- Kontaktovať užívateľa:
Tatra 57b
Chel by som len odborné komentáre k tejto fotografie,čo tam patrý a čo nie.
V menšom to neviem prezentovať.
V menšom to neviem prezentovať.
- Prílohy
-
- Snímek.jpg
- (849.06 KiB) 1087 stiahnutí
Volant tam určitě nepatří, je mnohem starší než z doby, kdy se vyráběla béčka. Správně by tam měl být černý celuloidový trojramenný.
Rychloměr také nevypadá originál, měl by být velký s hodinami, jak správně píše Luboš, popelník na palubní desku vůbec nepatří. Přepínač směrových světel by měl být černý a umístěný pod čelním sklem na tom čalouněném pásku. Podíval bych se zespodu na tu palubní desku, zda tam nejsou stopy po zavaření velkého kruhového otvoru na rychloměr.
Řadicí páka by měla být ohnuta dvakrát a ne jen jednou, jak vidíme na obrázku. Před kuličkou by měla být ohnuta nahoru. Pokud ovšem někdo neudělal "tuning" - zkrácení řadicí páky.
Zajímavý je volant vpravo, to je u béček velká vzácnost. Spíš by mne napadlo, jestli to auto nemá třeba podvozek z áčka. Jaký to má být rok výroby? Chtělo by to asi vzít výr. č. motoru a karoserie a podívat se do knihy vyrobených T57b, zda to sedí.
Ve středu asi jedu do Kopřivnice, tak bych se možná podívat mohl, pokud sem napíšeš ta čísla.
Rychloměr také nevypadá originál, měl by být velký s hodinami, jak správně píše Luboš, popelník na palubní desku vůbec nepatří. Přepínač směrových světel by měl být černý a umístěný pod čelním sklem na tom čalouněném pásku. Podíval bych se zespodu na tu palubní desku, zda tam nejsou stopy po zavaření velkého kruhového otvoru na rychloměr.
Řadicí páka by měla být ohnuta dvakrát a ne jen jednou, jak vidíme na obrázku. Před kuličkou by měla být ohnuta nahoru. Pokud ovšem někdo neudělal "tuning" - zkrácení řadicí páky.
Zajímavý je volant vpravo, to je u béček velká vzácnost. Spíš by mne napadlo, jestli to auto nemá třeba podvozek z áčka. Jaký to má být rok výroby? Chtělo by to asi vzít výr. č. motoru a karoserie a podívat se do knihy vyrobených T57b, zda to sedí.
Ve středu asi jedu do Kopřivnice, tak bych se možná podívat mohl, pokud sem napíšeš ta čísla.
-
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 224
- Dátum registrácie: 14 Jún 2005, 13:32
- Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
- Bydlisko: Senica
- Kontaktovať užívateľa:
Posielam tie fotogafie,čo hovoríte na tie smerovky predné aj zadné.
- Prílohy
-
- Snímek 032.jpg
- (846.82 KiB) 924 stiahnutí
-
- Snímek 035.jpg
- (860.51 KiB) 965 stiahnutí
Etienne, jestli jde o čísla T57, tak se to samozřejmě pokusím zjistit. Ale čísla jiných typů - to nevím, jestli mají.
Plastové přední směrovky na tom béčku jsou pochopitelně pozdějšího data, viděl jsem to ale na opravdu hodně béčkách zrovna takto udělané. Zadní světla - některá béčka měla takto řešená zadní světla podle dobových fotografií (ale ne tři), to uprostřed v té trojici ale bude z T87.
Chápu, kam míří Kontráš, fotka motoru asi odhalí, zda jde o motor z čisté 57 nebo a/b.
Plastové přední směrovky na tom béčku jsou pochopitelně pozdějšího data, viděl jsem to ale na opravdu hodně béčkách zrovna takto udělané. Zadní světla - některá béčka měla takto řešená zadní světla podle dobových fotografií (ale ne tři), to uprostřed v té trojici ale bude z T87.
Chápu, kam míří Kontráš, fotka motoru asi odhalí, zda jde o motor z čisté 57 nebo a/b.
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 3 neregistrovaní