Každý ma nejaký ten príbeh so svojou Tatrou a záleží len na ňom, či sa o neho podelí...
-
tomas
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 2325
- Dátum registrácie: 01 Jún 2004, 23:06
-
Kontaktovať užívateľa:
Príspevok
od užívateľa tomas » 04 Jún 2004, 07:33
Dnes som isiel prevetrat moju Tatru, ale cuduj sa svete na pumpe namiesto 98 oktanov 100. Tak reku vyskusam a ide to vcelku zaujimavo na to, ze nieje na ten benzin prestavena. Uvidim cestou z roboty ked sa zohreje ako to pojde.
-
etienne
- Správca diskusného systému
- Príspevky: 4117
- Dátum registrácie: 09 Feb 2004, 18:51
- Bydlisko: Bratislava
-
Kontaktovať užívateľa:
Príspevok
od užívateľa etienne » 04 Jún 2004, 08:50
Tak to som zvedavy nad tym rozdielom, ale myslim ze nebude az tak znatelny...
-
tomas
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 2325
- Dátum registrácie: 01 Jún 2004, 23:06
-
Kontaktovať užívateľa:
Príspevok
od užívateľa tomas » 04 Jún 2004, 09:12
Neviem preco, asi to bude zostelovanim motora, ale pri 95 oktanoch ked je motor teply (60 - 70 stupnov), mi to akosi nejde dobre. Sprava sa to ako prehriaty motor. Ked dam 98-ku tak je to o dost lepsie a dokonca mam nizsiu spotrebu. Ten 100 oktanovy som tam len vyskusal, nakolko nemali 98-ku a zatial sa mi to javy ako ta 98-ka.
-
Luboš
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 6491
- Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 11:30
- Tatry, ktoré vlastním: :::::::::::::::::::::::::
1953 - T805
1975 - T2-603
1977 - T613
1981 - T613-2
1982 - T613-2
1987 - T613-3
1991 - T613-3
1991 - T613-4
- Bydlisko: ČR
-
Kontaktovať užívateľa:
Príspevok
od užívateľa Luboš » 04 Jún 2004, 10:46
Je zajímavé, že motor E1 jede i na Speciál 91 a dost mě překvapilo, jak dobře. Nasávalo to čistý speciál přímo z kanystru, nebyla tam ani kapka ničeho lepšího.
-
etienne
- Správca diskusného systému
- Príspevky: 4117
- Dátum registrácie: 09 Feb 2004, 18:51
- Bydlisko: Bratislava
-
Kontaktovať užívateľa:
Príspevok
od užívateľa etienne » 04 Jún 2004, 10:52
Hmmmm ja osobne tankujem odjakziva 95 oktanovy benzin a nikdy som nemal problem...
-
Luboš
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 6491
- Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 11:30
- Tatry, ktoré vlastním: :::::::::::::::::::::::::
1953 - T805
1975 - T2-603
1977 - T613
1981 - T613-2
1982 - T613-2
1987 - T613-3
1991 - T613-3
1991 - T613-4
- Bydlisko: ČR
-
Kontaktovať užívateľa:
Príspevok
od užívateľa Luboš » 04 Jún 2004, 11:08
Také kupuji vždy Natural 95. Je zajímavé, že ten Speciál do toho koupil dlouholetý majitel tří tater a když jsem se jen tak okrajově zmínil, že to v té době jezdilo na Super, tak se dost divil, že tehdy něco takového už bylo.
-
etienne
- Správca diskusného systému
- Príspevky: 4117
- Dátum registrácie: 09 Feb 2004, 18:51
- Bydlisko: Bratislava
-
Kontaktovať užívateľa:
Príspevok
od užívateľa etienne » 04 Jún 2004, 11:09
Hmmm je to mozne ale v kazdom pripade ten motor na to nie je stavany a ak je tam taky minimalny cenovy rozdiel tak si myslim ze neni o com... Super 95 je vitaz.
-
tomas
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 2325
- Dátum registrácie: 01 Jún 2004, 23:06
-
Kontaktovať užívateľa:
Príspevok
od užívateľa tomas » 04 Jún 2004, 11:21
Nehovorim ze to nejde vobec, ale ide to lepsie na tu 98-ku. Mozno je to aj tym, ze ma motor len zhruba 25.000 km a este vysoke tlaky. Na druhej Tatre mam nabehanych zhruba 300.000 km a tam som skusal aj 91-ku a chodilo to bez problemov.
-
Luboš
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 6491
- Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 11:30
- Tatry, ktoré vlastním: :::::::::::::::::::::::::
1953 - T805
1975 - T2-603
1977 - T613
1981 - T613-2
1982 - T613-2
1987 - T613-3
1991 - T613-3
1991 - T613-4
- Bydlisko: ČR
-
Kontaktovať užívateľa:
Príspevok
od užívateľa Luboš » 04 Jún 2004, 11:35
Speciál je o 50 haléřů levnější a nemusí se do toho kupovat náhražka olova. Super u nás všude již před lety zrušili a za 100 oktanový benzín chtějí u Schellu 33,90 - o 6-7 Kč více než za Natural. Za tu cenu si můžou nalít víte kam?
-
Martin
Príspevok
od užívateľa Martin » 18 Jún 2004, 08:03
A co LPG? To má taky 100 oktanů a stojí to 12,50
-
Mojžo
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 4098
- Dátum registrácie: 09 Feb 2004, 21:46
- Bydlisko: mám
-
Kontaktovať užívateľa:
Príspevok
od užívateľa Mojžo » 23 Jún 2004, 15:34
Tiež tam mám už druhú nádrž 100 oktánu a som veľmi spokojný. Spokojnejší ako s 95-kou.
Asi už pri 100 oktánoch zostanem. Ten záťah za plynom v nízkych a stredných otáčkach je fakt znať.
Navyše ventily nezazvonia ani pri prudkom plyne do kopca
-
Zdicho
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 1174
- Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 00:22
- Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
- Bydlisko: Čórtův hrad
-
Kontaktovať užívateľa:
Príspevok
od užívateľa Zdicho » 26 Jún 2004, 22:43
Já jsem na doporučení kamarádů koupil od Bishop's Original Octan Booster nebo tak nějak. Oni to lijí do Mégane a Hyundaie, tedy motory se vstřikováním. Je to na 50 l benzínu a stojí to 75 kč. Má to zvýšit oktanové číslo o 2-3. Ještě jsem však neměl čas koupit benzín a vyzkoušet jej, stále totiž jezdím na LPG;). Očekávám, že to ale pojede lépe. Kdysi jsem zkoušel 98ku do 613-4 s 3,909 diferákem a kopeček, který jsem normálně musel jet na dvojku mi to najednou bralo i na trojku na 1500 ot./min a když jsem přidal, začalo to plynule, bez cukání zrychlovat. Celkově se chod motoru velmi zjemnil. Každopádně bludovický kopec jsem v Havířově letěl na trojku 160 s minimálním rozjezdem;). Jinak se to dá koupit i ve větším balení za výhodnější cenu, což vychází lépe než tankovat napřímo 98. Takže tunningu zdar
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 16 neregistrovaných