...ja viem že hľadanie chýb je národným športom u niekoho
Každopádne tie trojuholníkové ramená sú popísané aj v nejakej príručke Tatra (nájdem).
Pozn.: v technickej praxi sa sa vždy nehovorí "trojuholníkový" len tomu čo má striktný tvar trojuholníku
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
ale aj tomu čo principiálne ako trojuholník vyzerá.
![Exclamation :!:](./images/smilies/icon_exclaim.gif)
A zadné rameno v kinematickej schéme ako trojuholník vyzerá lebo je uchytené na dvoch miestach v karosérii, čo sú prvé dva vrcholy a ten tretí je náboj kolesa.
![Idea :idea:](./images/smilies/icon_idea.gif)
Takže keby som vyšetroval rýchlosti a zrýchlenia, poprípade trajektóriu pohybu nejakou z grafických metód tak by som si zadné rameno
určite nakreslil ako trojuholníkové!
Hmotnosť 1690 kg je pravda ale neviem či u všetkých typov, každopádne u 613-4 áno, mám to aj vo veľkom technickom!
...a tie ostatné veci - napísal som že sa mi to len zdá.
...k tým karburátorom - pozeral som dielenskú príručku na štvorku a v stati o karb. bolo písané len o I. a II. stupni (samozrejme že ide o dve komory ale nejde o dva karb. čo sa v slove dvojitý skrýva). Preto teda dvojstupňový.
PS: takže si ten diplom ešte chvíľku nechám
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)