Archív nehody
- radek
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 1971
- Dátum registrácie: 29 Okt 2004, 08:24
- Tatry, ktoré vlastním: .........................
Tatra 613 "all in one"
Tatra 613-4 CH - Kontaktovať užívateľa:
Luboš nepochopil pojmy aktivní a pasivní bezpečnost? No pokud si správně pamatuji Eriku, do oblasti aktivní bezpečnosti patří vše, co dokáže nehodě zabránit, tedy brzdy, řízení, ESP, ABS, a podobné ptákoviny, nevyjímaje přirozenou pohodu řidiče atd (aby nebyl na prášky ze řvoucího motoru, aerodynamického hluku, nějakých pachů,....) , zatímco oblastí pasivní bezpečnosti je zmírnit co nejméně následky již nastalé nehody na posádku vozidla, tedy konstrukce a tuhost skeletu, předpínače, airbagy, deformační zóny,.... Nebo to někdo překlasifikoval?
- Luboš
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 6491
- Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 11:30
- Tatry, ktoré vlastním: :::::::::::::::::::::::::
1953 - T805
1975 - T2-603
1977 - T613
1981 - T613-2
1982 - T613-2
1987 - T613-3
1991 - T613-3
1991 - T613-4 - Bydlisko: ČR
- Kontaktovať užívateľa:
Myslím, že si pleteš pojmy s dojmy a přitom máš ty dojmy nějaké zmatené a pojmům asi moc nerozumíš... No nic, nech si to někdy od instruktora v autoškole vysvětlit a pak můžeme v diskuzi pokračovat...Erik napísal:Lubos: ako tak pozeram, tak si nepochopil pojmy ako su aktivna a pasivna bezpecnost...
Tie airbagy su tam na to, aby pomohli zmensit velkost posobiacich sil v oblasti hlavy pri celnom naraze, niesu na to, aby ti len tak strielali do xichtu a nemontuju sa len tak pre okrasu.
No a ak do aktivnej bezpecnosti pocitas aj brzdy tak potom prepac, nemam sa tu s tebou o com bavit. ked uz tu chces spominat brzdy, tak ich spomen pri pasivnej bezpecnosti, a brzdy su ti pri celnej zrazke ktoru necakas na dve veci, a dufam ze nechces aby som ti o tych veciach napisal...
- Eda
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 989
- Dátum registrácie: 30 Máj 2004, 00:41
- Tatry, ktoré vlastním: T613 Elektronic ´93
- Bydlisko: Moravská Ostrava
- Kontaktovať užívateľa:
K té bezpečnosti si myslím tolik: pokuď s t613 která není shnilá na kaši čelně vletíte v 50 km/h do průměrného stromu tak máte, když jste připoutáni, velkou, řekl bych 100% šanci na přežití. Do stovky je to už docela loterie, a nad 100 km/h je to úplně jedno, tam jde spíš o hlavu řidiče a rychlost reakce.
Mně osobně se stala za 6 let co s T jezdím tato jedna nehoda. Stál jsem a čekal na odbočení doleva a napral do mně favorit asi v 40 - 50 km/h, já měl nohu na brzdě. Ten šofér škodovky byl trochu v lihu, takže měl pozdní reakci, ale stíhal brzdit a dokonce, trochu vybočit ze směru.
Tatra: k.o. nárazník, levá koncovka, levá lampa, zadní čelo, posunutý výfuk a svody a katalyzátor, šusplech levý + velký. Promáčklý blatník.
Škoda: posunutý motor, hnací hřídel k.o., chladič k.o., kapota k.o., přední svítilna k.o., přední sklo k.o. šoféra odvezla sanita, ale byl docela v poho, dokonce chtěl utéct.
Každopádně doporučuji pásy!!!!!! Je to opravdu super věc. Sám si ho jen přehazuju přes rameno, ale to jenom ve městě, mimo se poutám. Zachraňuje to životy.
Přeji všem hodně kilometrů bez nehod!
p.s. řidič z Nové Huti Víťa Mikeska má na T603 a T613 najeto 1 500 000 km bez nehody! Klobouk dolů.
Mně osobně se stala za 6 let co s T jezdím tato jedna nehoda. Stál jsem a čekal na odbočení doleva a napral do mně favorit asi v 40 - 50 km/h, já měl nohu na brzdě. Ten šofér škodovky byl trochu v lihu, takže měl pozdní reakci, ale stíhal brzdit a dokonce, trochu vybočit ze směru.
Tatra: k.o. nárazník, levá koncovka, levá lampa, zadní čelo, posunutý výfuk a svody a katalyzátor, šusplech levý + velký. Promáčklý blatník.
Škoda: posunutý motor, hnací hřídel k.o., chladič k.o., kapota k.o., přední svítilna k.o., přední sklo k.o. šoféra odvezla sanita, ale byl docela v poho, dokonce chtěl utéct.
Každopádně doporučuji pásy!!!!!! Je to opravdu super věc. Sám si ho jen přehazuju přes rameno, ale to jenom ve městě, mimo se poutám. Zachraňuje to životy.
Přeji všem hodně kilometrů bez nehod!
p.s. řidič z Nové Huti Víťa Mikeska má na T603 a T613 najeto 1 500 000 km bez nehody! Klobouk dolů.
Tento zaber som robil ja v zime 2001 , stalo sa to asi 2Km pred Plešivcom
Tatra mala rychlost okolo 100-110Km/h a maďary z VW Passatom
si to rúbaly do tatier 140Km/h, namiesto toho narúbali do tatry.
Bilancia : vodič tatry zlomené čo sa dalo zlomit ale prezil. Zazrak je skôr
to ze prezil hospitalizáciu v Roznavskej nemocnici
Posádka VW 3mrtvy, prezil len pes.
Tatra mala rychlost okolo 100-110Km/h a maďary z VW Passatom
si to rúbaly do tatier 140Km/h, namiesto toho narúbali do tatry.
Bilancia : vodič tatry zlomené čo sa dalo zlomit ale prezil. Zazrak je skôr
to ze prezil hospitalizáciu v Roznavskej nemocnici
Posádka VW 3mrtvy, prezil len pes.
- Prílohy
-
- T613-4cr.jpg
- (193.84 KiB) 560 stiahnutí
uuuuf, to je brutalita !!! No, ja som mal podobnú búračku, ale neštastie som nezabil nokoho.
Moja tatra asi v takomto stave, a ford siera v ešte horšom, vodič s fordu mal šťastie že to prežil, ja som ho šarpopl pravou stranov, takže ja som skončil so zlomeným palcam, som si ho zlomil na volante.
Uf, ale trhá mi srdce, keď vidím takto rozflákanú Tatru!
Ale traja mŕtvy, tak to už je sila!
Moja tatra asi v takomto stave, a ford siera v ešte horšom, vodič s fordu mal šťastie že to prežil, ja som ho šarpopl pravou stranov, takže ja som skončil so zlomeným palcam, som si ho zlomil na volante.
Uf, ale trhá mi srdce, keď vidím takto rozflákanú Tatru!
Ale traja mŕtvy, tak to už je sila!
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 1 neregistrovaný