Tenkrát poprvé
- Roman Maďar
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 2189
- Dátum registrácie: 20 Feb 2005, 22:21
- Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
- Bydlisko: Bernolákovo
- Kontaktovať užívateľa:
Tatre zdar bratia
Dnes kedze prsi, mam cas aj na portal ale po precitani niektorich prispev
kov mi akosi prechadza chut. Nechapem preco a ako je mozne ze na
diskusnej stranke kde komunikuju teoreticky priaznivci a nadsenci tatroviek medzi sebou sa objavuju aj ked realitou podlozene negativne
nazori na ten ktori nedostatok T613. Ja som presvedceni ze kazdy majitel
T613 uz mal so svojou tatrou problemi a kazdy z Nas si ich aj uvedomuje
ale tu medzi sebou je maximalne nemiestne tieto nedostatky zdoraznovat
a ohadzovat sa nimi dokonca za ucelom vizdvihovania inych o hodne hodne mladsich vozov inej znacky. A som stoho ze prave tu treba
niekomu ,, vysvetlit a zdovodnit,, to co by malo byt riadnemu tatrovakovi
uplne prirodzene a to ze preco mame tatru v tomto pripade T613 v srdci Jasne ze nemozeme byt zaujaty a tvrdit ze su T613 dokonale
lebo tomu tak nie je ale je hanbou ak niekto zhadzuje medzi ,,svojimi,,
to comu hovori ,,laska,, namiesto toho aby vyzdvihoval to co T613 pre
nas znamena a vlastnosti ktore ju robia tym co je. TATRA NIE JE AUTO,
TATRA JE VZDUCHOM CHLADENY POCIT JEDINECNOSTI a ma to co si
osebe moze tvrdit len velmi malo vozov a to CHARIZMU-OSOBNOST a
HISTORIOU VPECATENEHO DUCHA TOTALITY alebo to poniektory vobec
z nej necitite Tak sa spytajte sami seba preco sedite za
jej volantom a ci si zasluzite ten pocit ktory vam poskytuje, lebo oni su
ZIVE, maju ducha a kazda tatra je zrkadlom svojho majitela samozrejme
v ramci financnych moznosti. Takze sranda musi byt ale objektivna.
Este nazaver dodam ze podla mna je z rise ,,novych,, vozov francuzkou
obdobou T613 CITROEN XM. Takisto nadcasove , technicky svojrazne ,
sprv obdivovane potom zatracovane a nedocenene auto, historicky posledny velky citroen v duchu francuzkej avantgard.
Dnes kedze prsi, mam cas aj na portal ale po precitani niektorich prispev
kov mi akosi prechadza chut. Nechapem preco a ako je mozne ze na
diskusnej stranke kde komunikuju teoreticky priaznivci a nadsenci tatroviek medzi sebou sa objavuju aj ked realitou podlozene negativne
nazori na ten ktori nedostatok T613. Ja som presvedceni ze kazdy majitel
T613 uz mal so svojou tatrou problemi a kazdy z Nas si ich aj uvedomuje
ale tu medzi sebou je maximalne nemiestne tieto nedostatky zdoraznovat
a ohadzovat sa nimi dokonca za ucelom vizdvihovania inych o hodne hodne mladsich vozov inej znacky. A som stoho ze prave tu treba
niekomu ,, vysvetlit a zdovodnit,, to co by malo byt riadnemu tatrovakovi
uplne prirodzene a to ze preco mame tatru v tomto pripade T613 v srdci Jasne ze nemozeme byt zaujaty a tvrdit ze su T613 dokonale
lebo tomu tak nie je ale je hanbou ak niekto zhadzuje medzi ,,svojimi,,
to comu hovori ,,laska,, namiesto toho aby vyzdvihoval to co T613 pre
nas znamena a vlastnosti ktore ju robia tym co je. TATRA NIE JE AUTO,
TATRA JE VZDUCHOM CHLADENY POCIT JEDINECNOSTI a ma to co si
osebe moze tvrdit len velmi malo vozov a to CHARIZMU-OSOBNOST a
HISTORIOU VPECATENEHO DUCHA TOTALITY alebo to poniektory vobec
z nej necitite Tak sa spytajte sami seba preco sedite za
jej volantom a ci si zasluzite ten pocit ktory vam poskytuje, lebo oni su
ZIVE, maju ducha a kazda tatra je zrkadlom svojho majitela samozrejme
v ramci financnych moznosti. Takze sranda musi byt ale objektivna.
Este nazaver dodam ze podla mna je z rise ,,novych,, vozov francuzkou
obdobou T613 CITROEN XM. Takisto nadcasove , technicky svojrazne ,
sprv obdivovane potom zatracovane a nedocenene auto, historicky posledny velky citroen v duchu francuzkej avantgard.
- Prílohy
-
- vyberte si
- t613-c_xma.jpg (35.91 KiB) 8455 zobrazení
- Roman Maďar
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 2189
- Dátum registrácie: 20 Feb 2005, 22:21
- Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
- Bydlisko: Bernolákovo
- Kontaktovať užívateľa:
- DRracer
- Správca diskusného systému
- Príspevky: 1586
- Dátum registrácie: 31 Máj 2004, 22:23
- Tatry, ktoré vlastním: Tatra 2-603 M68
Tatra 130 1:14 - Bydlisko: CR
- Kontaktovať užívateľa:
Lubos: souhlas, nekteri prispevatele si neuvedomuji, ze existuji i jina rozliseni desktopu, nez to jejich. Obvykle to ale nedelaji schvalne, je to zpusobeno jejich nezkusenosti v oboru. Vzdy, kdyz nekoho upozornim, tak si na to pak da pozor. Sam ale urcite vis, ze jsou i obrazky, ktere by byly v 800x600 k nicemu a vyzaduji vysoke rozliseni potazmo velikost souboru. Podle meho nazoru je to vec citu a zkusenosti. Cim vice se tady o tom bude mluvit, tim vice lidi si to (snad) uvedomi - dokud nebude k dispozici nejaka automatika.
A ta hlaska u vkladani obrazku do prispevku by skutecne mohla obsahovat varovani o vhodne velikosti obrazku.
OTAKAR: sorry, brobet jsem zmensil Tvuj obrazek. Doufam, ze se nezlobis .
A ta hlaska u vkladani obrazku do prispevku by skutecne mohla obsahovat varovani o vhodne velikosti obrazku.
OTAKAR: sorry, brobet jsem zmensil Tvuj obrazek. Doufam, ze se nezlobis .
AVE ROMAN. Vies nechcem sa nikoho dotknut, ale mam furt
akosi ten pocit ze cim viac navychod , tim viac je v tatrovkaroch hlbsie
zarity fenomen T613, rozumiem tym ze ,,intenzivnejsie,,. Zjavne su
to okresy Kosice/+okolie, Roznava, Revuca a Michalovce. Moze zato
mozno aj intenzivnejsi duch totality Kazdopadne este
pred 5 rokmi sme tu mali 15 aktivnych T613 a 4 T603. Dnes je stav
3T613 a 1 T603 Ak by niekto chcel do zbierky podla mna jediny
skutocny ,,polospecial,, tak nech nevaha, lebo za 70.000Sk je momentalne napredaj T613-3 ktoru si dal objednat v r. 1986 vtedajsi
predseda KNV Kosice : RUDOLF SCHUSTER. Je to cierna /original/
T613-3 + elektricke okna, klima a determalne skla. Nove blatniky,
spusta dielov a karoseria tak na 70perc. Motoricky je v pohode.
Ak sa nepreda majitel ju chce ,,porobit,, a to uz nebude napredaj.
akosi ten pocit ze cim viac navychod , tim viac je v tatrovkaroch hlbsie
zarity fenomen T613, rozumiem tym ze ,,intenzivnejsie,,. Zjavne su
to okresy Kosice/+okolie, Roznava, Revuca a Michalovce. Moze zato
mozno aj intenzivnejsi duch totality Kazdopadne este
pred 5 rokmi sme tu mali 15 aktivnych T613 a 4 T603. Dnes je stav
3T613 a 1 T603 Ak by niekto chcel do zbierky podla mna jediny
skutocny ,,polospecial,, tak nech nevaha, lebo za 70.000Sk je momentalne napredaj T613-3 ktoru si dal objednat v r. 1986 vtedajsi
predseda KNV Kosice : RUDOLF SCHUSTER. Je to cierna /original/
T613-3 + elektricke okna, klima a determalne skla. Nove blatniky,
spusta dielov a karoseria tak na 70perc. Motoricky je v pohode.
Ak sa nepreda majitel ju chce ,,porobit,, a to uz nebude napredaj.
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 25 neregistrovaných