Aby to tu nespalo

Diskusia o výrobných číslach
etienne
Správca diskusného systému
Príspevky: 4117
Dátum registrácie: 09 Feb 2004, 18:51
Bydlisko: Bratislava
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa etienne » 31 Júl 2004, 17:53

Kratke MI je teraz na predaj v avize len je za dost vysoku cenu tusim 160000...

T613-1 sa da tazko zohnat...

A nezabudaj ze T613-1=613-2=613-3... kym budu diely na trojku budu aj na vsetky ostatne.

Užívateľov profilový obrázok
tomas
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 2325
Dátum registrácie: 01 Jún 2004, 23:06
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa tomas » 31 Júl 2004, 17:54

Mojzo: keby si chcel vcelku zachovalu chromku, mozno by som o jednej vedel. Neviem ako motor, ale kasna az taka zla nieje :)

Užívateľov profilový obrázok
tomas
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 2325
Dátum registrácie: 01 Jún 2004, 23:06
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa tomas » 31 Júl 2004, 17:57

Ano T613-1=T613-2=T613-3 na 95%.
Ja som skor myslel strategiu boja. Niektori kupuju auto a potom spekuluju ako opravit a ja zasa najprv kupujem diely aby som nemusel spekulovat ako opravovat :D

Užívateľov profilový obrázok
Mojžo
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 4098
Dátum registrácie: 09 Feb 2004, 21:46
Bydlisko: mám
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Mojžo » 31 Júl 2004, 18:00

Tomas: Chrómku si raz kúpim ale tento rok to nebude. Potrebujem peniaze na iné veci, takže holt, zatiaľ si musím nechať zájsť chuť. Škoda :(
Ale vďaka za tip

Užívateľov profilový obrázok
tomas
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 2325
Dátum registrácie: 01 Jún 2004, 23:06
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa tomas » 31 Júl 2004, 18:50

Tak, to aby som ju kúpil. Možno sa niekomu neskôr zapáči :) Ten chlapík, ju ale až tak lacno nechcel perdať, hoci za 10-15-ku by ju asi strelil. Povedal, že ju radšej rozpíli karbobrúskou, ako ju dať niekomu za 5-litrasov. :cry:

Užívateľov profilový obrázok
Luboš
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 6491
Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 11:30
Tatry, ktoré vlastním: :::::::::::::::::::::::::
1953 - T805
1975 - T2-603
1977 - T613
1981 - T613-2
1982 - T613-2
1987 - T613-3
1991 - T613-3
1991 - T613-4
Bydlisko: ČR
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Luboš » 31 Júl 2004, 19:53

Nojo, ale auto v hodnotě 5000 Sk asi musí vypadat, že? To už se kolikrát nevyplatí ani likvidovat...

Mimochodem také mám v TP zapsánu spotřebu 18 l/100km, bohužel auto s motorem T613 o moc méně nežere. :(

Užívateľov profilový obrázok
Luboš
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 6491
Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 11:30
Tatry, ktoré vlastním: :::::::::::::::::::::::::
1953 - T805
1975 - T2-603
1977 - T613
1981 - T613-2
1982 - T613-2
1987 - T613-3
1991 - T613-3
1991 - T613-4
Bydlisko: ČR
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Luboš » 31 Júl 2004, 20:58

Jen pro zajímavost, v originálním TP ke dvojce mám na zadní nápravu předepsány pouze ráfky 65 J-14 (ne 6,5), překvapivě se na ty 165 cm široké ráfky mají montovat gumy 215/70 HR 14. :mrgreen:

Jinak Tomasi, ke všem svým autům (zatím 4x T613) mám originální TP, takže taková vzácnost to nebude. :wink:

Užívateľov profilový obrázok
michal heky
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 719
Dátum registrácie: 28 Máj 2004, 22:10
Tatry, ktoré vlastním: T613-3
Bydlisko: Praha, Kobylisy
Kontaktovať užívateľa:

HC norma

Príspevok od užívateľa michal heky » 31 Júl 2004, 21:55

Ahoj Matěji, jak jsi přišel na to, že norma na HC je max 1200?

Užívateľov profilový obrázok
tomas
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 2325
Dátum registrácie: 01 Jún 2004, 23:06
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa tomas » 31 Júl 2004, 22:39

Luboš, no jó. Ja už nemám originál TP. Určite sa ale niekto nájde, kto ich má. Ja len, že je takých už poskromnejšie

Užívateľov profilový obrázok
Mojžo
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 4098
Dátum registrácie: 09 Feb 2004, 21:46
Bydlisko: mám
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Mojžo » 31 Júl 2004, 22:57

michal heky: Mám to tu čierne na bielom na papieri

Užívateľov profilový obrázok
tomas
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 2325
Dátum registrácie: 01 Jún 2004, 23:06
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa tomas » 31 Júl 2004, 23:02

Inak, este koncom roka som mal original TP, ale musel som ho vymenit, lebo ma uz buzerovali, ze je stary. No a aby to tu teda nespalo, mám predpisane zadné ráfky tiez 65 J-14 (teda uz treraz 65 Jx14)

Užívateľov profilový obrázok
Mojžo
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 4098
Dátum registrácie: 09 Feb 2004, 21:46
Bydlisko: mám
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Mojžo » 31 Júl 2004, 23:05

To moje 6,5Jx14 čo mám v techničáku vzniklo tak, že ako sa vypisoval nový techničák - nemám originál, ten pôvodný sa stratil v Prešove - tak tam asi niekto miesto 65 napísal 6,5 :)

ale popravde označovať disk 65Jx14 to som ešte nevidel. chápal by som to ako 65 palcov na šírku x 14 palcov na výšku. holt, ale nehádam sa

Užívateľov profilový obrázok
tomas
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 2325
Dátum registrácie: 01 Jún 2004, 23:06
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa tomas » 31 Júl 2004, 23:16

No a v návode k obsluze a údržbě automobilu (I. vydanie z roku 1977) sa píše:
ráfik len jeden a to 6J 14
pneu (nízkoprofilové, radialní) 215/70HR14 - 14OR6
karburátory JIKOV 32-34 EDSR (odkedy vlastne mali jednotky EDSR?)

No a pri hustení pneu sa píše:
predné 140 - 170kPa
zadné 200 - 230kPa
Pri zvýšení rýchlosti o každých 10km/hod nad 160km/hod sa zvyšuje hustenie o 10kPa. (to by som mal mať pri 200km/hod - 270kPa :shock: )

Užívateľov profilový obrázok
Mojžo
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 4098
Dátum registrácie: 09 Feb 2004, 21:46
Bydlisko: mám
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Mojžo » 01 Aug 2004, 11:27

Inu, nahustiť MP7 za studena na 270kPa, tak po zahriatí pri 200 km/h by to malo snáď 350 kPa. Do toho nejdem :)

Užívateľov profilový obrázok
Luboš
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 6491
Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 11:30
Tatry, ktoré vlastním: :::::::::::::::::::::::::
1953 - T805
1975 - T2-603
1977 - T613
1981 - T613-2
1982 - T613-2
1987 - T613-3
1991 - T613-3
1991 - T613-4
Bydlisko: ČR
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Luboš » 01 Aug 2004, 23:59

S těmi disky to asi vzniklo tak, že ta pracovnice co to přepisovala na stroji se trochu upsala a místo "6", tam najednou bylo "65". Však si toho nikdo nevšimne, že? Plechové ráfky 6,5 palce nikdy na tatře nebyly, možná tak moje elektrony z BMW jsou takhle široké ale z tatry nikdy!

Užívateľov profilový obrázok
Luboš
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 6491
Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 11:30
Tatry, ktoré vlastním: :::::::::::::::::::::::::
1953 - T805
1975 - T2-603
1977 - T613
1981 - T613-2
1982 - T613-2
1987 - T613-3
1991 - T613-3
1991 - T613-4
Bydlisko: ČR
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Luboš » 02 Aug 2004, 00:03

Od kdy tam jsou EDSR? Někdo říká od roku 1976, někdo 1977, někdo od čísla 1500, někdo od motoru E, někdo vůbec neví, co ta písmenka znamenají.... Tak si vyber. :wink:

Užívateľov profilový obrázok
Mojžo
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 4098
Dátum registrácie: 09 Feb 2004, 21:46
Bydlisko: mám
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Mojžo » 02 Aug 2004, 01:05

ja viem že 6,5J na Tatre nikdy neboli

Užívateľov profilový obrázok
fantomas
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 145
Dátum registrácie: 09 Júl 2004, 10:22
Tatry, ktoré vlastním: T52/30
T57b
T603
T613S
T613-3
T613-4L
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa fantomas » 02 Aug 2004, 07:38

pokiaľ by niekto chcel chromku o jednej viem. Biela farba a minimálna korozia (aspoň podľa foto). Človek čo ju má predáva ju z fin. a priestorových dôvodov. Kupuje totiž t603-1. :D Preto má odpustené že predáva Tatru lebo berie lepšie unikát. :D

Užívateľov profilový obrázok
michal heky
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 719
Dátum registrácie: 28 Máj 2004, 22:10
Tatry, ktoré vlastním: T613-3
Bydlisko: Praha, Kobylisy
Kontaktovať užívateľa:

emise

Príspevok od užívateľa michal heky » 02 Aug 2004, 09:41

Mojzo napísal:michal heky: Mám to tu čierne na bielom na papieri
No, Matěji, to toho vím. Já mám auto z roku 1977 s dnes již trojkovou kastlí, ale zato ještě s původním motorem. V emisní knížce mám napsáno max 2000 HC.

Když jsem ale přijel na emise, tak to, co mám v emisích, nikoho nezajímalo a vyhodili mě, protože mi z výfuku lezlo víc jak 750 HC, což je podle nich limit pro všechny T613.

Takže mě zajímá, na jakém papíře máš černé na bílém to s těma emisema.

Fero

Príspevok od užívateľa Fero » 02 Aug 2004, 10:00

To zato mne ked robili emisku na E1/1, technik vytiahol nejaku knihu z 74-eho, precital data na DDSR a chvalil mi motor stvrt hodiny ako ku*va dobre pali :-)
A v papieroch mam teraz dieslaka, lebo slecna co vyplnala karticku pozna len nakladaky... :wink:

Napísať odpoveď

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 15 neregistrovaných