Aby to tu nespalo
- tomas
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 2325
- Dátum registrácie: 01 Jún 2004, 23:06
- Kontaktovať užívateľa:
motor + 5-kvalt
Tak, tu mám niečo pre štatistov, nech sa vyjadria.
Asi ste už prišli na to, ako to všetko vzniklo
Asi ste už prišli na to, ako to všetko vzniklo
- Luboš
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 6491
- Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 11:30
- Tatry, ktoré vlastním: :::::::::::::::::::::::::
1953 - T805
1975 - T2-603
1977 - T613
1981 - T613-2
1982 - T613-2
1987 - T613-3
1991 - T613-3
1991 - T613-4 - Bydlisko: ČR
- Kontaktovať užívateľa:
Matěji, tam jsou normální šrouby M10-ty, jen občas jsou trochu orezlé, tak se zmenšují...
Etienne, s tím vyvářením je to přesně neopak. Nejhorší jsou opravy oprav! Teď zrovna budeme řezat zdravé prahy u chromky jenom kvůli tomu, že tam původní majitel nedal výztuhu a trubky na topení. Nejlépe se opravují zachovalá auta v původním stavu ne nějaké slátaniny...
Tomáši, to označení nějak nepoznávám, ale hydrospojku to asi má...
Ten motor musí být E1čka s dovyraženou "/1" nebo "/I" ale na mém motoru má to číslo jiný tvar (viz dole), no zkusím se podívat někde na číselně ještě bližší motor.
Etienne, s tím vyvářením je to přesně neopak. Nejhorší jsou opravy oprav! Teď zrovna budeme řezat zdravé prahy u chromky jenom kvůli tomu, že tam původní majitel nedal výztuhu a trubky na topení. Nejlépe se opravují zachovalá auta v původním stavu ne nějaké slátaniny...
Tomáši, to označení nějak nepoznávám, ale hydrospojku to asi má...
Ten motor musí být E1čka s dovyraženou "/1" nebo "/I" ale na mém motoru má to číslo jiný tvar (viz dole), no zkusím se podívat někde na číselně ještě bližší motor.
- Prílohy
-
- 12-07-2004_0058.jpg (102.5 KiB) 17337 zobrazení
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 1 neregistrovaný