Číslo motoru T613
- Luboš
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 6491
- Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 11:30
- Tatry, ktoré vlastním: :::::::::::::::::::::::::
1953 - T805
1975 - T2-603
1977 - T613
1981 - T613-2
1982 - T613-2
1987 - T613-3
1991 - T613-3
1991 - T613-4 - Bydlisko: ČR
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Číslo motoru T613
Pokud na ventilátoru není vyražen typ, ale pouze výrobní číslo v hvězdičkách, mělo by se jednat o původní motor T613, který byl vyráběn do konce roku 1977 do čísla (tuším) 2525?
Vyrážení čísla motoru pouze na přinýtovaný štítek bylo už tehdy v rozporu s čs. i mezinárodními předpisy, tak se výrobce moc nechlubil s tím, kdy tuto chybu napravil. Mám vysledované, že to bylo někdy před číslem 1500, ale přesně nevím.
Vyrážení čísla motoru pouze na přinýtovaný štítek bylo už tehdy v rozporu s čs. i mezinárodními předpisy, tak se výrobce moc nechlubil s tím, kdy tuto chybu napravil. Mám vysledované, že to bylo někdy před číslem 1500, ale přesně nevím.
- 603-1 pepa
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 225
- Dátum registrácie: 16 Júl 2005, 14:08
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Číslo motoru T613
Luboši nevim jestli bylo v zozporu s předpisi u nás, ale ve světě potažmo v evropě asi sotva.
Třeba takovej Renault ještě do nedávna štítky na motoru používal.
Třeba takovej Renault ještě do nedávna štítky na motoru používal.
- Mirek
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 554
- Dátum registrácie: 23 Okt 2007, 22:14
- Tatry, ktoré vlastním: T603 M68
T603 M69
T613-3 OTS EX
T613-4M - Bydlisko: střední Čechy
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Číslo motoru T613
Dík. Číslování motorů montovaných ve fabrice do aut a motorů jako dílů bylo společné?
- Luboš
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 6491
- Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 11:30
- Tatry, ktoré vlastním: :::::::::::::::::::::::::
1953 - T805
1975 - T2-603
1977 - T613
1981 - T613-2
1982 - T613-2
1987 - T613-3
1991 - T613-3
1991 - T613-4 - Bydlisko: ČR
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Číslo motoru T613
Ano, číslování ostrých i náhradních motorů bylo v jedné řadě, obdobně se pak číslovaly i karosérie.
Značení motorů neplnilo jak čs. vyhlášku č.90/75 Sb. §79, tak ani příslušný předpis EHK. Z toho prvního musela dostat T613 vyjímku, podle druhého pak ani nemohla být homologována.
Značení motorů neplnilo jak čs. vyhlášku č.90/75 Sb. §79, tak ani příslušný předpis EHK. Z toho prvního musela dostat T613 vyjímku, podle druhého pak ani nemohla být homologována.
Re: Číslo motoru T613
Takze 613 nebyla nikdy homologovana Lubko?
- Robo Hanák
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 58
- Dátum registrácie: 13 Mar 2008, 19:31
- Bydlisko: Bratislava Jarovce
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Číslo motoru T613
smutné, zase vedľa.Luboš napísal:Značení motorů neplnilo jak čs. vyhlášku č.90/75 Sb. §79, tak ani příslušný předpis EHK. Z toho prvního musela dostat T613 vyjímku, podle druhého pak ani nemohla být homologována.
- Roman Maďar
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 2189
- Dátum registrácie: 20 Feb 2005, 22:21
- Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
- Bydlisko: Bernolákovo
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Číslo motoru T613
skôr príznačnéRobo Hanák napísal:smutné, zase vedľa.Luboš napísal:Značení motorů neplnilo jak čs. vyhlášku č.90/75 Sb. §79, tak ani příslušný předpis EHK. Z toho prvního musela dostat T613 vyjímku, podle druhého pak ani nemohla být homologována.
- Mojžo
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 4098
- Dátum registrácie: 09 Feb 2004, 21:46
- Bydlisko: mám
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Číslo motoru T613
To nie je smutné, to je u Luboš-ka pravidlo bratu
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 2 neregistrovaní