Pred a po

Diskusia o výrobných číslach
Užívateľov profilový obrázok
ondrej
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 3867
Dátum registrácie: 29 Máj 2004, 11:05
Kontaktovať užívateľa:

Re: Pred a po

Príspevok od užívateľa ondrej » 20 Feb 2008, 19:53

pamatas si, kde si vtedy parkoval? :)
Prílohy
zeriavc.jpg

Užívateľov profilový obrázok
Jerry
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1604
Dátum registrácie: 17 Aug 2006, 07:29
Tatry, ktoré vlastním: Tatra 613-3 r.v. 1988
Tatra 805 r.v. 1957
Bydlisko: Rožmitál pod Třemšínem
Kontaktovať užívateľa:

Re: Pred a po

Príspevok od užívateľa Jerry » 20 Feb 2008, 21:09

Proč všichni cpete na ty vojenský auta lesk?? Nevyráběli se náhodou úmyslně nastříkaný matnou Khaki :?:

Užívateľov profilový obrázok
Mirek
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 554
Dátum registrácie: 23 Okt 2007, 22:14
Tatry, ktoré vlastním: T603 M68
T603 M69
T613-3 OTS EX
T613-4M
Bydlisko: střední Čechy
Kontaktovať užívateľa:

Re: Pred a po

Príspevok od užívateľa Mirek » 20 Feb 2008, 21:12

Tipnu si. Je to jednodušší.

Užívateľov profilový obrázok
bazilisak
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 897
Dátum registrácie: 09 Jan 2008, 00:25
Kontaktovať užívateľa:

Re: Pred a po

Príspevok od užívateľa bazilisak » 20 Feb 2008, 23:40

ondrej napísal:pamatas si, kde si vtedy parkoval? :)
No jasně ! Kopřivnice , poblíž Štramberské ulice - byly to beskydy s otevřeným dnem v Tatře ...

Užívateľov profilový obrázok
bazilisak
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 897
Dátum registrácie: 09 Jan 2008, 00:25
Kontaktovať užívateľa:

Re: Pred a po

Príspevok od užívateľa bazilisak » 20 Feb 2008, 23:44

Jerry napísal:Proč všichni cpete na ty vojenský auta lesk?? Nevyráběli se náhodou úmyslně nastříkaný matnou Khaki :?:
Já proto , že jsem prostě koupil syntu 5450, a barva na celé auto stála 1500. Matnou (levnou) nekoupíš. Nové to bylo taky lesklé , i dnes se některé nové Tatry ve fabrice stříkají lesklou... Jen ta expertní česká armáda si stěžuje , že ta matná se leskne..

Užívateľov profilový obrázok
Jerry
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1604
Dátum registrácie: 17 Aug 2006, 07:29
Tatry, ktoré vlastním: Tatra 613-3 r.v. 1988
Tatra 805 r.v. 1957
Bydlisko: Rožmitál pod Třemšínem
Kontaktovať užívateľa:

Re: Pred a po

Príspevok od užívateľa Jerry » 21 Feb 2008, 00:12

Tak matovadlo nemůže bejt nijak extra drahý. Přijde mi smysluplný, že ty auta sou (byly) vyráběný matný pro lepší maskování. Ale je to můj názor a narážka na historickou původnost. K tomu autu mi prostě matná sedne. (Nebo v kasárnách nebylo zvykem/oblibou leštit celej vozovej park :lol: )

Užívateľov profilový obrázok
radek
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1971
Dátum registrácie: 29 Okt 2004, 08:24
Tatry, ktoré vlastním: .........................
Tatra 613 "all in one"
Tatra 613-4 CH
Kontaktovať užívateľa:

Re: Pred a po

Príspevok od užívateľa radek » 21 Feb 2008, 08:51

Copak matovadlo, ono je to hlavně o tom, že drtivá většina lakýrníků neumí připravit podklad tak, aby se na výsledek v matu dalo koukat, ten totiž nic neodpouští. No a logicky když se to má opravdu povést, stojí to holt nějaké koruny, a jsme zpátky u toho, že je to o ceně, což je zpravidla v rozporu s rozpočtovými náklady při opravách/renovacích těhle vozidel. Holt na ně toho padne poněkud víc, než na běžný osobní automobil. A jak to tak léta sleduji, druhotným jevem je pak příležitost k zamyšlení se, proč se někteří jedinci do oprav/renovací těhle vozidel pouští, když pak takhle bojují s náklady....

Užívateľov profilový obrázok
ondrej
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 3867
Dátum registrácie: 29 Máj 2004, 11:05
Kontaktovať užívateľa:

Re: Pred a po

Príspevok od užívateľa ondrej » 21 Feb 2008, 09:20

bazilisak napísal:
ondrej napísal:pamatas si, kde si vtedy parkoval? :)
No jasně ! Kopřivnice , poblíž Štramberské ulice - byly to beskydy s otevřeným dnem v Tatře ...
áno :)

Užívateľov profilový obrázok
bazilisak
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 897
Dátum registrácie: 09 Jan 2008, 00:25
Kontaktovať užívateľa:

Re: Pred a po

Príspevok od užívateľa bazilisak » 21 Feb 2008, 09:23

Jerry napísal:Tak matovadlo nemůže bejt nijak extra drahý. Přijde mi smysluplný, že ty auta sou (byly) vyráběný matný pro lepší maskování. Ale je to můj názor a narážka na historickou původnost. K tomu autu mi prostě matná sedne. (Nebo v kasárnách nebylo zvykem/oblibou leštit celej vozovej park :lol: )
Ono je dnes, když jsou k mání takové vynálezy jako přístroj pro noční vidění a termovize OPRAVDU DŮLEŽITÉ ABY AUTO SE NELESKLO !!! CO KDYBY HO NĚKDO VIDĚL !!!
Nemůžu říct, že bych nějak bojoval s náklady, ale mám auto na ježdění , i v terénu, kde to poškrabu o větve, možná někde odřu , no a tam se nevyplatí utrácet za lak desetitisíce . Nezlobte se na mě za můj názor . Tak jako už v případné válce je samopal s bodákem k ničemu , tak i matná barva zcela ztrácí smysl .

Užívateľov profilový obrázok
Jerry
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1604
Dátum registrácie: 17 Aug 2006, 07:29
Tatry, ktoré vlastním: Tatra 613-3 r.v. 1988
Tatra 805 r.v. 1957
Bydlisko: Rožmitál pod Třemšínem
Kontaktovať užívateľa:

Re: Pred a po

Príspevok od užívateľa Jerry » 21 Feb 2008, 09:51

Je pravdou, že sem matnou barvou stříkal pouze malý plochy a tak mi příprava nepřišla až tak náročná. I přesto díky za přesný vysvětlení.

Užívateľov profilový obrázok
Mirek
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 554
Dátum registrácie: 23 Okt 2007, 22:14
Tatry, ktoré vlastním: T603 M68
T603 M69
T613-3 OTS EX
T613-4M
Bydlisko: střední Čechy
Kontaktovať užívateľa:

Re: Pred a po

Príspevok od užívateľa Mirek » 21 Feb 2008, 16:17

Ještě bych si dovolil doplnit Radka. Ikdyž se bude auto stříkat v boxu, může do novýho laku napadat bordel. Když se to stane u lesklýho laku, dá se to většinou vybrousit a přeleštit. To jaksi u matnýho nepřipadá v úvahu. Stejné je to když barva steče, lesklá se seškrábne, sbrousí a dobrý.

Užívateľov profilový obrázok
Jerry
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1604
Dátum registrácie: 17 Aug 2006, 07:29
Tatry, ktoré vlastním: Tatra 613-3 r.v. 1988
Tatra 805 r.v. 1957
Bydlisko: Rožmitál pod Třemšínem
Kontaktovať užívateľa:

Re: Pred a po

Príspevok od užívateľa Jerry » 21 Feb 2008, 18:31

Je vidět, že lakýrnickýmu řemeslu sem se ještě neučil... Mam co dohánět.

Užívateľov profilový obrázok
martin b.
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 54
Dátum registrácie: 07 Feb 2008, 12:45
Tatry, ktoré vlastním: Vlastním Tatru 1. T-613/3, která v létě 2007 proběhla kompletní rozborkou a postupně se snad dočkáme i zborky.
2. T-603 r.v. 1962
Bydlisko: Žilina
Kontaktovať užívateľa:

Re: Pred a po

Príspevok od užívateľa martin b. » 21 Feb 2008, 19:32

To víš Jerry, ono nejde umět všechno dokonale. :D :D

Užívateľov profilový obrázok
Jerry
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1604
Dátum registrácie: 17 Aug 2006, 07:29
Tatry, ktoré vlastním: Tatra 613-3 r.v. 1988
Tatra 805 r.v. 1957
Bydlisko: Rožmitál pod Třemšínem
Kontaktovať užívateľa:

Re: Pred a po

Príspevok od užívateľa Jerry » 21 Feb 2008, 20:18

A de a de a de! Jen než to všechno ovládnu, tak ze mě bude starej starec. :mrgreen:

Užívateľov profilový obrázok
martin b.
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 54
Dátum registrácie: 07 Feb 2008, 12:45
Tatry, ktoré vlastním: Vlastním Tatru 1. T-613/3, která v létě 2007 proběhla kompletní rozborkou a postupně se snad dočkáme i zborky.
2. T-603 r.v. 1962
Bydlisko: Žilina
Kontaktovať užívateľa:

Re: Pred a po

Príspevok od užívateľa martin b. » 21 Feb 2008, 20:54

A jak víš že z tebe bude starej starec? :mrgreen:

Užívateľov profilový obrázok
Jerry
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1604
Dátum registrácie: 17 Aug 2006, 07:29
Tatry, ktoré vlastním: Tatra 613-3 r.v. 1988
Tatra 805 r.v. 1957
Bydlisko: Rožmitál pod Třemšínem
Kontaktovať užívateľa:

Re: Pred a po

Príspevok od užívateľa Jerry » 21 Feb 2008, 21:39

Protože se to za tejden nenaučim... Vzpomeň si, jak sem Tě přiučoval kovoobrábění :wink: taky to nebylo hned. I když Ti to šlo od ruky.
A co fotky, už je vystavíš?

Užívateľov profilový obrázok
martin b.
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 54
Dátum registrácie: 07 Feb 2008, 12:45
Tatry, ktoré vlastním: Vlastním Tatru 1. T-613/3, která v létě 2007 proběhla kompletní rozborkou a postupně se snad dočkáme i zborky.
2. T-603 r.v. 1962
Bydlisko: Žilina
Kontaktovať užívateľa:

Re: Pred a po

Príspevok od užívateľa martin b. » 21 Feb 2008, 21:44

Stane se tak zanedlouho, jen se neboj. 8)

Užívateľov profilový obrázok
bazilisak
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 897
Dátum registrácie: 09 Jan 2008, 00:25
Kontaktovať užívateľa:

Re: Pred a po

Príspevok od užívateľa bazilisak » 23 Feb 2008, 22:32

Přívěs PV 16.12 , který se mi hodí za jeřábek má tu smůlu, že nemá garáž, a že na něj svítí sluníčko, prší a sněží. No a zub času udělá své, a jednou za čas je potřeba udělat větší opravu. Hloubková koroze je nejlee odstranitelná tryskáním ,tak vlek zbavený podlahy , elektroinstalace, putoval do tryskacího boxu, poté základní dvousložková barva, a krycí opět dvousložková (hodně kvalitní) barva. 3 body, 3 fota. Již mám nachystanou vodovzdornou překližku na podlahu, novou instalaci rozvod vzduch + elektro, a přívěs bude zase sloužit, a na STK budou taky spokojení...
Prílohy
P2231271zm.JPG
P2221265zm.JPG
P2201253zm.JPG

Užívateľov profilový obrázok
PAVEL64
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 283
Dátum registrácie: 14 Feb 2008, 15:10
Kontaktovať užívateľa:

Re: Pred a po

Príspevok od užívateľa PAVEL64 » 04 Mar 2008, 21:31

Zdravím -sice to není tatra ale jen půl T-111kového motoru....Dalo to asi dva roky práce a akryl navrch i pákové blinkry jaké měly první typy i notek a kyty světel,veliký vzduchojem- atd....No a teď je ve Zbuzanech u Prahy u p. Příhody, co sbírá jen samé pragovky....
Prílohy
rekonstrukce05.jpg
rekonstrukce04.jpg
V3S ASC_16 zezadu.jpg
V3S pohled shora.jpg
V3S tento stroj je v soc. péči.jpg

Užívateľov profilový obrázok
bazilisak
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 897
Dátum registrácie: 09 Jan 2008, 00:25
Kontaktovať užívateľa:

Re: Pred a po

Príspevok od užívateľa bazilisak » 04 Mar 2008, 21:38

Na okénku do zadu do skříně - prosím zvětšit (socialistická péče)
Prílohy
52.jpg

Napísať odpoveď

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 7 neregistrovaných